loading...
فروشگاه اینترنتی کالاکده
مدیر بازدید : 139 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (1)
مثال های حل شده از AHP, TOPSIS, VIKOR, DEMATEL, ELECTRE در اکسل به همراه با فایلهای اکسل

مثال های حل شده از AHP, TOPSIS, VIKOR, DEMATEL, ELECTRE در اکسل به همراه با فایلهای اکسل

توجه داشته باشید که تمامی محصولات این سایت به صورت اختصاصی تهیه شده اند و حاصل روزها و ماه ها تلاش است لذا در صورت خرید شرعا حرام میباشد که آن را به صورت رایگان منتشر و در اختیار عموم قرار دهید و مورد رضایت ما نخواهد بود*******

قیمت باور نکردنی فقط و فقط 5000 تومان

تصمیم گیری چند معیاره در اکسل (MCDM IN EXCEL)

این محصول شامل مثالهای حل شده از روشهای تصمیم گیری چند شاخصه AHP, TOPSIS, VIKOR, ELECTRE و DEMATEL در اکسل میباشد همچنین این محصول حاوی فایل های قابل ویرایش اکسل نیز می باشد.

فقط کافیست برای پروژه خودتان در قسمت های معلوم شده اکسل اطلاعات خودتان را وارد کنید نتیجه به صورت خودکار انجام میشود (البته روشهایی مثل TOPSIS و ویکور که نیاز به تحلیل در بین حل دارند باید این تحلیل ها توسط فرد صورت بگیرد). مثلا برای روش AHP فقط کافیست در جداول مربوطه اعداد مربوط به مقایسات زوجی را وارد کنید و نتیجه رتبه بندی گزینه ها را دریافت کنید.

مدیر بازدید : 89 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
طرح لایه باز اعلامیه ترحیم 9

طرح لایه باز اعلامیه ترحیم 9

 

 

اعلامیه ترحیم اعلامیه ترحیم PSD دانلود اعلامیه ترحیم دانلود رایگان طرح اعلامیه ترحیم PSD دانلود طرح اعلامیه ترحیم دانلود طرح اعلامیه ترحیم PSD دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم طرح اعلامیه ترحیم طرح اعلامیه ترحیم PSD طرح لایه باز اعلامیه ترحیم طرح لایه باز اعلامیه ترحیم PSD

 

مدیر بازدید : 248 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
برنامه تحت اکسل محاسبه فاصله حمل

برنامه تحت اکسل محاسبه فاصله حمل

طبق مقدمه فصل 28 فهرست بهاء ابنیه مبناي تعيين مسافت حمل جهت محاسبه فواصل حمل مصالح نزديكترين راه طبق آخرين دفترچه مسافت وزارت راه و ترابري است.در این فایل با وارد کردن مبدا و مقصد در جاهای مشخص شده مسافت بین آنها بصورت خودکار محاسبه و بصورت نقشه نمایش داده خواهد شد.

توجه: جهت اجرای این فایل ابتدا به اینترنت وصل شوید.

نمایی از محیط برنامه

دفترچه مسافت وزار راه

نمایی از نمایش نقشه

دفترچه مسافت وزارت راه



مدیر بازدید : 81 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
افزایش ممبر و بازدید روزانه تا 16کا بدون نیاز به کامپیوتر

افزایش ممبر و بازدید روزانه تا 16کا بدون نیاز به کامپیوتر

 افزایش ممبر و بازدید کانال روزانه تا 16کا الی بیشتر

بدون نیاز به کامپیوتر 100% تضمینی با روشی کاملا جدید 2018

این سیستم آموزشی با توجه به آموزشات و مراحل پیش بروید در مدت ۲۴ ساعت میشود تا ۱۶ کا ممبر هم رد ، این ممبر ها اکثرا فیک هستند و در بین این ممبرها ممبر واقعی هم وجود دارد، و روش جذب ممبر واقعی را هم توضیح دادیم. این روش محدودیت ندارد، یعنی نامحدود میشود ممبر اضافه کرد ، 

بالاخره انتظار به پایان رسید

پکیچ ممبروبازدیدرایگان

یک دوره آموزشی کامل وجامع از افزایش ممبر وبازدیدرایگان

دیگه پول بابت ممبر وبازدید ندید

به راحتی ممبر وبازدیدرایگان بگیرید وحتی کسب درامد کنید 

دوستان عزیز شما میتونید بدون نیاز به کامپیوتر و بدون نیاز به تی دیتا با روشی کاملا جدید روزانه بین 16 الی 50 کا ممبر فیک و ممبر واقعی و بازدید بزنید .

 

همانطور که میدونید در سایتهای مختلف بابت 1کا ممبر فیک مبلغ 15،000 تومان الی 30،000 تومان قیمت میگیرند، که مبلغ بسیار بالایی هست، اما من میخوام به شما آموزش بدم که چطور با یک موبایل و اینترنت به راحتی روزانه 16الی 50 کا ممبر و بازدید بزنید.

 

http://uupload.ir/files/vut_picsart_04-23-10.02.02.gif

 

(بدون حتی یک ریال هزینه)

برای آشنایی بیشتر در مورد افزایش ممبر و بازدید لطفا ویس زیر رو گوش بدید تا با نحوه عملکرد ما آشنا شید.

  سایر  اطلاعات پکیچ :

این پکیچ شامل چهار برنامه ویک فیلم اموزشی و یک ویس آموزشی میباشد که جمعا حدود (40دقیقه میباشد)که شما میتوانید به راحتی به هر تعدادکه میخواهید ممبر وبازدید رایگان بگیرید .

امکانات برنامه:

صفر تا صد آموزش تماما با ویس و ویدیو 

امکان جذب ممبر واقعی و فیک

بدون هیچ محدودیتی

بیش از16کا ممبروبازدیددریک روز

کاملا اتومات

بدون هزینه تمدید

سرعت بالا در ادممبر وبازدید

قابل نصب بررو گوشی وکامپیوتر

نیازی به اکانت تلگرام وخط شما ندارد

آپدیت های پکیچ درخود برنامه ها موجودهست

پشتیبانی24ساعته

این پکیچ تبلیغ درگروه نیست کار این پکیچ فقط جذب ممبر وبازدید هست .

این پکیج رباط نیست وبارباط کارنمیکند.

 

جهت ثبت نام در دوره آموزشی افزایش ممبر و بازدید کافیست که از طریق لینک زیر در دوره ما ثبت نام کنید.

  فایل هایی که بعد از خرید پکیج  دریافت میکنید.

شامل ۴عدد نرم افزار سبک و شامل یک عدد ویس آموزشی و یک عدد فیلم آموزشی میباشد .

شما میتوانید بدون نیاز به تی دیتا 

بدون نیاز به هیچ هزینه دیگری

بدون نیاز به مهارت خاصی

بدون نیاز به شماره همراه شما

بدون نیاز به کامپیوتر

بتوانید روزانه تا 16 کا و بیشتر  ممبرواقعی و ممبرفیک جذب کنید.

این روش جذب ممبر کاملا جدید هست و هیچ کجای اینترنت این آموزش وجود ندارد.

تمامی آموزش های ویدیویی و ویس توسط خود بنده ضبط شده . که شما میتونید بدون نیاز به هیچ هزینه ای برای خود و دیگران ممبر بزنید و با این روش کسب_درآمد کنید.

پرسش و پاسخ به برخی از سوالات کاربران↓

سوال:

 

آیا این پکیج افزایش ممبر وبازدید تضمینیه؟! اگه من نتونستم بعد از خرید پکیج به افزایش ممبر بپردازم باید چیکار کنم ؟!

پاسخ:

سلام دوست عزیز بله این پکیج افزایش ممبر و بازدید کاملا تضمینیه یعنی چی !!!یعنی اگه شما به تمام آموزشهای ما عمل کنید ولی به نتیجه دلخواه نرسیدید و نتونستید به افزایش ممبر بپردازید ما پول شما را با رضایت کامل به شما برگشت میدهیم. پس با خیال راحت میتونید این پکیج  رو خرید کنید.

سوال:

اگه ما بعد خرید پکیج دیدیم این روش رو قبلا بلد بودیم و یا روشی تلکراری هست یا جدید آیا امکان بازگشت وجه وجود داره ؟آیا پولو پس میدید؟

دوستان عزیز اگه شما هر روشی رو بلد هستید که در ۲۴ ساعت بشه تا ۱۶ کا ممبر دریافت کرد اصلا پکیج ما رو خرید نکنید ما اصلا زور نمیکنیم ، ما اومدیم از این روش و ترفند استفاده کردیم و به نتیجه رسیدیم ، پس اینکه پکیج تکراری باشه یا جدید باشه یا از قبل بلد بودید ولی اجرا نمیکردید و.....هیچ بهانه ای قبول نیست، چون ما شرط بازگشت وجه رو رعایت تمام آموزشات گفتیم ، یعنی باید هر چیزی که ما بهتون آموزش دادیم رو انجام بدید ولی اگه به نتیجه نرسیدید ما پولو پس میدیم پس خیالتون راحت باشه. و اینکه بعضی از کاربرا میان میگن ممکنه شما با اون نرم افزاری که تو موبایل نصب میشه یا لپ تاپ رو سیستم ما جواب نده و یا کند عمل کنه، باید خدمتتون عرض کنم این مشکل دیگه به ما مرتبط نمیشه ، و این آموزش ما روی گوشی با رم یک و ۴ هسته ای راحت جواب میده و قرار نیست شما نرم افزار۳۰ مگابایتی رو رو گوشیتون نصب کنید که ، شما خیلی راحت میتونید با این آموزش ما روی گوشیتون و یا لپ تاپ اجرا کنید و ممبر بزنید. چون یکی از افراد اومده بود با یک گوشی با رم ۵۱۲ و گوشی تک هسته ای قدیمی میخواست رو گوشیش ممبر بزنه و میگفت هنگ میکنه ، خوب معلومه اون گوشی دیگه کاراییش رو از دست داده هم اکنون اکثر گوشیها رم بالای بک و حداقل ۴ هسته و ۸ هسته دارند و رم بالای دو میباشد ، پس اگه گوشی قدیمی دارید و قصد دارید با گوشی داغون ممبر بزنید بهتره پکیج رو خرید نکنید ، و اینکه مشکل از آموزش ما نیست ، مشکل از سیستم شماست. پس افراد راحت میتونند تو گوشی هاشون این آموزش رو اجرایی کنند و استفاده کنند. و هیچ مشکلی نداره ، در ضمن قبلا هم بارها گفتیم شما بدون محدودیت میتوانید به جذب بیش از نود درصدی ممبر فیک به کانالتون بپردازید، و حدود ده درصد هم ممبر واقعی جذب کنید بستگی به زمان ممبرگیری دارد ممکن است شما در یک روز تا پنجاهدرصد هم ممبر واقعی جذب کنید ولی ما تضمین کنیم ممبرها در کانال شما بمانند چون ممبرها اجباری است و شما باید کانالتان جذاب باشد تا ممبر لفت ندهد. و اینکه این پکیج تضمین شدس هر کس میتواند به راحتی برای کانال خود بازدید و ممبر بزند و هیچ محدودیتی ندارد.

سوال:

 آیا این پکیج شما باید سکه جمع کرد یا باید شماره مجازی ساخت و آیا با نرم افزار های داخل کافه بازار هستند؟

 پاسخ:

 اینکه پکبج ما با چه روشی هست و آیا سکه جمع کردن نیازه یا نه و....شما تو پکیج متوجه میشید این آموزش عالی چی هست،

 قبلاهم گفتم ، شما اگه با هر نرم افزاری بتونید روزانه فرضا ده کا ۱۶ کا ۲۰ کا ممبر بزنید ، دیگه پکیج ما رو خریداری نکنید.چون ما تو پکیج آموزش میدیم چطور میشه در طی ۲۴ ساعت ۱۶ کا ممبر زد در کانال.

  سوال:

آقا یک سوال الان من این پکیجو خریدم از همین امروز میتونم به جذب ممبر بپردازم  و 16کا ممبر جذب کنم یا نه ! چون من توی اینترنت خیلی از این آموزشها دیدم که همشون سخت بودند و باید تی دیتا میگرفتی و شماره مجازی میخریدی و باید افراد رو با نرم افزار کامپیوتری عضو کانال میکردی که اصلا بدرد آدم نمیخورد آدم تا اون همه پیچیدگی رو میدید پشیمون میشد و من الان ترسم از اینه که این پکیج شما هم مثل اونا پیچیده باشه و نتونم به افزایش ممبر بپردازم و اینجا پولم هدر بره و ضرر کنم ، میشه لطفا راستش رو بگید و حقیقت رو بگید که واقعا با این پکیج میشه به افزایش ممبر رسید ؟ممنون میشم ازتون جواب بدید .

پاسخ:

سلام شما از همین امروز میتونید خیلی راحت به جذب ممبر و بازدید کانالتون بپردازید و حتی با اون کسب درآمد کنید، همانطور که تو توضیحات پکیج هم گفتم این روش افزایش ممبر ما هیچ ربطی به نرم افزار کامپیوتری نداره هیچ ربطی به ساخت تی دیتا و خرید شماره نداره و روشی کاملا جدیده چون شما بدون نیاز به کامپیوتر فقط با یک گوشی موبایل و اینترنت  به راحتی میتونید به افزایش ممبر و بازدید بپردازید، و همچنین این آموزش برای اولین بار در اینترنت قرار گرفته که هیچ کجای اینترنت این آموزش افزایش ممبر روزانه 16 کا الی 50 k وجود نداره .در ضمن من قبلا هم گفتم که اگه نتونستید با روش ما به افزایش ممبر برسید ما پولتون رو برگشت میدیم ، پس اصلا نگران این نباشید که شاید نتونم ممبر جذب کنم ، چون این روش ما کاملا آسان و راحت هست که اصلا احتیاجی به مهارت خاصی نیست چون تمامی آموزش ما با ویدیو هست و کاملا تو ویدیو آموزش دادیم که چیکار کنید. پس اصلا نگران نباشید. 

سوال:

شما که میگید ممبرهای کانالتون بیش از نود و حدود درصد تا پنجاه درصد فیک و واقعی هستند پس در نتیجه ممبر های فیک بیشتر است پس این ممبر فیک کاربردش چیست ؟! 

پاسخ:

دوستان عزیز شما میتوانید توسط آموزش بینظیر ما روزانه تا شانزده الی پنجاه چهار کا ممبر به کانال اضافه کنید.ممبر فیک باعث میشود که کانال شما اعتبارش بالا برود هر چقدر تعداد ممبر های کانالتان بیشتر باشد افراد بیشتر به کانالتان اعتماد میکنند، چون افراد اول تعداد اعضای کانال را بررسی میکنند، پس شما به راحتی با سرمایه صفر بدون یک ریال هزینه می آموزید چطور در کانال ممبر و بازدید بزنید و کانالتان را به ۲۰۰ ، ۳۰۰، ۷۰۰، کا برسانید و حتی یک میلیون و بیشتر و پس از اینکار کافیست که در یکی دو کانال معتبر و باکیفیت تبلیغ داده تا ده برابر ممبر واقعی جذب کنید برای کانالتان ، چون افراد عاشق کانالهای شلوغ و پرممبر هستند و به راحتی لفت نمیدن ، اکثر کانالهای موفق که میبینید مثل گیز میز و آخرین خبر کلا حدود ۵۰۰هزار ممبر واقعی دارند و حدود دو میلیون ممبر غیر فعال یا فیک دارند پس شما هم میتوانید یکی از آن کانالهای موفق شده و رتبه خود را در گوگل بالا ببرید. و برای خود برند شوید و با کانال های پر بازدید رقابت کنید . ممبر فیک برای افرادی که تازه کانال زدند واجب و ضروری است تا حداقل هزار ممبر فیک را در کانالشان داشته باشند.

جهت عضویت در کانال تلگرامی آموزشی افزایش ممبر و بازدید اینجا کلیک کنید.

دوستان عزیز این پکیج به مدت محدود تخفیف خورده پس این فرصت اسثنایی رو به هیچ وجه از دست ندید و کسب و کارتون رو با افزایش ممبر کانالتون چندبرابر کنید.

در ضمن آدرس پشتیبانی تلگرام ما به آدرس :

barnamesaz98@

شماره تلفن پشتیبانی (به دلیل حجم انبوه تماسهای کاربران فقط به sms پاسخ میدهیم.)

 

 





مدیر بازدید : 631 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
اینترنت اشیا-پاورپوینت Internet of Things (IoT) -powerpoint

اینترنت اشیا-پاورپوینت Internet of Things (IoT) -powerpoint

اینترنت اشیا-پاورپوینت

Internet of Things (IoT) -powerpoint

 

پاورپوینت آماده اینترنت اشیا جهت ارائه در کنفرانس و سمینار و پروژه دانشجویی.

همراه با فیلم و عکس

 

 

 

مشخصات فایل:

فرمت: powerpoint

حجم: 15.9 MB





مدیر بازدید : 151 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
خلاصه روانشناسی عمومی - - روانشناسی پیام نور - pdf.+نمونه سوالات

خلاصه روانشناسی عمومی - - روانشناسی پیام نور - pdf.+نمونه سوالات

خلاصه روانشناسی عمومی

بر اساس کتاب گروه مولفان پیام نور

منبع رشته روانشناسی پیام نور روانشناسی عمومی 1 و 2

و رشته های حسابداری و مدیریت

به همراه نمونه سوالات

 



مدیر بازدید : 71 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
روش طلایی موفقیت در کنکور(پزشکی، حقوق، مهندسی،آزمون نمونه و تیزهوشان) با کنکورپلاس(فوق حرفه ای)

روش طلایی موفقیت در کنکور(پزشکی، حقوق، مهندسی،آزمون نمونه و تیزهوشان) با کنکورپلاس(فوق حرفه ای)

 چطور یکی از طراحان پکیج کنکورپلاس از رتبه 20.000 تجربی به رتبه 600 ریاضی رسید؟

چطور یکی دیگر از طراحان پکیج به رتبه 55 تجربی رسید؟

چرا نباید یک سری اصول و رازها به شما گفته شود؟

 

اگر می خواهید از تکنیک ها و رازهای رتبه های برتر کنکور حتی

رتبه 1 تجربی سال 95 از تربت جام آگاه شوید و

همچنین اگر برای آینده تان ارزش قائل هستید،

بهتر است با دقت تا پایان این مطلب آموزشی را مطالعه نمایید.

 

تصویر مصاحبه مجله سرای دانش از کانون قلم چی،

با یکی از طراحان پکیج:

مصاحبه با مصطفی خیرخواه

 

جداکننده متن

«در سال کنکور، مهم ترین مسئله زمان شماست» 

جداکننده متن

 

 دوست خوبم اگه میخوای توی کنکورت موفق بشی، باید فقط به حرف کسی یا کسانی گوش بدی که خودشون واقعا در کنکور موفق شدن و جزء رتبه های برتر کنکورن. فرمول جادویی زیر رو همیشه در زندگی به یاد داشته باشین :

 

«شما در هر زمینه ای باید فقط به حرف کسانی گوش کنید که دوست دارید در جایگاه فعلی اونها باشید»

 

شما دوست عزیزی که این مطلب آموزشی رو داری مطالعه می کنی، دیگه نیاز نیست که نگران باشی.

چون در پکیج حرفه ای کنکورپلاس می خوایم اون اصول و رازهایی که تا الان به شما گفته نشدن رو به صورت کامل در اختیار شما قرار بدیم.

در پکیج دقیقا به شما گفته میشه که از چه منابع و روش های حرفه ای استفاده کنی تا

بیشترین و بهترین بازدهی رو داشته باشن و

رتبه های برتر کنکور هم اونا رو تایید کرده باشن و خلاصه :

 

" خیالت از بابت همه چیز راحت باشه "

ما بهت قول میدیم هر اطلاعاتی رو که واقعا نیاز داری، صادقانه و بدون هیچ کم و کسری بهت منتقل کنیم.

 

برای تهیه پکیج کلیک کنید

 

  پکیج ویژه کنکورپلاس فروشگاه مصطفی

 

دوست خوبم میدونی چرا همه افراد توی کنکور موفق نمیشن؟ جواب خلاصه اش اینه : 

چون 95 درصد افراد از روش های اشتباهی استفاده میکنن که خودشون هم نمیدونن روششون اشتباهه و در واقع دارن خودشون رو با اون روش ها گول میزنن. این افراد در توهم این هستند که مثلا دارن تلاش میکنن و با برنامه هم درس میخونن! که متاسفانه در واقعیت اینطور نیست و فقط دارن زمان رو از دست میدن.

 

جداکننده متن

 

افراد خاص و حرفه ای مثل رتبه های برتر کنکور،

هیچوقت از روش هایی که عموم داوطلبان کنکوری استفاده میکنن، استفاده نمیکنن. 

کلیدموفقیت در کنکور

 

جداکننده متن

 

روش اصلی و طلایی برنامه ریزی که رتبه های برتر کنکور انجام میدن، باعث میشه که به نتایج فوق العاده ای برسن. دوست خوبم، شما با این روش برنامه ریزی دقیقا می دونی که هر روز باید چه کاری رو چجوری انجام بدی و کاملا از سردرگمی درمیای.

این روش طلایی یک روش برنامه ریزی متعادل، اصولی و طبق جدیدترین متدهای روانشناسیه که من در سال اول کنکورم طی صحبت هایی که با چندین رتبه برتر کنکور و در جلسات خصوصی که با رتبه یک کنکور تجربی سال 95 داشتیم، به این نتیجه رسیدم که همشون این روش حرفه ای و طلایی رو که خودم در سال دوم بهش رسیدم انجام میدن و به افراد عادی و رقبای خودشون هم به هیچ وجه نمیگن. چون مجبور نیستن با دست خودشون واسه خودشون رقیب درست کنن! اما ما میخوایم برای اولین بار، این اطلاعات خاص و نایاب رو در اختیار شما دوست عزیزی که خواهان موفقیت در کنکور هستی، قرار بدیم.

شما با این روش طلایی به درس و مطالعه علاقه مند میشی و سعی می کنی که هر روز بهتر از دیروز عمل کنی. شما توی این روش دیگه از هیچ آزمونی، هیچ ترس و هراسی نداری و باز هم خیالت راحته که واسه هر آزمونی آماده هستی و میتونی در سریعترین زمان ممکن، به بیشترین آمادگی برسی. دیگه نیاز نیست که درس ها رو طوطی وار حفظ کنی و بعد از یک هفته هم فراموششون کنی و غصه بخوری.

این روش قدرتمند، میتونه شما رو توی کنکور خیلی راحت موفق کنه. البته اگه خودت هم واقعا بخوای توی کنکور موفق بشی. یادت نره که :

" خواستن، توانستن است "

 

برای تهیه پکیج کلیک کنید

 

شروع از صفر برای کنکور فروشگاه مصطفی

  

جداکننده متن 

 " در سال کنکور، شما باید درست ترین روش ها رو انجام بدین و همچنین روش ها رو درست انجام بدین "

 

موفقیت در کنکور با کنکورپلاس

 

این پکیج جامع و کامل، اطلاعات خاص و تجربیات ناب و حرفه ای چندین تن از رتبه های برتر کنکور سال قبل و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی، مهندسی و حقوق کنکور 2 سال قبل یعنی سال های 1397 و 1398 بوده که می تواند کامل ترین و غنی ترین منبع برای کمک به شما عزیزان باشد.

 

استفاده از تجربه  

جداکننده متن 

 در این بخش، سوالات متداولی که از طریق تماس و تلگرام خیلی توسط کاربران عزیز پرسیده می شدن رو پاسخ میدیم تا از تکرار سوالات جلوگیری بشه.

 

1- آیا با پکیج کنکورپلاس میشه با آزمون‌های قلم‌چی، گاج، گزینه دو و... هماهنگ شد و در این آزمون ها هم موفق شد؟

پاسخ : بله - پکیج طوری طراحی شده که بتونید با هر آزمونی مثل آزمون های آزمایشی، آزمون نمونه و تیزهوشان، و همچنین مهم تر از همه با کنکور هماهنگ بشید.

  جداکننده متن

 

2- آیا آموزش های پکیج کنکورپلاس برای کسانی که سال بعد آزمون نمونه و تیزهوشان دارن هم مفید هستند؟

پاسخ : بله - سوال خیلی خوبی پرسیدین چون در مورد آزمون های نمونه و تیزهوشان کمتر صحبت شد. چقدر خوبه که افراد از سال های پایین تر به مطالعه و برنامه ریزی اصولی و حرفه ای عادت کنن و این عادات مثبت و حرفه ای رو در خودشون نهادینه کنن تا موفقیت های هرچه بیشتری رو کسب کنند. به صورت خلاصه، همه عزیزانی که به نوعی با آزمون هایی مثل نمونه و تیزهوشان و همچنین کنکور، مطالعه، درس و برنامه ریزی در ارتباط هستند، میتونن از این پکیج حرفه ای استفاده کنند و خودشون رو به اهدافشون برسونن.

 

جداکننده متن

 

3- آیا آموزش های پکیج کنکورپلاس برای کسانی که سطح بسیار پایین و یا صفر دارن و برای مدتی از درس دور بوده‌اند هم مفید هستند؟

پاسخ : بله - تهیه و تدوین این پکیج رو رتبه های برتر رشته های مختلفی مثل تجربی، ریاضی و انسانی انجام دادند که خودشون این مسیر رو با موفقیت طی کرده و از جدیدترین و بروزترین روش های برنامه ریزی و مطالعه استفاده کردن و حتی به فکر کسانی که سطح پایین یا حتی صفر دارن هم بودن. بعضی از طراحان پکیج، خودشون یه زمانی در حد صفر بودن و ترازهایی مثل 4000-5000 داشتند و یا نمره ریاضی 6.5 توی کارنامه داشتن. حتی زمانی توی کلاس از 21 نفر، نفر 21 بودن! اما با آموزش های پکیج تونستند موفقیت های بزرگی رو کسب کنند که حتی فکرش رو هم نمی کردن. پس شما هم میتونید مثل همین عزیزان رشد و پیشرفت کنید و به اندازه تلاش های اصولی، حرفه ای و هوشمندانه ای که دارین، موفق بشین.

 

جداکننده متن

 

4- برنامه‌های شما به صورت روزانه مشخص کرده که چه درس‌هایی را بخوانیم یا به صورت هفتگی؟

پاسخ : روش برنامه ریزی پکیج کاملا علمی و اصولی هست و شما بعد از فراگیری آموزش ها، در هر ساعت و هر روز و هر هفته می دونید که چه کاری رو باید انجام بدین و همچنین چجوری انجام بدین. باید دقت داشته باشید که اینجا دیگه خوشبختانه ما به شما مثل مشاورنماها ماهی نمیدیم، بلکه خود ماهیگیری رو کامل به شما عزیزان یاد میدیم. روش ها با زبانی ساده و قابل فهم بیان شدن که حتی یک دانش آموز دبستانی که باید برای آزمون تیزهوشان مطالعه داشته باشه هم اونا رو متوجه بشه و یاد بگیره و از همه مهم تر بتونه برای آزمونش اجرایی کنه.

رشد در کنکور با فروشگاه مصطفی

 

جداکننده متن

 

5- من واقعاً نمی‌دونم اول چی رو بخونم و از کجا شروع کنم و اصلا باید چیکار کنم؟

پاسخ : اصلا نگران نباشید. چون آموزش های پکیج قدم به قدم شما رو راهنمایی و آماده میکنه. تمامی سوالات شما در نظر گرفته شده تا از هرچیزی بی نیاز باشین. علت پرسیدن زیاد این سوال اینه که شما از روش اصلی و طلایی برنامه ریزی دور بودین. زمانی که به این روش مسلط بشین، تمامی سوالات این چنینی شما از بین خواهد رفت. پس اصلا نگران نباشید.

 جداکننده متن

 

6- پیشنهاد شما برای منابع آموزشی مثل کتاب کمک درسی، کلاس خصوصی، فیلم آموزشی و ... چیه؟ از کدومشون میشه نتیجه گرفت؟ من متأسفانه بدون بررسی رفتم فیلم های آموزشی رو با هزینه های میلیونی از موسسه‌ ای تهیه کردم که نمی دونم مفید هستن یا خیر، توی پکیج درباره این منابع هم راهنمایی کردین؟ چون خیلی وقتم رو می گیرن و شما هم که گفتین مهم ترین مسئله در سال کنکور، زمان شماست

پاسخ : متاسفانه افراد زیادی مثل شما به ما پیام میدن که اینجور پکیج هایی رو با هزینه های چند میلیونی تهیه کردن، به امید اینکه بتونن موفق بشن. درباره این پکیج ها و همچنین درباره منابع تاییدشده رتبه های برتر کاملا توضیح داده شده تا بدونید چیکار کنید و از چه منابعی استفاده کنید تا خیالتون از بابت منابع آموزشی هم راحت باشه.

 

جداکننده متن

 

7- من شهرستان هستم. آیا منم میتونم از پکیج استفاده کنم؟ پکیج به منم کمک میکنه?

پاسخ : بله - شما و همه عزیزانی که به فکر خودشون و به دنبال موفقیت واقعی در کنکور هستن، از هر جای ایران اسلامی میتونید این پکیج بی نظیر رو تهیه کنید و هرچه سریعتر از روش ها استفاده کنید تا وقت باارزش شما دوست کنکوری تلف نشه. چون وقت شما در این سال واقعا خیلی خیلی باارزشه و اصلا نباید از دستش بدین. پکیج به صورت دانلودی هست و بعد از خرید، لینک های دانلود سریعا برای شما فعال و ارسال میشه تا یک لحظه هم وقت باارزش شما عزیزان تلف نشه.

 

جداکننده متن

 

8- من هنوز مهم ترین تصمیمم رو نگرفتم، منظورم تعیین هدف هستش. اصلا نمیدونم به چه رشته‌ای علاقه دارم، در مورد رشته‌ها و مزایا و معایبش درست نمیدونم، چیکار باید بکنم؟

پاسخ : پکیج چون واقعا کامل و جامع هست، درباره این نیازها هم مشاوره های خیلی عالی توسط رتبه های برتر قرار داده شده تا بتونید با چشم باز، مسیرتون رو انتخاب کنید و همچنین به درستی در این مسیر گام بردارین.

 

برای تهیه پکیج کلیک کنید

 

 

 اهمیت مشاوره درست

 

جداکننده متن

 

9- الان چندین ماه از سال کنکور گذشته و من از الان میخوام شروع کنم. صفرِ صفرم و به انگیزه و هدف نیاز دارم. واقعا می‌تونید کمکم کنید؟ تو رو خدا راستش رو بگین چون خسته شدم دیگه...

پاسخ : بله دوست عزیز - در قسمت های مختلف پکیج، جهت ایجاد انگیزه و روحیه از اصول حرفه ای روانشناسی استفاده شده و به شما آموزش داده میشه که چطور کارتون رو درست و اصولی استارت بزنین و هر روز بیشتر از دیروز، با انگیزه بالا کارتون رو انجام بدین. جلوی ضرر رو از هرجایی که بگیرید سوده و ماهی رو هم که هر وقت از آب بگیرید، تازه اس. تهیه این پکیج در هر زمانی به شما کمک میکنه تا به اندازه ای که ازش استفاده می کنید، از افراد معمولی و عادی که پکیج رو ندارن، جلو بیفتین. هرچقدر بیشتر از آموزش ها و روش ها استفاده کنید، رتبه شما به سمت 1 یا 2 یا 3 و یا 4 رقمی شدن نزدیک و نزدیک تر میشه.

 

جداکننده متن

 

موفقیت در کنکور فروشگاه مصطفی

 

شما میتونید خیلی راحت از دوستان و هم کلاسی ها و سایر کنکوری های شهرتون جلو بیفتین، بدون اینکه اونا بدونن راز اصلی موفقیت، پیشرفت و ترقی شما دقیقا چیه و دقیقا دارید چیکار می کنید که اینقدر سریع رشد و پیشرفت می کنید. با این کار، کاری می کنید که برای همیشه واسه این افراد خاص باشید.

هر سال حدودا 1.000.000 نفر در کنکور شرکت میکنن، اما افراد بسیار کمی هستند که برای موفقیت‌ های خودشون، برنامه‌ دارن و روی خودشون سرمایه گذاری می‌کنن و به جای اینکه بعدا چندین برابر هزینه همون سرمایه گذاری ها رو به دانشگاه های آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی یا راه دور بدن، میان قبل از کنکور به اندازه کافی روی خودشون سرمایه گذاری میکنن تا مجبور نباشن واسه چند سال از خانواده دور بیفتن و کرایه راه و کرایه خونه دانشجویی و شهریه و... بدن.

یکی از راه های خوب سرمایه گذاری روی خودتون علاوه بر مطالعه، یادگیری روش درست برنامه ریزی و مطالعه اس که شما با گرفتن پکیج حرفه ای کنکورپلاس که هزینه اش به اندازه هزینه یک یا دو جلسه مشاوره حرفه ای و حضوری هم نمیشه، قلق کار یکبار برای همیشه دستتون میاد و روش اصلی رو یاد می گیرید. ما سعی کردیم هزینه پکیج طوری باشه که دیگه بهونه از دست کسانی که خواهان موفقیت هستن ولی میگن هزینه ها خیلی زیاده و... هم گرفته بشه و همچنین فقط اون افرادی که واقعا حاضرن بهای موفقیت خودشون رو بپردازن و برای زحمات خودشون و دیگران ارزش قائل هستن بتونن به این اطلاعات خاص و حرفه ای دسترسی پیدا کنن. همیشه یادتون باشه که موفقیت رو به بها میدن نه به بهانه :)

 جداکننده متن

به علت اینکه برای تهیه، تدوین و تولید پکیج کنکورپلاس، واقعا زحمات شبانه روزی و شب بیداری های زیادی کشیده شده، متأسفانه هیچ تخفیفی نداریم و قیمت پکیج همین 48 تومن هست. پس عزیزان لطف کنند در این مورد پیام نفرستند چون تأیید نمیشه. کمترین قیمتی که به نظر ما می رسید و متناسب با شرایط تحریم و تورم فعلی و توان خرید عامه مردم بود رو برای شما گذاشتیم.

همچنین استفاده از پکیج فقط مخصوص کسی است که هزینه آن را در همین سایت که تنها مرجع ارائه کننده پکیج می باشد، پرداخت کرده باشد. خرید اشتراکی و هرگونه استفاده غیرمجاز از پکیج یا انتشار بدون مجوز آن، از لحاظ عرفی نادرست، از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ قانونی نیز کاملا غیرقانونی بوده و پیگرد شدید قانونی و قضایی را به دنبال خواهد داشت. پیشاپیش از همکاری شما عزیزان سپاس گزاریم.

 

برای تهیه پکیج کلیک کنید

 

در پایان، برای همه شما عزیزان

آرزوی موفقیت و پیروزی رو داریم.

آینده خودتون رو از همین امروز بسازید،

چرا که کار امروز رو به فردا سپردن، تنها در

افراد شکست خورده دیده میشه.

امیدواریم که مطالب این صفحه به شما عزیزان کمکی کرده باشه

 

حدیث ناامیدی از امام علی

 جداکننده متن
 
توجه :
 
 
1- لینک دانلود پکیج، پس از خرید برای شما نمایان شده و به ایمیل واردشده نیز ارسال خواهد شد.
 
 
2- با هرکارت بانکی می توان از هر درگاه پرداختی استفاده کرد.

 

3- در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در خرید یا پرسیدن سوال و... می توانید به کارشناس پشتیبانی سایت پیام دهید. جهت ارتباط با کارشناس پشتیبانی در تلگرام روی عکس زیر کلیک نمایید:

 

پشتیبانی سایت

 

"پشتیبانی ۲۴ ساعته ویژه متقاضیان"

  

آموزش تصویری و آسان خرید از درگاه پرداخت

    جداکننده متن

 

سه اصل مهم در خرید اینترنتی:


 

جداکننده متن

 

حمایت کنیم :

موسسه محک و فروشگاه نرم افزاری مصطفی 



مدیر بازدید : 118 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
خلاصه کتاب انقلاب اسلامی زمینه ها و پیامدها

خلاصه کتاب انقلاب اسلامی زمینه ها و پیامدها

 

دانلود خلاصه کتاب انقلاب اسلامی زمینه ها و پیامدها

نوشته منوچهر محمدی

 

خلاصه کتاب انقلاب اسلامی زمینه ها و پیامدها

 

دانلود انقلاب اسلامی منوچهر محمدی

 

مناسب برای مرور سریع و شرکت در آزمون

 

نکات مهم ، کلیدی و امتحانی

 

 

******

 

خلاصه+جامع + کامل + کاربردی

 

 

******

 

 

 

فرمت فایل:

پاورپوینت (Power point)

 

تعداد اسلاید :

250

 

حجم فایل:


9.80MB






 

******

 

 

 

 





مدیر بازدید : 330 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
قرارداد اجاره نامه سایز A3

قرارداد اجاره نامه سایز A3

قرارداد اجاره نامه سایز A3

شبیه ترین قرارداد اجاره نامه به قرارداد اتحادیه املاک ایران

اگر میخواهید یک قرارداد با رعایت تمامی مقررات اتحادیه و قانون اساسی داشته باشید این فایل را دانلود کنید.

تمامی بند ها مشابه با مفاد قرارداد اتحادیه میباشد.

این اجاره نامه برای قراردادهای مسکونی و اداری و تجاری معتبر است.

این قرارداد در دادگاه و ... مورد قبول است 

مواردی که باید حتما توجه کنید:

امضا و اثر انگشت موجر و مستاُجر و امضای شاهد های عینی و در دسترس حتما مورد نیاز است.

این قرارداد را باید دو بار در سایز A3 پرینت بگیرید و بعد روی هم بگزارید و بین آن کاربن بگزارید و سپس شروع به نوشتن کنید

امضای قرارداد نباید با کاربن باشد و باید حتما  روی هر برگ با خودکار امضا شود.

در صورتی که نوشته های دو نسخه اجاره نامه با هم تفاوت داشته باشد از نظر قانونی فاقد اعتبار خواهند بود.

این فایل به صورت pdf میباشد.



مدیر بازدید : 203 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
دانلود خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر علی اکبر ولایتی + تست pdf

دانلود خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر علی اکبر ولایتی + تست pdf


 

 

دانلود خلاصه کتاب فرهنگ و تمدن اسلامی + نمونه سوال امتحانیpdf

خلاصه کتاب فرهنگ و تمدن اسلامی

تاليف دکتر علی اکبر ولایتی

 

خلاصه کتاب فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر علی اکبر ولایتی +تست

 

 

 

 

 

به ضمیمه 5 دوره نمونه سوالات تستی امتحانی
همراه با پاسخنامه

نیم سال اول 96-95

نیم سال دوم 95-94

نیم سال اول 95-94

نیم سال دوم 94- 93

نیم سال اول 94-93

 

 

 

 

******
جامع + کامل +خلاصه+ کاربردی

******

 

 

 

 

yavaranfile

 

معرفی اجمالی:

خلاصه کتاب فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر علی اکبر ولایتی به همراه نمونه سوالات امتحانی با پاسخنامهpdf

این فایل، خلاصه کتاب فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر علی اکبر ولایتی به همراه نمونه سوالات امتحانی است که بخش های این کتاب را به بیان زیر در حجم 43 صفحه خلاصه کرده است.

بخش اول:کلیات

بخش دوم:زمینه هاي شکل گیري تمدن اسلامی

بخش سوم:شکوفایی علوم در تمدن اسلامی

بخش چهارم:سازمان هاي اداري و اجتماعی تمدن اسلامی

بخش پنجم:هنر در تمدن اسلامی

بخش ششم:تأثیر تمدن اسلامی در تمدن غربی

بخش هفتم:رکود اول تمدن اسلامی

بخش هشتم:خیزش ، اقتدار مجدد جهان اسلام

بخش نهم:علل متاخر رکود فرهنگ و تمدن اسلامی

بخش دهم:بیداري اسلامی

 

 

 

حجم فایل:
3.36MB

 

 

فروشگاه یاوران فایل

 





مدیر بازدید : 35 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
نرم افزار بازیکده(Gamehouse) نسخه کامل( اصل) با قیمتی باور نکردنی و بدون کرک

نرم افزار بازیکده(Gamehouse) نسخه کامل( اصل) با قیمتی باور نکردنی و بدون کرک

*سادگی استفاده:
حتی با وجود افزایش امکانات بازیکده، محیط نرم‌افزار همچنان همان حس راحتی را به شما القا می‌کند. نسخه کامل زیباتر، و کار کردن با آن ساده‌تر از نسخه کوچک بازیکده است.
همچون گذشته همچنان با چند کلیک به همه‌ی امکانات بازیکده دسترسی دارید.
برای نصب کردن، حذف کردن و تغییر پیکربندی بخش سرویس گیرنده کافیست ابزار تنظیم پیکربندی از راه دور را اجرا کنید. نصب کردن 50 نسخه از سرویس گیرنده بازیکده روی 50 دستگاه گیم نت شما دیگر عذاب آور نخواهد بود. همه چیز با 5 کلیک حل می شود.
قابلیت "Log out" تنها برنامه باز شده توسط کاربر را میبندد و دستگاه را برای پذیرش مشتری جدید آماده مینماید. نیازی به Log off یا Restart نیست.
همانند نسخه کوچک، نسخه کامل بازیکده نیز به کاربران امکان میدهد که اطلاعات کلی حساب خود (از قبیل نام کاربری، کلمه عبور و غیره) را تغییر دهند. نرم افزار حتی امکان تغییر تنظیمات عمومی دستگاه مانند سرعت حرکت موس و حجم صدا را نیز به کاربران میدهد (که البته میتوان این امکانات را به وسیله سرویس دهنده غیر فعال کرد.)
پرداخت اعتبار بر پایه زمان به شما امکان می دهد با تایپ نمودن زمان مورد نظر خود به جای مقدار پولی، اعتبار را بر پایه زمان نیز مشخص نمایید. به عنوان نمونه، می توانید تایپ کنید 1:27:35 تا یک ساعت و بیست و هفت دقیقه و سی و پنج ثانیه به حساب مورد نظرتان اضافه شود، بدون اینکه بدانید اکنون در چه محدوده زمانی قرار دارید.
بخش جستجوی پیشرفته دوباره و به طور کاملاً متفاوتی طراحی شده است. به این ترتیب، یافتن حساب مورد نظر بسیار راحت‌تر شده است.
با افزودن امکان Drag and Drop به فهرست بازی‌ها، کافیست فایل اجرایی بازی و یا Shortcut آنرا کشیده و در فهرست بازی‌ها رها کنید. اطلاعات مربوط به بازی به طور خودکار به فهرست اضافه می‌شود.
نحوه مشخص کردن و ویرایش محدوده‌های زمانی کاملاً متحول شده است. "دایره زمانی" به شما امکان می‌دهد محدوده‌های زمانی گیم‌نت یا کافی‌نت خود را با راحتی خارق‌العاده‌ای ویرایش کنید.
بنا به درخواست کاربران، بخش مربوط به تغییر اعتبار حساب‌ها بهبود یافته است. در نسخه کامل بازیکده افزایش و کاهش اعتبار حساب‌ها و پرداخت بدهی با سهولت بسیار بیشتری انجام می‌شود.

 

* امنیت:
اگر دستگاه سرویس دهنده گیم‌نت شما به هر دلیلی از شبکه قطع شد، نگران نباشید. سامانه قدرتمند FailSafe بازیکده که برای نسخه 3 پیاده سازی شده، مسئولیت کم کردن اعتبار بازیکنان را به سرویس‌گیرنده‌ها می‌سپارد. به محض برقراری مجدد ارتباط سرویس‌گیرنده‌ها با سرویس‌دهنده، میزان اعتبار مصرف‌شده به اطلاع سرویس‌دهنده رسیده و اعتبار بازیکنان کم خواهد شد.
بازیکده هرگونه قطع ارتباط سرویس‌گیرنده‌ها از سرویس‌دهنده را ثبت می‌نماید. در صورتیکه ارتباطی به طور غیر‌منتظره قطع شود، سرویس‌دهنده بازیکده زمان، نام دستگاه قطع شده را ثبت نموده و مدیر گیم‌نت را با نمایش پیامی مطلع می‌نماید.
نسخه کامل بازیکده از ایجاد نسخه پشتیبان به طور خودکار پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید تعیین کنید که سرویس‌دهنده هنگامی که باز یا بسته شد از پایگاه داده نسخه پشتیبان تهیه نماید و یا زمان خاصی از روز را برای ایجاد نسخه پشتیبان تعیین نمایید. مطمئن باشید که به‌روز‌ترین نسخه پشتیبان از اطلاعات ارزشمند شما همواره موجود است.
می‌توانید برای سرویس‌دهنده کاربر‌ها و گروه‌های کاربری متفاوت تعیین نمایید. به این ترتیب صاحب گیم‌نت می‌تواند مشخص کند اداره‌کنندگان گیم‌نت امکان انجام چه کار‌هایی را داشته باشند، و چه اختیاراتی (مانند افزودن اعتبار رایگان) از آن‌ها سلب شود.
در نسخه کامل بازیکده، امکان هر‌گونه نفوذ کاربران به دستگاه‌های سرویس‌گیرنده و ایجاد تغییرات یا خرابکاری در این دستگاه‌ها مسدود شده است.
پایگاه‌داده بازیکده اکنون با استفاده از نسخه جدید مربوط به Office 2007 از امنیت بسیار بالایی برخوردار اﺳت. این نسخه پایگاه داده از Encryption پشتیبانی می‌کند و با استفاده از نرم‌افزار‌های معمول نفوذ نمی‌توان به محتویات پایگاه داده دسترسی پیدا کرد.
در صورتی‌که سرویس‌گیرنده‌ای هنوز قفل نشده باشد و کاربری با استفاده از نام‌کاربری و کلمه‌عبور خود اقدام به ورود به سرویس‌دهنده کند، بخش سرویس‌دهنده بازیکده با نمایش پیام هشدار از مدیر گیم‌نت می‌خواهد که پیش از آغاز به کار گیم‌نت یا کافی‌نت، دستگاه را قفل نماید.
در نسخه کامل بازیکده می‌توان بازی‌ها و نرم‌افزارهای اینترنتی را طوری تنظیم کرد که با سطح دسترسی محدود سیستم‌عامل اجرا شوند. این امکان به طور خاص برای کافی‌نت‌ها مفید است، زیرا به عنوان نمونه می‌توان مشخص کرد که مرورگر وب و یا یاهو مسنجر به طور محدود اجرا شوند تا امکان خرابکاری در دستگاه از طریق این‌گونه نرم‌افزارها از بین برود.

 

* امکانات ویژه:
نیازی نیست مشتریان خوب و پر و پا قرص خود را بشناسید، چون بازیکده به جای شما آنها را میشناسد. فناوری جدید به کار رفته در نسخه 3 مشتریان شما را بر اساس پرداخت هفتگی گروه‌بندی میکند. سپس در هنگام پرداخت پول، به منظور تشویق به پرداخت بیشتر و رفتن به دسته‌های بالاتر، به حسابشان اعتبار رایگان اضافه می‌نماید. این سامانه جدید "کنترل نرخ پرداخت" و یا به اختصار PRC نام دارد.
یافتن حساب مشتریان تا کنون به دانستن دقیق شماره حساب و یا نام کاربری حساب وابسته بوده‌است. با امکان جستجوی سریع بازیکده، تایپ کردن چند حرف از نام، نام خانوادگی، توضیحات، شماره حساب و نام کاربری، شما را به حساب مورد نظرتان خواهد رساند؛ آنقدر سریع که می‌توان واژه "برق‌آسا" را در توصیفش به کار برد.
ا استفاده از بازیکده می‌توانید کنسول‌های بازی (مانند PlayStation و XBox) را نیز به صورت نیمه‌خودکار مدیریت کنید. کاربران گیم‌نت شما می‌توانند با همان حساب همیشگی خودشان از این کنسول‌ها هم استفاده کنند، در نتیجه تمام امکانات مربوط به حساب‌ها برای استفاده از کنسول‌ها هم موجود است (مانند سامانه تخفیف خودکار PRC). پس از پایان اعتبار حساب، بازیکده نام کنسولی که اعتبار کاربرش به پایان رسیده را از طریق بلندگوی دستگاه سرویس‌دهنده اعلام می‌کند. کنسول‌های بازی از محدوده زمانی مجزایی هم بهره می‌برند بنابراین می‌توانید قیمت متفاوتی نسبت به سایر دستگاه‌ها برای هر ساعت استفاده از این کنسول‌ها تعریف کنید.
سرویس‌دهنده بازیکده اکنون پیغام‌های صوتی ارسالی به کاربران (مانند اخطار پایان زمان باقیمانده و تغییر قیمت استفاده از دستگاه‌ها) را از طریق بلندگوی دستگاه سرویس‌دهنده نیز اطلاع می‌دهد، در نتیجه نیازی نیست کاربران همواره از گوشی دستگاه‌ها استفاده کنند تا از این پیام‌ها مطلع شوند.
اکنون می‌توانید تعیین کنید که پس از پایان اعتبار کاربر سرویس‌گیرنده، بازیکده پیش از خارج کردن کاربر از دستگاه زمان مشخصی را برای افزایش اعتبار در اختیار وی قرار دهد. در این وضعیت، سرویس‌گیرنده بازیکده تمام نرم‌افزارها و بازی‌های اجرا شده کاربر را از دید مخفی کرده و با نمایش پیامی از کاربر می‌خواهد تا پایان مهلت مشخص‌شده اعتبار خود را افزایش دهد. در صورت افزایش اعتبار در این مدت، سرویس‌گیرنده بازی‌ها و نرم‌افزارها را مجدداً نمایش می‌دهد و کاربر می‌تواند به کار خود ادامه دهد.
سرویس‌دهنده بازیکده دارای قابلیت تغییر ظاهر است. این امر از تکراری و خسته‌کننده شدن ظاهر سرویس‌دهنده جلوگیری می‌نماید.
بازیکده کاملاً "سرور گرا" است، به این معنی که اغلب کارهایی که شما نیاز دارید در گیم‌نت خود انجام دهید به سرویس‌دهنده انتقال یافته‌اند. می‌توانید سرویس‌گیرنده ها را قفل کرده یا باز کنید و تنظیمات موس، صفحه‌کلید و مانیتور آنها را بوسیله سرویس‌دهنده و فقط با چند کلیک عوض نمایید.
بنا به درخواست کاربران نسخه کوچک، نسخه کامل بازیکده اکنون دارای دو نوع محدوده زمانی برای دو نوع مختلف نرم‌افزار‌هاست. شما می‌توانید قیمت‌های متفاوتی را برای استفاده از نرم‌افزار‌های مختلف در گیم‌نت و به خصوص کافی‌نت خود مشخص کنید.
مانند نسخه کوچک، امکان مشاهده اطلاعات آماری (در‌آمد و کارکرد) تمامی حساب‌ها و همچنین یک حساب خاص وجود دارد. نسخه کامل بازیکده انواع اطلاعات آماری به دست آمده از گیم‌نت و کافی‌نت را به صورت نمودار نیز نمایش می‌دهد. با یک نگاه می‌توانید از وضعیت درآمد و کارکرد محل کار خود در محدوده زمانی خاص آگاه شوید.

 

* پشتیبانی گسترده :
"راهنمای حساس به موضوع" مرتبط‌ترین اطلاعات در مورد هر یک از عناصر محیط نرم‌افزار را در اختیار شما قرار می‌دهد. کافیست هر جزئی از محیط را انتخاب کرده و کلید F1 را فشار دهید تا در کمترین زمان ممکن تمام راهنمایی‌های مربوط به آن عنصر در اختیارتان قرار گیرد.
خرید نرم افرار فوق مشهور بازیکده(Game Host) برای مدیریت گیم نت و کافی نت - اصل نرم افزار بازیکده(Game Host) با قیمتی باور نکردنی و بدون کرک.

 

تصاویری از محیط نرم افزار

نکته!!! در صورتی که قادر به پرداخت آنلاین نمیباشید میتوانید از طریق شماره حساب زیر اقدام نمایید  و شماره پیگیری را به ما علام کنید تا لینک دانلود برای شما ارسال شود.



درصورت بروز هرگونه مشکل میتوانید از طریق فورم زیر با ما ارتباط برقرار کنید معمولا کمتر از یک ساعت پاسخ داده میشود

softwere.sender@gmail.com 

BRGSbot@ 

عکسهای بیشتر نرم افزار در وبلاگ = ورود به وبلاگ

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود.

نسخه 4.0.1 جایگزین شد

دانلود نرم افزارهای مورد نیاز 

برای خرید نرم افزار حتما از لینک زیر اقدام نمایید 

20% تخفیف  برای خرید از درگاه ویژه

 

 

مدیر بازدید : 253 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
بینهایت ممبر واقعی برای کانال تلگرام

بینهایت ممبر واقعی برای کانال تلگرام

۱۰۰% رایگان، افزایش بینهایت اعضای کانال تلگرام، ۱۰۰% واقعی

 

افزایش ممبر تلگرام. ما در مجله اینترنتی نودوهشتیها روش های مختلفی رو واسه افزایش ممبر اعضای کانال تلگرام براتون به صورت خیلی ساده و مفید آموزش میدیم

روش های مختلف افزایش ممبر کانال تلگرام

هر روش یک سری خوبی ها و یک سری بدی ها رو به دنبال دارد و ما  با خوبی ها و بدی ها رو براتون آموزش میدیم

 

بهترین روش افزایش ممبر کانال یا گروه تلگرام

کسب درآمد میلیونی در تلگرام

میخواهید ممبرهای کانالتون رو به سرعت افزایش بدید؟

قصد دارید کانالی با ممبرهای زیاد داشته باشید بدون هزینه ؟

پول ندارید ممبر کانال بخرید ؟ میخواهید خودتون ممبر اضافه کنید؟

ممبر رایگان برای کانالتون میخواید ؟

میخواید خودتون برای کانالتون ممبر بگیرید ؟
میخواهید با داشتن تعداد زیاد فالوئر، کلی تبلیغات سفارش بگیرید؟

 

افزایش ممبر رایگان
افزایش ممبر کانال بدون محدودیت
اضافه کردن خودکار ممبر بدون دخالت شما
ساخت کانالهایی با اعضای بالا بدون هیچ گونه محدودیتی
اضافه کردن ممبر بدون نیاز به ادمین بودن در کانال
قابلیت فروش ممبر برای کانال های دیگران
و…

 

باید توجه کنید که این ممبرها واقعی هستند و با ممبر های فیک متفاوتند

 




مدیر بازدید : 226 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
راهنمای نصب و درایور اصلی دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C350  برای ویندوز 7 (درایور نصب اسکنر و پرینتر از طریق شبکه)

راهنمای نصب و درایور اصلی دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C350 برای ویندوز 7 (درایور نصب اسکنر و پرینتر از طریق شبکه)

راهنمای نصب و درایور اصلی دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C350

درایور نصب اسکنر و پرینتر از طریق شبکه

برای ویندوز 7

 

دراین مجموعه درایور اصلی دستگاه کپی کونیکا مینولتا C350 که شامل نصب اسکنر و پرینتر C350 از طریق شبکه می باشد همراه با درایور کپی رنگی C450 گردآوری شده که طریقه نصب نیز در این مجموعه آموزش داده شده است.

دانلود درایور کونیکا مینولتا c350 برا ی ویندوز 7 دانلود درایور کونیکا مینولتا c350 برای ویندوز 10 دانلود درایور دستگاه کپی رنگی کونیکا c350 درایور اسکنر کونیکا مینولتا c350 آموزش نصب کونیکا مینولتا c350  آموزش نصب درایور کونیکا مینولتا c350 دانلود درایور اسکنر konica minolta c350 آموزش نصب اسکنر کونیکا مینولتا c350 نصب مینولتا C350 از طریق شبکه

مدیر بازدید : 444 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی +pdf

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی +pdf

 

دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی +pdf

نوشته میرزا حسن حسینی - فاطمه عیدی

 

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی
 در 63 صفحه به صورت کامل و جامع

 

مناسب برای مرور سریع و شرکت در آزمون

 

نکات مهم ، کلیدی و امتحانی

 

******

معرفی اجمالی فایل:

این فایل خلاصه کتاب  مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی نوشته میرزا حسن حسینی - فاطمه عیدی است که در حجم 63 صفحه مطابق فصل های کتاب خلاصه برداری شده است.

- فصل اول : بازاریابی مبتنی بر ایجاد ارزش

- فصل دوم : چارچوب مدیریت بازاریابی

- فصل سوم : عصر های بازاریابی

- فصل چهارم : مدیریت محصول و نام تجاری

- فصل پنجم : مدیریت قیمت

- فصل ششم : ارتباطات و پیشبرد فروش

- فصل هفتم : کانال های توزیع

- فصل هشتم : آشنایی با بازاریابی اسلامی

- فصل نهم : مبانی اعتقادی و اخلاقی بازاریابی

- فصل دهم : مدیریت محصول حلال و نام تجاری

- فصل یازدهم : قیمت گذاری در اسلام

- فصل دوازدهم : تبلیغات در بازاریابی اسلامی

- فصل سیزدهم : مدیریت توزیع محصول

 

 

فرمت فایل:

پی دی اف (PDF)

 

تعداد صفحه :

63

 

حجم فایل:


3MB

 

******

 

 

 

 



مدیر بازدید : 41 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
رسیدن به درآمد میلیونی غیرفعال و باورنکردنی

رسیدن به درآمد میلیونی غیرفعال و باورنکردنی

رسیدن به درآمد غیرفعال و باورنکردنی 

آپدیت بهار ۱۳۹۸ ( 2019)

با سلام خدمت دوستان عزیز امروز با روشی اومدیم پیشتون که شما رو شگفت زده کنیم !!

شما در این پکیج آموزشی ما یاد میگیرید که چطور بتونید با روزانه حداقل۵ ساعت کار کردن به درآمد ماهانه تا 3/000/000 الی 10/000/000 تومان در طی دو ماه برسید.

توجه کنید ، درآمد حداقل شما در 30 روز یا یک ماه فقط حدوداد بر اساس فعالیتتون  ۳ میلیون میباشد. البته بستگی به کیفیت تلاش شما دارد. 

( پس چیز عجیب و غریبی نیست) ادامه مطلب را بخوانید↓

شما در این روش استثنایی ما میتوانید بدون نیاز به کار های پیچیده با روزانه ۵ الی ۸  ساعت کار در طی دو ماه به حقوق ثابت یا غیرفعال برسید.

درآمد غیر فعال چیست ؟!

به درآمدی که بدون هیچ کاری برای ما منفعت داشته باشد، مثلا کسی که مبلغ قابل توجهی رو در بانک میگذارد تا هرماه سود بگیرد، این شخص درآمد غیرفعال دارد. یعنی به صورت عامیانه ، طرف تو خونش نشسته استراحت میکنه و هرماه تو حسابش سود میاد ، یا مثلا صاحب خونه، خونشو میده مستاجر و هرماه پول از مستاجر دریافت میکنه، این مالک ملک، درآمد غیرفعال داره ، یعنی تو خونه نشسته هرماه به حسابش پول واریز میشه. پس این شد تعریف درآمد غیرفعال. 

 

نکته مهم : آیا تا بحال دقت کردید تمام کارخانه داران تمامی افرادی که صاحب شرکت ها و سازمانهای بزرگ هستند ، تمام شرکت های سازندگی و مثلا، هوآوی ، کیا ، ایرانخودرو ، سایپا و شرکت های اپل و ال جی و تمام شرکت های دیگر ....تمامی این افراد مدیرانشوندرآمدغیرفعال دارند .

چطور ؟! 

یعنی کسی که سرمایه داره اومده یک کارخونه رو ساخته و تمام کارهای تولید رو سپرده به کارگران و مدیرعامل ، و....

و کارها رو میسپاره به نمایندش . 

این میدونید یعنی چی ؟! یعنی اینکه شمایی که فکر میکنی رسیدن به درآمد غیرفعال چیز عجیب غریبه ، و اصلا نمیشه بدون فعالیت پول درآورد ، باید بدونی تمام سازنده شرکت ایران خودرو و سایپا و.. برای مثال عرض میکنم ، این اشخاص اومدن با سرمایه و فکری که داشتند گفتند آقا من میام یک شرکت خودرو  میسازم یکبار ، و تمام اداره کارها رو میسپارم به مدیرعامل ، نمایندم و...پس در نتیجه این شخصی که پول داده و این شرکت رو بنا کرده در تمام عمرش یکبار این کار رو انجام داده . و تا آخر عمرش داره پول و سود اون کارخونش رو میخوره ، چرا ؟!

چون اومده یک درآمد غیرفعال برای خودش ایجاد کرده و خودش بدون دست زدن به سیاه سفید سودش رو میگیره. 

و اینکه  ممکنه این شخصی که سرمایه گذاری  کرده یک جوان ۲۰ ساله باشه ممکنه یک پیرمرد ۷۰ ساله باشه ، پس این شخص در تمام عمرش یکبار اومده یک دونه شرکت زده و تمام کار ها رو سپرده کارگراش انجام بدن ، و خودش یک گوشه نشسته  داره اونا رو نگاه میکنه ، یعنی دیگران کار میکنند و این سازنده و احداث کننده شرکت داره بدون فعالیت سود میبره یا به اصلاح به درآمد غیرفعال رسیده ، 

حالا همین کارخانه خودروسازی بیاد بجای اینکه یک دونه توی تهران بسازه ، میاد توی چند تا شهر دیگه هم کارخونه رو میسازه ، و برای خودش از چندتا جا سود ایجاد میکنه . 

این سازنده کارخانه علاوه بر اینکه باعث ایجاد اشتغال در بین افراد شده بلکه نیاز مردم رو برطرف میکنه و از طرفی هم ثواب میکنه . چون داره خدمت میکنه به مردم کشورش ، چون باعث اشتغالزایی شده . 

پس میبینید که از این سیستم میشه استفاده کرد و ما هم به درآمدغیرفعال برسیم .

 

پس ما اومدیم ، توی این پکیج به شما آموزش دادیم چطور بتونید برای خودتون منبع درآمد بسازید. و چطور با ساخت سیستم های مختلف برای خودتون درآمد غیرفعال ایجاد کنید. پس دیگه کسی لازم نیس بیاد هر روز و تا آخر عمرش کار کنه تا پول در بیاره ، پس راهی هم وجود داره که میشه آدم کار نکنه و پول در بیاره . در حالی که شمایی که داری این متن رو میخونی من بهتون آموزش میدم با روش های مختلف بتونی برای خودتون سیستم درآمدزایی ایجاد کنید، یعنی یک سیستم رو یکبار بسازی و تا آخر عمر از اون سیستم بتونی به درآمد برسی

سوال: ما قراره چه چیزی و چه سیستمی بسازیم که بتونیم درآمد غیرفعال ایجاد کنیم ؟!

پاسخ:

من با یک مثال برای شما جواب میدم . شما مطمئنا توی تلویزیون نام انواع خمیردندان ها رو شنیدید ، که خمیردندان های ایرانی که چندین ساله همینطوری داره تولید میشه ما هم استفاده میکنیم ، حتما برنامه gmail رو توی گوشیتون دارید. حتما برنامه کافه بازار ، برنامه google map ,google erth و سایر برنامه های دیگه که روزانه ازشون توی گوشی استفاده میکنیم ، و هیچ وقت به این موضوع فکر نکردیم که سازنده این نرم افزار ها و سایتهای مختلف که انواع ارایه خدمات مختلف انجام میدن ، به رایگان یا غیر رایگان ، این افراد چگونه آمدند این نرم افزار و سایت و ....رو ساختند و همچنان همه افراد در حال استفاده از آن هستند. و هرکسی که از آن نرم افزار یا سایت استفاده کند برای صاحب و سازنده این سیستم درآمد می آید. 

یا نمونه دیگر مثلا سایت دیجیکالا  که یک سایت احداث شده و تا آخر عمر سازندگان این سایت سود میبرند. 

که با یک سرچ ساده در اینترنت میشود درآمد های این سایت رو دید. 

یا مثال های دیگه که خیلی خیلی زیاده و نمیشه همه رو اینجا گفت . پس ما به شما نمیگیم قراره به درآمد میلیاردی برسی ، ولی به شما این اطمینان رو میدیم که با انجام این آموزشات فوق العاده ای که بهتون میدیم. خیلی راحت بتونید برای خودتون و خانوادتون منبع درآمدبسازید .

سوال:

شما در مورد سایت ، و نرم افزار مثال زدید که ما قانع شدیم که بله میشه، یک سیستم رو ساخت ، و افسار هدایت سیستم رو داد به دیگران تا دیگران برای شما کار کنند و شما درآمد غیر فعال داشته باشی. 

چندتا نمونه از درآمد های غیرفعال ↓↓

مستأجر دادن خانه =درآمد غیر فعال ماهانه 

خرید چند عدد تاکسی و واگذار کردن تاکسی ها به افراد مختلف و درآمد ۶۰ به ۴۰ برای صاحب خودرو = درآمد غیرفعال ماهانه

ایجاد یک برند معروف و واگذاری برند به دیگران = درآمد غیر فعال 

ایجاد دکه محصول خوراکی در جایگاه CNG (چون مسافران  خودرو ها در جایگاه CNG پیاده میشن ، فرصت مناسبی هست که بشه دکه بزنی توی ده تا جایگاه cng و مدیریت اونا رو بسپاری به دیگری تا نظارت کنه ، یعنی سرمایه از شما کار از دیگران)  = درآمد غیرفعال

 

خرید چند مغازه و اجاره آنها به دیگران = درآمد غیرفعال 

 

فروش یک ایده به دیگران یا واگذاری ایده به دیگران = درآمد غیرفعال 

و...

 

تمام سیستم های بالا بعضیاشون سرمایه میخواد بعضاشون مثل ایده سرمایه نمیخواد. 

پس در نتیجه ما هم به شما انواع سیستم های اینترنتی رو آموزش میدیم که بتونید رایگان راه اندازی کنید. تا به درآمد غیرفعال ماهانه برسید.

 

این روشی که بهتون توضیح دادم ، درآمد غیرفعال اسم دیگشو ما گذاشتیم بازنشسته شدن، البته این بازنشستگی با اون بازنشستگی که مردم توی ذهنشونه کاملا متفاوته ، این کاری که ما بهتون یاد میدیم، فقط درآمدزایی میکنید. قرار نیست به شما دفترچه درمانی و...،تعلق بگیره. حواستون باشه.شما برای بازنشسته شدن و گرفتن دفترچه درمانی حتما باید به شرکت های بیمه مراجعه کنید، و کاره ما هیچ ربطی به دفترچه نداره. شما فقط اینجا کسب درآمد میکنید همین . این نکته رو حتما توجه کنید تا دچار سوتفاهم نشید. این پکیج فقط یک روش درآمدزایی رو بهتون آموزش داده ، که ماهی تا۳ تومن درآمد داشته باشید. همین . ( رسیدن به درآمد کاملا بستگی به تلاش شما داره، تلاش بیشتر درآمد بیشتر)

 

 

شما با حدقل پنج  ساعت کار در روز در طی 60 روز 

میتوانید بعد از دو ماه به درآمد غیرفعال برسید. ( درآمد شما بستگی به تلاش شما دارد که اگر منطبق با تمام آموزشات پیش بروید حتما به درآمد میرسید،که مقدار این درآمد برای تک تک افراد متغیر است، چون سطح کیفیت تلاش افراد و کارکردنشان با هم متفاوت است ، ولی نکته اصلی رسیدن به درآمد میباشد که با سیستمی که به شما آموزش داده شده با دلیل و منطق توضیح دادیم که قطعا متوجه سیستم ارزشمند درآمد غیرفعال میشوید.)

 

 فیلم اثبات درآمد من پس ازرسیدن به درآمد غیرفعال ↓↓↓↓↓

جهت مشاهده فیلم اثبات روی تصویر زیر لمس کنید↓

http://uupload.ir/files/d6s0_picsart_11-06-02.54.08.jpg

 

 نکته:

 

این روش 100% قانونی و حلال است.

این روش درآمدزایی اصلا ربطی به بازار سهام ، بورس و دلار ، سکه ، بیت کوین، بازاریابی شبکه و تبلیغ دیدن ، بازدید زدن ، ممبرگیری هرمی ، و فارکس و ربات و ....ندارد.

 

توجه:

هرگونه کپی برداری از مطالب سایت ما شرعا و قانونا حرام است و جرم محسوب شده و شدیدا پیگیری های لازم انجام داده خواهد شد. پس افرادی که قصد سواستفاده از مطالب آموزشی ما را داشته باشند باید بدانند جرم کپی برداری و دزدیدن ایده جرم محسوب میشود.

پس هر شخصی با این آموزش ما میتواند به راحتی به درآمد غیرفعال برسد .

پرسش و پاسخ:

سوال مهم :

چه افرادی میتونند از این پکیج استفاده کنند ؟ و باید دارای چه شرایطی باشند ؟ 

پاسخ:

هرکسی که قصد داره این پکیج رو خریداری کنه باید بدونه تمامی کار ها رو باید دقیقا زیر نظر مستقیم من انجام بده ، و باید من هر چیزی گفتم را کامل انجام بده ، تا انشالله بتونه سیستم رو راه اندازی کنه و  درآمد غیرفعال رو  بسازه. 

هر کسی که قصد داره به درآمد غیرفعال برسه باید مطالب زیر رو بدونه ↓↓

شما باید حتما یک موبایل هوشمند داشته باشید، یا یک لپ تاپ ، البته(هم با گوشی میشه و هم لپ تاپ ) + اینترنت حداقل 3G

باید بدونید ایمیل چیه ؟

فایل با فرمت zip چیه ؟ و چطور میشه فایل رو از حالت زیپ خارج کرد ؟

باید آشنایی با شبکه های اجتماعی داشته باشید،

باید بدونید گوشی اندروید و آی او اس چیه ؟

باید بدونه مثلا فرمت برنامه های اندروید چیه ؟

باید بدونه چطور میشه ایمیل و یا جیمیل ارسال کرد؟

باید دارای شماره حساب بانکی باشه ، با اسم خودش .

باید بدونه شماره شبا چیه ؟

باید بدونه نسخه اندرویدش تو تنظیمات گوشی چنده ؟

باید سواد خوندن و نوشتن داشته باشه. 

و اینکه این شغل محدودیت سنی نداره ، چون هر کسی میتونه انجام بده ، اگه شما زیر ۱۸ سال سن داری ، میتونی با این سیستم کار کنی ، ولی باید از اطلاعات افراد بالای ۱۸ سال استفاده کنی ، چون برای راه اندازی این سیستم ، شما احتیاج به کارت ملی و شماره حساب بانکی داری با اسم خودت ، و چون قوانین بانک به این صورته که فقط افراد ۱۸ سال به بالا میتونند برای خودشون حساب بانکی جدا داشته باشند ، به همین دلیل شما باید از اطلاعات حساب سایر اعضای خانواده استفاده کنید.

شما توسط ۳ تا سیستم قراره برای خودتون درآمد غیرفعال بسازید، که دو تا سیستم احتیاج به کارت ملی و فقط شماره حساب بانکی و شماره شبا داره . و یک سیستم هم فقط احتیاج به شماره حساب داره . پس  هر کسی باید این اطلاعات ساده رو بدونه و داشته باشه بعد بیاد تو دوره .

چون بعضیا میان میگن آقا ایمیل چیه !!! آقا فایل زیپ چیه ؟؟این اطلاعات رو خوب ممکنه خیلیا ندونند ، ولی من اومدم تمام شرایط رو گفتم ، تا افرادی که این اصطلاحات رو نمیدونند ، میتونند با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه بشند و یاد بگیرند ...مثلا فایل زیپ چیه ؟ فرمت گوشی و نسخه گوشی رو از کجا پیدا کنیم ؟ یا مثلا نحوه دریافت شماره شبا و... پس هیچ مشکلی نداره و هر کسی اصلاحات بالا رو اگه میدونه که هیچ، اگه نمیدونه بهتره بره یاد بگیره بعد تو دوره ثبت نام کنه و تا یاد نگرفته تو دوره ثبت نام نکنه باید بدونید که برای راه اندازی این شغل نیاز به حدود صدوپنجاه هزارتومن وجه نقد لازمه ، البته این هزینه در طی اواسط مراحل نیازه نه اولش ، پس کسی که شرایط بالا رو داره از سرمایه و دانستینهای لازم میتونه پکیجو تهیه کنه و به درآمد برسه. 

اینم بگم این سیستم 100% حلاله و اصلا ربطی به بازاریابی شبکه هرمی چند سطحی ، باینری ، دلار ، بیت کوین و سهام و.....نداره . 

 

قیمت اصلی این پکیج آموزشی  800/000تومان میباشد.

ولی برای شما با تخفیف ویژه فقط و فقط با ۳۵۰تومن صاحب این پکیج ارزشمند شوید.

 تخفیف باورنکردنی فقط تا پایان همین ماه  میباشد و پس از آن به قیمت اصلی یعنی 800/000 تومان بر میگردد.پس از این تخفیف ویژه نهایت استفاده رو ببرید .

توجه: این پکیج در سایت فورکیا انتشار یافته است که دارای نماد اعتماد الکترونیک است پس هیچ گونه کلاهبرداری در کار نیست چون ما دارای نماد اعتماد هستیم و در قوانین و شرایط جدید پاییز ۹۸ آموزشات جدید به دوره اضافه شده و کسی که این پکیج را میخرد صرفا جهت یادگیری سیستم درآمد غیرفعال میباشد، اینکه کسی در طی چه مدت زمان به درآمدزایی میرسد همه چی بستگی به تلاش شما دارد. پس اگر کسی امروز در دوره ثبت نام کرد و در طی دو ماه هیچ فعالیتی نکرد آموزشاتو کامل و دقیق منطبق با کانال پیش نرفت یک ریال هم درآمد کسب نمیکند. پس شرط رسیدن به درآمد و موفقیت و رسیدن به درآمد همه چی بستگی به تلاش شما دارد،و ما نمیتوانیم روی اینکه درآمد شما چقدر خواهد بود قیمت بگذاریم تمام این قیمتهایی که در توضیحات گفتیم درآمدها ، همشون تقریبی هستند، این روش را ما برای اولین بار در این سایت ارایه دادیم. پس اگر میخواهید با یک سیستم جدید آشناشوید بسم الله ، این دوره رسیدن به درآمدش با انجام تمامی آموزشات و تلاش شما اثبات شدس ، ولی اینکه درآمد شما ۱۰ هزار تومنه یا ۱۰ میلیون هست همه چی بستگی به تلاش شما داره . که چطور یاد گرفتید و چطور عمل میکنید. پس اگه میخواید با یک سیستم متفاوت آشنا بشید و شانس خودتونو برای آخرین بار برای رسیدن به درآمد غیرفعال آزمایش کنید. این دوره آموزشی کامل و جامع به همراه ویس و ویدیو در اختیار شماست. این دوره اثبات شدس و از تاریخ آذرماه ۹۸ بدلیل افزایش آموزشات امکان عودت وجه برداشته شده ، که قابلیتی فوق العاده به پکیج اضافه شده که اینترنت نامحدود میباشد + صد آموزش دیگر ...

جهت خرید این پکیج آموزشی با ارزش و (بی نظیر و ۱۰۰% حلال) هم اکنون دست به کار شید .√√↓↓



مدیر بازدید : 35 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
خلاصه کتاب حقوق تطبیقی  دکتر عبدالحسین شیروی + pdf

خلاصه کتاب حقوق تطبیقی دکتر عبدالحسین شیروی + pdf

دانلود با تخفیف ویژه ، فقط کلیک کنید

دانلود خلاصه ی کتاب حقوق تطبیقی+pdf

تالیف دکتر عبدالحسین شیروی

خلاصه‌ی حقوق تطبیقی عبدالحسین شیروی

دانلود با تخفیف ویژه ، فقط کلیک کنید

مناسب برای مرور سریع و شرکت در آزمون

شامل نکات مهم ، کلیدی و امتحانی


******

خلاصه+جامع + کامل + کاربردی

دانلود با تخفیف ویژه ، فقط کلیک کنید


******

تعداد صفحات :

56

****



فرمت فایل:
پی دی اف (PDF)



مدیر بازدید : 207 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
مجموعه سوالات آزمون خودارزیابی سلامت روانی-رفتاری 98-97

مجموعه سوالات آزمون خودارزیابی سلامت روانی-رفتاری 98-97

سوالات آزمون همگام

مجموعه سوالات آزمون خودارزیابی سلامت روانی-رفتاری 98-97

هدایت تحصیلی

این پرسشنامه کاملا تایپ شده و دارای کادربندی میباشد. همچنین این پرسشنامه شامل 6 فصل میباشد .که مشخصات هر فصل بشرح ذیل میباشد:

فصل اول 159 سوال

فصل دوم 39سوال

فصل سوم 23سوال

فصل چهارم 24سوال

فصل پنجم 14سوال

فصل ششم 37سوال

دو صفحه از این سوالات را بصورت نمونه برای شما قرار میدهیم

توجه: این سوالات از سوالات سالهای گذشته نبوده و کپی شده 100 درصدی سوالات امسال میباشد.

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

جهت دریافت فایل و نمایش عکس ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 
 

سوالات ارزیابی 97-98

سوالات ارزیابی 97-98

قیمت فقط و فقط 5000 تومان

جهت دانلود از لینک زیر استفاده نمایید

دانلود نمایید

 

مدیر بازدید : 41 شنبه 14 دی 1398 نظرات (0)
کسب درآمد میلیونی از وبلاگ

کسب درآمد میلیونی از وبلاگ

کسب درآمد میلیونی از وبلاگ

روی لینک زیر کلیک نمایید و این فایل را رایگان دانلود نمایید

 

از سایت یا وبلاگ خود درآمد میلیونی کسب نمایید

 

خیلی ها وبلاگ دارند ولی نمی توانند از آن کسب درآمد نمایند. وبلاگ شما شاید صد نفر بازدید کننده در روز داشته باشد و یا بیشتر و یا کمتر ... مهم نیست فقط به این نکته توجه کنید که یک مغازه ی فرضا فرش فروشی یا یک مغازه ی کامپیوتر فروشی در روز چند مشتری وارد مغازه می شوند؟ آیا اگر جنس در آن مغازه بیشتر باشد و تعداد نفرات بیشتری وارد آن مغازه شود درآمد آن بالا نخواهد رفت؟

شما یک وبلاگ دارید که روزی چند نفر به آن مراجعه می کند چرا از این چند نفر شما کسب درآمد نمی کنید؟ نمی دانید چطور این کار را انجام دهید؟ خیلی از روش ها را امتحان کرده اید ولی باز جواب نگرفته اید؟ به حرف های من اعتماد ندارید و احساس می کنید فقط جملات تبلیغاتی است ...

نمی خواهم مثل بقیه آموزش هایی که در اینترنت پخش شده از جملات تبلیغاتی استفاده کنم و یا پرینت حساب یا لیست تسویه حساب ها از درآمدهای خود را برای شما قرار دهم ( که می تواند فوتوشاپی باشد ) می خواهم یک آموزش واقعی در اختیار شما بگذارم. قیمت این آموزش هم فقط 600 تومان است که پول خرید یک پفک هم نمی شود؟

خنده دار است من می خواهم شما را با 600 تومان ثروتمند کنم! بله من یک راه کسب درآمدی را به شما آموزش می دهم و بعد از خرید این مجموعه اعتماد و ایمان شما به کار من بیشتر می شود و بعد آموزش های دیگر من را خواهید خرید.

در این مجموعه من تمام ترفند های ساده و واقعی را با جزئیات کامل برای شما توضیح داده ام تا با کمترین زمان ممکن بیشترین درامد را از وبلاگ خود داشته باشید و علاوه بر آن بازدید وبلاگ شما بیشتر و بیشتر شود. آیا پیشنهاد بهتر از این می شود؟

قیمت این مجموعه 2000 تومان است جهت خرید با قیمت 600 تومان روی لینک زیر کلیک نمایید :

 دریافت تخفیف جهت خرید فایل کسب درآمد از وبلاگ

 

اگر سایت دارید و یا می خواهید سایت داشته باشید و از آن کسب درآمد نمایید به لینک زیر مراجعه نمایید ما روش ساخت آن را ظرف چند دقیقه به صورت کامل، ساده و عامیانه توضیح می دهیم :

کسب و کار اینترنتی با درآمد میلیونی





مدیر بازدید : 35 شنبه 14 دی 1398 نظرات (0)
برنامه‌تحت‌اکسل‌طراحی دیوار حایل طره ای

برنامه‌تحت‌اکسل‌طراحی دیوار حایل طره ای

در‌این‌برنامه که براساس آخرین ویرایش‌های مباحث مقررات ملی (سال 92) آماده شده پس از ورود پارامترهای خواسته شده ، میلگردهای مورد نیاز دیوار حایل طره‌ای به صورت خودکار طراحی و لیسپ اتوکد رسم نقشه دیوار آماده خواهد‌شد. پس ازOK  شدن سلولهای ستون نتیجه ، روی دکمه ،رسم نقشه، کلیک کنید تا فایل لیسپ اتوکد در آدرس ذخیره برنامه آماده گردد. پس از راه اندازی اتوکد، در خط فرمان عبارت"AP" را وارد کنید ، در پنچره محاوره‌ای که ظاهر خواهد‌شد آدرس فایل  "DIVAR.LSP"را پیدا و روی دکمه LOAD  کلیک کنید. سپس در خط فرمان عبارت DIVAR را تایپ و اینتر کنید . چند لحظه صبر کنید نا نقشه دیوار رسم گردد.

در برنامه با کلیک روی دکمه ،دفترچه محاسبات، به برگه محاسبات منتقل شده و می‌توانید پرینت بگیرید. در ادامه خلاصه‌ای از دفترچه محاسبات و نمونه فایل لیسپ ، خروجی برنامه جهت آشنایی شما عزیزان ارائه شده است.

جهت دریافت نمونه خروجی برنامه کلیک کنید.





مدیر بازدید : 50 شنبه 14 دی 1398 نظرات (0)
نقشه سیم کشی موتورسیکت های پالس Pulse

نقشه سیم کشی موتورسیکت های پالس Pulse

نقشه سیم کشی قسمتهای مختلف موتورسیکلتهای پالس Pulse به صورت کاملا رنگی و بسیار با کیفیت

فرمت فایل : pdf (پی دی اف)

شامل 11 نقشه سیم کشی

نقشه مدار سیم کشی نشانگر آمپر سوخت
نقشه مدار سیم کشی چراغ ها
نقشه مدار سیم کشی استارت
نقشه مدار سیم کشی بوق
نقشه مدار سیم کشی چراغ ترمز
نقشه مدار سیم کشی چراغ های راهنما
نقشه مدار سیم کشی سیستم جرقه زنی
نقشه مدار سیم کشی سیستم شارژ باتری
نقشه مدار سیم کشی چراغ خلاصی
نقشه مدار سیم کشی سرعت سنج و دورسنج کیلومتر
نقشه مدار سیم کشی کل موتورسیکلت

قابل استفاده برای استفاده کلیه موتورهای 150،180،200 و 220 سی سی شرکت باجاج پالس





مدیر بازدید : 132 شنبه 14 دی 1398 نظرات (0)
اکسل های طراحی اعضای فولادی

اکسل های طراحی اعضای فولادی

 

تخفیف ویژه به مدت محدود

 

فایل قرار داده شده شامل بیش از 100 اکسل متفاوت برای طراحی اعضا ی سازه های فولادی با روش طراحی حالت حدی (LRFD) و بعضا تنش مجاز میباشد.

 

دیگر نیاز به دانلود تکی و گشت و گذار و هدر دادن وقت خود نیست .

کامل ترین مجموعه ی اکسل های طراحی و آموزش های طراحی دستی اعضای فولادی را یکجا داشته باشید.

 

با استفاده از این اکسل ها میتوان طراحی های لازم برای پروژه های فولادی را به آسانی انجام داد.

 

ویژگی های فایل :

1 ) بیش از 100 فایل اکسل طراحی

2 ) طراحی به روش حالت حدی (LRFD) و بعضا تنش مجاز

3 ) شامل طراحی اعضایی همچون : مهاربند واگرا و ضربدری ، تیر ستون ، ستون ، تیر ، بیس پلیت ، تیر کامپوزیت ، تمامیه اتصالات ، پی ، سقف ، میل مهار ، طراحی جوش ، طراحی تیر پیوند و ....

4 ) نکات طراحی سازه های فولادی به روش LRFD

5 ) آموزش بسیار کامل و کاربردیه طراحی دستیه تیر پیوند به روش LRFD

6 ) نکات کاربردیه طراحیه سازه های فولادی به روش LRFD

7 ) آموزش کامل طراحیه سازه های فولادی به روش LRFD

8 ) طراحی اتصال گیردار جوشی تیر به ستون به روش LRFD

9 ) طراحی دستی صفحه ستون و ..............

10 ) طراحی اتصال مهاربند

 

با خیال راحت فایل را دانلود و استفاده نمایید. قابل استفاده در پروژه های فولاد و محاسبات دستی جهت تسریع در کار طراحی.





مدیر بازدید : 51 شنبه 14 دی 1398 نظرات (0)
گزارش کارآموزی: شرکت داروسازی جابربن حیان

گزارش کارآموزی: شرکت داروسازی جابربن حیان

مقدمه

داروسازی از صنایع حساس و مهمی به شمار می­رود. چرا که با تاخير در انجام تعهدات توليد و عرضه­ی دارو در برابر جامعه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسوول است و فقط خود زیان نمی­بیند.

نظر به نياز مبرم جامعه به محصولات صنايع دارويی، آرايشی و بهداشتی و استفاده­ی بهينه از امکانات موجود توليد در کشور، هر گونه تاخير در انجام تعهدات توليدات کارخانجات اين صنايع چه از نظر کمّی و چه از نظر کيفی، منجر به پيدايش آثار و عواقب نامطلوب متعددی برای سلامت عمومی جامعه می­گردد که توجه و عنايت بيشمار و فوری مديران، پزشکان، داروسازان و محققان، جهت بهبود وضع و حل مشکلات صنايع توليد کننده ­ی اين فرآورده­ های حياتی را موجب می­شود.

فراهم شدن گذراندن دوره­ی کارآموزی در شرکت داروسازی جابرابن حیان فرصت مناسبی است تا بتوان با چالش­ها و مسائل موجود در صنعت و به خصوص صنعت خاص داروسازی آشنا شد و امید است که این دوره­ ی کارآموزی زمینه­ ساز شکل­ گیری تفکری صحیح و مناسب شود.گرچه گذراندن كليه ­­ی واحدهاي درسي مهندسی صنایع نقش بسزايي در گسترش علم به اين رشته را دارند اما هيچ چيز به مانند ديدن، لمس كردن و انجام عملي كارها از نزديك وقرار گرفتن در شرايط نخواهد بود.

ارائه ­ی گزارش کاملی از حجم فعالیت­های این شرکت حتی در بخش­ هایی که نیاز به تخصص ویژه ندارد نیز به دلیل وسعت بخش­های اصلی تولید و بخش ­های پشتیبانی کننده و تعدد تولیدات نیاز به صرف وقت و مطالعه­ی دقیق­تری از یک کارآموزی چند هفته­ای دارد. در گزارش حاصل ابتدا با نگاهی کلی به ساختار سازمانی و بخش­های مختلف شرکت سعی شده است توضیحی اجمالی درباره­ ی شرکت داروسازی جابرابن حیان داده شود و سپس به کارهای صورت گرفته در طول دوره ­ی کارآموزی پرداخته­ شود.

شرکت داروسازی جابر ابن حیان، یکی از مهمترین شرکت­های داروسازی در ایران و حتی خاورمیانه است که داروهای بسیار حیاتی و مهم آنتی­بیوتیک را تولید می­کند.

این شرکت فعالیت خود را از سال 1339 به نام اسکوئیب ایران آغاز نمود که سهامدار عمده­ ی آن آمریکا بود. در آن زمان به مساله­ ی GMP و تداخل داروها به اندازه­ ی کافی توجه نمی­ شد. یه دلیل همین کم توجهی، داروهای قلب و عروق، ضد سرفه، تقویتی، آرام بخش و حتی سرطان و مانند این­ها در کنار هم تولید می­ شدند.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ملی شدن کلیه­ ی شرکت­های چند ملیتی، شرکت اسکوئیب نیز با نام شرکت جابرابن حیان تحت پوشش سازمان صنایع ملی ایران قرار گرفت و از سال 1370 به صورت شرکت سهامی عام درآمد.

 

فرمت فایل: ورد (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: 107

 

فهرست مطالب

مقدمه

بخش اول (شرح مشخصات شرکت داروسازی جابر ابن حیان)

1-1. تاریخچه ی شرکت داروسازی جابر ابن حیان

1-2. موقعیت کارخانه

1-3. مشخصات کلی کارخانه

1-3-1. قسمت های مختلف تولید

1-3-2. قسمت های مختلف پشتیبانی تولید

1-3-3. تعهد تولید به وزارت بهداشت

1-3-4. سرمایه ی شرکت

1-3-5. ترکیب اعضای هیئت مدیره

1-4. معرفی بخش تولید

1-4-1. قسمت داروهای تزریقی (استریل)

1-4-2. قسمت داروهای غیر تزریقی(غیر استریل)

1-4-3. بخش بسته بندی

1-4-3-1.بسته بندی بخش استریل

1-4-3-2. بسته بندی بخش غیر استریل

1-5. ساختار اداری، سازمانی و توزیع منابع انسانی

بخش دوم (فعالیت های انجام گرفته در طول دوره ی کارآموزی)

2-1. شرح مختصری از فعالیت های تعریف شده در دوره ی کارآموزی

2-2. تهییه ی کتابچه ی انبارداری برای واحد انبارها

2-2-1. تاریخچه ی انبارداری در ایران

2-2-2. اهیمت انبار و انبارداری

2-2-3. دلایل نگهداری موجودی ها و انبار کردن آنها

2-2-4. تعریف انبار

2-2-5. تعریف انبارداری

2-2-6. رفتار و روابط و وظایف متقابل انبار با سایر واحدها

2-2-6-1. واحد بازرگانی

2-2-6-2. واحد تولید

2-2-6-3. واحد کنترل کیفیت

2-2-6-4. واحد فنی مهندسی

2-2-6-5. واحد امور مالی

2-2-6-6. واحد امور اداری

2-2-7. انبارهای شرکت

2-2-7-1. انبار قرنطینه ی مواد اولیه

2-2-7-2. انبار مواد اولیه

2-2-7-3. انبار ملزومات بسته بندی

2-2-7-4. انبار محصولات ساخته شده

2-2-8. نحوه ی معدوم نمودن مواد و محصولات بازگشت داده شده

2-2-9. شرح وظایف مربوط به پرسنل انبارها

2-2-9-1. رئیس انبارها

2-2-9-2. سرپرست

2-2-9-3. مسئول

2-2-9-4. کمک مسئول

2-2-9-5. انباردار درجه یک

2-2-9-6. انباردار درجه دو

2-2-9-7. انباردار درجه سه

2-2-9-8. کارگر ساده

2-2-10. انبارداری فوری

2-2-11. رسید انبار مستقیم کالا (اجناس غیر اجباری)

2-2-12. طرز تنظیم و توزیع رونوشت های رسید انبار مستقیم کالا

2-2-13. سایر فرم های انبارداری

2-2-14. چیدن اجناس در انبار

2-2-15. نکات مورد توجه در چیدن و حداکثر بهره وری از فضای انبار

2-2-16. کنترل موجودی ها

2-2-17. شمارش موجودی ها

2-2-17-1. شمارش موجودی دائمی

2-2-17-2. شمارش موجودی دوره ای (انبار گردانی)

2-2-18.اهمیت انبارگردانی و دلایل حضور حسابرس در برنامه ی انبارگردانی

2-2-19. برنامه ریزی و دستورالعمل شمارش موجودی ها

2-2-20. مزایای انبارگردانی

2-2-21. نحوه ی ورود کالا به انبار

2-2-22. صدور کالا از انبار

2-2-23. روش های مختلف صدور اجناس از انبار

2-2-24. شرح برخی از فرم های پرکاربرد موجود در انبار

2-2-25. سیستم کنترل ایمنی انبار

2-3. تهیه ی گزارش تحلیلی درباره ی MIS

2-3-1. صنایع داروسازی و سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS)

2-3-2. اطلاعات مورد نیاز MIS یک شرکت داروسازی

2-3-3. سیستم های اطلاعات مدیریت در داروسازی جابرابن جیان

2-3-4. شركت مهندسی نرم افزار رایورز در صنایع داروسازی

2-3-4-1. روش های رایورز در صنایع داروسازی

2-3-4-2. سیستم های رایورز در صنایع داروسازی

2-3-4-3. ابزارها و امكانات سیستمی رایورز

2-3-4-4. استقرار نظام انفورماتیك در صنایع دارویی توسط شرکت رایورز

2-3-4-5. قابلیت‌های ویژه در سیستم‌های حوزه ی تولید شرکت رایورز

بخش سوم (انتقادات و پیشنهادات)

3-1. مشکلات موجود در واحد برنامه ریزی و ارائه ی پیشنهادات

3-1. مشکلات در پیاده سازی کامل MIS در شرکت و ارائه ی پیشنهادات

پیوست

پیوست 1-1. نمودارهای روابط واحدهای شرکت

پیوست 2-1. تصاویر برخی از انبارهای شرکت

پیوست 2-2. برخی از فرم های مهم انبارهای شرکت

منابع



مدیر بازدید : 81 شنبه 14 دی 1398 نظرات (0)
دانلود پاورپوینت  مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان ایران سازه های با مصالح بنایی در 266 اسلاید کاربردی ، آموزشی

دانلود پاورپوینت مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان ایران سازه های با مصالح بنایی در 266 اسلاید کاربردی ، آموزشی

دراین پروژه پاورپوینت مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان ایران  سازه های با مصالح بنایی در 266 اسلاید  به طور کامل و جامع  با شرح جزئیات همراه با شکل و تصاویر کاربردی  طبق موارد زیر ارایه و بیان و تشریح شده است:

1- دوره آموزشی مبحث هشتم (سازه های با مصالح بنایی)

2-  منابع: مبحث هشتم مقررات ملی ساختمان و راهنمای تصویری آیین نامه 2800 و تفسیر مفهومی کاربردی آیین نامه 2800

3-  فهرست مطالب

4-  فصل اول : ساختمان های آجری با کلاف

5-  فصل دوم : ساختمان های آجری بدون کلاف

6-  فصل سوم : ساختمان های خشتی

7-  فصل چهارم : ساختمان های سنگی

8-  فصل پنجم : مصالح

9-  مشخصات کلی ساختمان های آجری با کلاف

10-  محدودیت استفاده از این ساختمان ها

11-  الزامات عمومی

12-  محدودیت های پلان ساختمان

13-  ضوابط پیش آمدگی ها

14-  محدودیت ارتفاع و تعدادطبقات

15-  صوابط پیشامدگی سقف

16-  اختلاف سطح در طبقه

17-  الزامات کلی در مورد سازه

18-  الزامات کلی شالوده ها

19-  نحوه قرارگیری شالوده بر روی زمین شیب دار

20-  اجرای شالوده پلکانی

21-  اجرای پی نواری زیر دیوار

22-  الزامات مربوط به کرسی چینی

23-  الزامات مربوط به دیوارهای باربر

24-  پشت بند دیوارهای سازه ای

25-  الزامات مربوط به دیوارهای غیرباربر

26-  دیوارهای غیرسازه ای و تیغه ها

27-  کلاف بندی در دیوار غیر سازه ای

28-  کلاف قایم درقسمت میانی غیر سازه ای طویل (طویل تر از 3.5 متر)

29-  مهار دیوار تیغه به سقف

30-  اجرای رگ آخر تیغه با ملات کافی و فشار در زیر سقف

31- اجرای کلاف بتنی یا فولادی افقی بر روی لبه فوقانی آزاد تیغه ها

32-  تقویت لبه آزاد تیغه با طول بیش تر از 1.5 متر

33- دیوارچینی

34-  میل گردگذاری افقی در دیوارها

35-  اتصال نامناسب دیوارهای عمود برهم

36-  نحوه صحیح دیوارچینی

37-  دیوارچینی درتقاطع دودیوار 22 و11 سانتیمتری

38-  بازشوها و تقویت کننده های اطراف آنها

30-  حالت های بهینه و قابل قبول در قرارگیری بازشوها

31-  اتصال مناسب چارچوب بازشو با دیوار جهت حفظ انسجام سازه

32-  نعل درگاه

33- کلاف بندی افقی

34-  نحوه اتصال کلاف سقف در برخورد با کانال -دودکش -تهویه

35-  کلاف بندی قایم

36-  ابعاد کلاف قایم

37-  کلاف در گوشه های اصلی

38-  کلاف فلزی روی دیوار

39-  اتصال کلاف های افقی و قایم

40-  نحوه چیدن آجر در اطراف میل گرد دیوار

41-  پرکردن کامل هرزه ملات در اطراف میل گرد

42-  نحوه جاگذاری میل گردها در دیوار

43-  نحوه اتصال ستون های فولادی به کلاف های افقی و پی

44-  سقف ها

45-  سقف طاق ضربی

46-  دهانه مجاز برای سقف طاق ضربی

47-  استفاده از میل گرد ضربدری برای انسجام سقف طاق ضربی

48-  اتصال سقف به تکیه گاه در سقف طلق ضربی

49- مهار تیرآهن سقف در داخل کلاف افقی و قایم

50-  تعبیه تکیه گاه برای پاطاق آخرین دهانه طاق ضربی

51-  سقف تیرچه وبلوک

52-  نما

53- سقف کاذب

54-  جان پناه ها

55-  دودکش

56-  عایق رطوبتی

57-  و بسیاری از موارد دیگر..........................

Image

Related





مدیر بازدید : 187 شنبه 14 دی 1398 نظرات (0)
خلاصه کتاب انسان شناسی آیت الله مصباح

خلاصه کتاب انسان شناسی آیت الله مصباح

کتاب انسان شناسی آیت الله مصباح یزدی، یکی از بهترین کتاب ها در مورد معارف قرآن می باشد. این کتاب اکنون به طور خلاصه به صورت درس به درس با فرمت پاورپوینت در اختیار شما دوستان قرار می گیرد. امیدوارم از این کتاب بهره مند شوند.

طونل ارتباطی:

الفsanavi.ir@gmail.com-

ب- 09217174991

نوع فایل:

پاورپوینت(اسلاید)

مزایا:

تقسیم بندی جالب

حفظ نظم وترتیب

بیان ساده و روان

خلاصه همرا با حفظ امانت و قالب کلام

فهم عمیق واسان

محیط با گرافیک عالی

اماده برای استفاده در کلاس و طرح صالحین و...

ترسیم نموداری

مناسب برا ی همه نوع مخاطب

مناسب برای شب امتحان

وده ها مزیت دیگر...

توضیحات:

در بخش «انسان‌شناسي» كه سومين بخش از درس هاى تفسير موضوعى قرآن كريم است، مباحث زير مورد بررسى قرار گرفته است:

اهميت انسان‌‌شناسى:

الف) شناخت انسان راهگشاى شناخت خداست؛

ب) شناخت انسان با مسائل اصولى اعتقادى در ارتباط است.

ماده اوليه انسان: انسان از چه آفريده شده است؟

آفرينش آدم(عليه السلام)؛

مباحثى در باب حقيقت روح و ارتباط آن با بدن؛

خلافت الهى: ملاك اين خلافت، علم به اسماست؛

كرامت انسان در قرآن و ارتباط اين بحث با اومانيسم؛

جبر و اختيار؛

رابطه دنيا و آخرت به منزله دو روى زندگى انسانى

 

 





مدیر بازدید : 40 شنبه 14 دی 1398 نظرات (0)
گنج نامه احمد وزیر وگنج نامه شیخ بهایی(کامل)

گنج نامه احمد وزیر وگنج نامه شیخ بهایی(کامل)


گنج نامه احمد وزیر وگنج نامه شیخ بهایی(کامل) 

  

کتاب ارزشمند ونایاب

گنج نامه شیخ بهایی واحمد وزیر

 

دانلود کتاب نسخه نامه احمد وزیری (گنجنامه شیخ بهایی) با ۲۱۰۲ سند و نسخه معتبر

 

نسخه نامه احمد وزیرکتابی جهت کاوش وتحقیق و پژوهش در علم گنج پژوهی برای محققین این علوم کهن شامل ۲۰۷ صفحه و بابیش از هزاران سند معتبر

فرمت فایل : PDF

زبان : فارسی همراه با خط شجری…

 

کتاب نسخه نامه احمد وزیری (گنجنامه شیخ بهایی) با ۲۱۰۲ سند و نسخه معتبر را برای شما عزیزان قرار دادیم . دانلود کتاب نایاب گنج نامه شیخ بهایی و کتاب نسخه نامه احمد وزیری شامل بیش از ۲۱۰۲ سند و نسخه معتبر محل و مکانهای گنج و دفینه از تمام شهرها و استان های ایران . در کتاب گنج نامه و نسخه نامه احمد وزیری ترجمه شده توسط استاد شیخ بهایی هزاران نسخه و اسناد از محلهای وجود گنج و دفینه و زیرخاکی در همه شهرهای ایران + تله ها و طلسمات دفینه ها و گنجها + علائم و نشانه های کامل و جزئیات کامل دفینه ها و رمزگشایی آنها . کتاب نسخه نامه احمد وزیری وگنج نامه شیخ بهایی با قیمتهای بالای ۲ میلیون در اینترنت فروخته میشود . ولی در سایت ما می توانید این دو کتاب نایاب و گرانقیمت (گنجنامه شیخ بهایی ونسخه نامه احمد وزیری) را با قیمت تنها 8هزار تومان و در قالب کتاب پی دی اف PDF نسخه دیجیتالی مخصوص کامپیوتر و گوشی های موبایل اندروید و اپل خریداری و به راحتی دانلود کنید . کتاب نسخه نامه احمد وزیری و گنجنامه شیخ بهایی به صورت نسخه اصل و کاملا معتبر و به زبان فارسی با کیفیت بالا میباشد .

 

نسخه نامه احمد وزیری (شیخ بهایی )۲۱۰۲سند از بیشتر شهر های ایران

 

 

نام بعضی ازشهرها و مناطقی که در گنج نامه احمد وزیر آمده است:

 

 

لاهیجان – بابل – احمد آباد – رودبار – آزاد رود – شیر کوه – لیل کوه – در کوکه – کیا آباد – رشت – سیاه رود – دیلمان – دراز کوه -قلعه کوه – گنبد کاووس – قریه – سرخان کلا – شورآن – عباس آباد – قلعه ناران – دزد قلعه – خرم آباد تنکابن – چهل دختران – مازندران – بهرام آباد – تنکابن -کرک کل – کامیکال – سرچشمه – سواد کوه – میاندوآب – خیل کوه – علی آباد – قاسم آباد – کول بار – چالوس – فرح آباد – کالج تپه – رستم کلا – قرخیل – قلارولج – محمود آباد – قلعه پیکان – شاه کوه – سعد آباد – حسین آباد – پلنگ دره – جعفر آباد – گنبد قابوس – تهران – دماوند – لواسان – شمیرانات – نارمک – ری – کرج – ساوجبلاغ – کوشک – ساوه – قم – فیروز کوه – لاریجان – کلاردشت و …

 

  

برای اولین بار نسخه نامه شیخ بهایی در 2100 سند ار نقاط مختلف


-----------------------

مطالب جالب دیگه:

1-دانلود کتاب آموزش قلاب بافی تصویری به زبان فارسی

2-گنج نامه احمد وزیر وگنج نامه شیخ بهایی(کامل)

3-دانلود برنامه رستاخیز مردگان

4-دانلود کتاب عجائب المخلوقات و غرائب الموجودات شگفتی های خلقت

-----------------------

 

کتابی ارزشمند ونایاب شامل 2100سند از شهرهای ایران مناسب جهت استخراج اطلاعات تاریخی وعلایم ونشانه ها مناسب محققین ودانشجویان علوم باستان …

 

در این کتاب بالغ بر ۲۱۰۰ مکان دفینه و گنج گنجانیده شده است. اطلاعاتی گرانبها در خصوص دفینه گذاری در مکان های خاص در این کتاب شرح داده شده است. با خواندن این کتاب به نکات و اطلاعات خوبی از شیوه های دفینه گذاری و مکان های مستند دفینه دست خواهید یازید.

از شهرهای : تهران - دماوند - لواسان - شمیرانات - نارمک - ری - کرج - ساوجبلاغ - کوشک - ساوه - قم - فیروز کوه - لاریجان - سوادکوه - چالوس - کلاردشت- مازندران - استر اباد - گنبد کاووس - ساری - رودبار - بابل - میاندوآب -رشت . لاهیجان - لنگرود و - - - -

 

 

مشخصات محصول:

 

فرمت فایل: pdf

 

حجم فایل: 20مگابایت

 

توجه : پس از پرداخت، لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و به ایمیل ثبت شده نیز لینک دانلود ارسال میگردد.

 



مدیر بازدید : 151 شنبه 14 دی 1398 نظرات (0)
پکیج سیر تا پیاز سواد مالی - خرید دانلودی ( ۸۵ جلسه  صوتی+ ۴۰۰ صفحه کتاب pdf + کتاب صوتی ۷۴۰ دقیقه ای  )

پکیج سیر تا پیاز سواد مالی - خرید دانلودی ( ۸۵ جلسه صوتی+ ۴۰۰ صفحه کتاب pdf + کتاب صوتی ۷۴۰ دقیقه ای )

 

چرا کسب درآمد میلیونی برای من سخت و ناممکن شده ؟ 

چرا هیچ موقعیت کسب ثروت برای من پیش نمی آید و اگر هم موقعیتی داشته باشم اون رو خراب می کنم ؟ 

آیا محکوم هستم تا آخر عمر با قناعت و امساک زندگی کنم؟ 

چه عاملی مرا از بهره گیری کامل از توانایی هایم باز میدارد؟ 

چرا راهی برای تحول و بهبود اوضاع مالی ام نمی یابم؟ 

چرا کسب و کار و درآمد م دلخواهم نیست؟ 

چگونه می توانم درآمد م را در کمتر از یکسال چندین برابر کنم؟

هزاران سوالی که ما به آن فکر می کنیم ولی ثروتمندان از دانستن جواب آن و انجام آن لذت می برند.

باید بدانید که اگر دانش و باورهای شما درست و طبیعی باشد بعد از چند سال به روش عادی حداقل شما یک میلیاردر هستید. و اگر بعد از چندین سال کار اقتصاد ی هنوز میلیاردر نیستید یعنی شما بابت کم دانشی و عقایدتان تا کنون میلیاردها تومان هزینه داده اید.

پکیج سیر تا پیاز سواد مالی جامع ترین پکیج مالی تولید شده در ایران و در عین حال دارای مناسب ترین قیمت در کل ایران میباشد. در این پکیج حاصل تجربه ۲۵ سال انواع فعالیت های اقتصادی گوناگون و همچنین ۱۱ سال کار هدفمندِ توام با آموزش و تحقیق خود را همراه با تمام نکات، اصول و قوانین کسب درآمد و ثروت ، نکات سرمایه گذاری انواع کسب و کار ... را برای شما دوستان عزیز ارائه نموده ام. همچنین چکیده ای کامل و مفید از تمام دوره ها و آموزش هایی که در این راه کسب کرده ام را در اختیار شما گذاشته ام. یعنی شما با چند روز وقت گذاشتن، این تجربه های علمی و عملی ساله هدفمند من را خواهید داشت. این پکیج جامع ترین و کارآمدترین پکیج در زمینه ی کسب درآمد و سرمایه و ثروت است و قطعا با تهیه آن نیازی به تهیه هیچ مجموعه آموزشی دیگری در این زمینه نخواهید داشت.( چون حاصل ترکیب عمیق دانش با تجربه های ارزنده ۲۵ ساله موفق کف بازار محسن مسعودی پور است )

پولدار شدن با زور و تلاش به دست نمی آید بلکه باید دانش و شخصیت یک مرد ثروتمند را داشته باشید. پس هم اکنون من محسن مسعودی پور برای شما دانش آموخته خود یک فرصت بدون مشابه را با ارائه این پکیج منحصربفرد و جامع از هر نظر ایجاد کرده ام که با قیمتی بسیار مناسب در حال ارائه آن به شما هستم.

قوانینی در جهان در کار است که اگر آنها را بدانید و به آنها عمل کنید، به هر آنچه که در زندگی فکر میکنید، به لطف خدای مهربان میرسید و تمامی آن قوانین، در ساده ترین شکل در این پکیج آموزش داده شده است.

توجه: این محصول برای کسانی که واقعا مشکل مالی دارند و توان پرداخت هیچ مبلغی را ندارند رایگان و هدیه میباشد. این افراد کافی است فقط ایمیل شان را به شماره ۰۹۱۰۰۰۲۹۰۱۸ پیامک نمایند تا لینک های دانلود پکیج کامل در ۴ ایمیل مجزا به ایمیل شان جهت دانلود ارسال گردد.

پکیج دانلودی سیر تا پیاز سواد مالی تشکیل شده از:

فصل اول _ وجود ثروت ساز:

۱) ۴۰۰ صفحه کتاب الفبای جامع ثروت بصورت pdf به همراه ۷۴۰ دقیقه فایل های صوتی کتاب . 

۲) فایل آیات و روایات ثروت .( شامل ۳ جلسه )

۳) فایل اسامی ثروتمند خدا.

۴) فایل خطر مسئولیت نا پذیری ما.

۵) فایل ان.ال.پی چیست؟

۶) فایل رابطه خدا با خواسته های ما.

۷) فایل احساس گناه و احساس پولداری 

۸) فایل های ۱۵۷ باور انسان فقیر و ۱۵۷ باور انسان پولدار .( شامل ۱۲ جلسه)

۹) فایل های ۴۰تفاوت بنیادین انسان فقیر و پولدار .( شامل ۳ جلسه)

۱۱) فایل کسب و کار مستطیلی و مثلثی (معرفی دقیق اصول کسب و کارهای انسان های فقیر و پولدار)

۱۲) فایل  افراط و تفریط ممنوع.

۱۲) فایل نکات مهم در هدفگذاری. (آسیب شناسی در انواع هدفگذاری های مالی)

۱۳) فایل ایمان پولدار کننده.

۱۴) فایل اشتباهات بزرگِ مسیر کسب درآمد.

۱۵) قوانین کسب پول و درآمد.

۱۶) بعلاوه ۱۷فایل صوتی تکمیل کننده مباحث.

فصل دوم _ مباحث مالی و کاربردی کف بازار:

قسمت اول - پاسخ به ۳۵ سوال کلیدی کسب و کار در بازار ایران:

۱) موفقیت مالی چیست و چگونه بدست می آید؟

۲) « استقلال مالی » چیست؟

۳) « دست خالی » از کجا شروع کنیم؟ ( راه حل پیشنهادی که تست و تجربه شده )

۴) اگر از کارمان ، حقو ق ، شغل ، رئیس ، شرکتمان و ... راضی نیستیم چه کنیم؟

۵) آیا با شغل کارمندی میتوان پولدار شد؟

۶) چگونه میتوان از کارمندی یا کارگری به « سرمایه گذار » تبدیل شد؟

۷) سود مرکب ( قانون پولدار شدن )

۸) ضرر مرکب ( قانون فقیر شدن )

۹) چگونه در بازار « سرمایه گذاری » کنیم؟

۱۰)نحوه سرمایه گذاری هایمان و شرایط آن که « ضرر » نکنیم چیست؟

۱۱)آیا با پول فروش خانه ای که در آن سکونت داریم، میتوانیم سرمایه گذاری کنیم؟

۱۲)معرفی اجمالی شرایط اقتصادی ایران ، چین ، امارات و ... !!!

۱۳)برای شروع کسب و کار دلخواه مان از « وام » استفاده کنیم یا « قرض » ؟

۱۴)ما پول قرض بدهیم یا نه؟

۱۵)با چه شرایطی میتوان به افراد پول « قرض » داد؟

۱۶) آیا برای پولدار شدن « شراکت مالی » خوب است؟

۱۷) کی میتوان « ضامن » افراد شد؟

۱۸)« چک » چه جایگاهی در کسب و کار دارد؟

۱۹) شرایط کار کردن با « چک » ؟

۲۰) « نزول دادن » و « نزول گرفتن » چه نقشی در مسیر پولدار شدن ما دارد؟

۲۱) وقتی مسائل را میتوان با شیرینی دادن ( رشوه دادن ) حل کرد، چه کنیم؟

۲۲) جایگاه « اعتماد در بازار » کجا است؟

۲۳) چگونه در بازار میتوان به افراد « اعتماد » کرد؟

۲۴) در مسائل مالی سفت باشیم یا نرم ، چرا؟

۲۵)« برند » چیست و آیا لازم است که « برند سازی » کنیم؟

۲۶) فرق « درآمد » و « دارایی » در چیست؟

۲۷) با چه شرایطی باید پول ببخشیم تا کمبود درآمد و گیرهای مالی ما برطرف شود؟

۲۸) از پولتان در مقابل « ۳ دسته » همیشه محافظت کنید!!!

۲۹) آیا « مهاجرت » ما را پولدار میکند؟

۳۰) آیا « خطرات مثبت اندیشی » را شناخته اید؟

۳۱) آیا به تمامی « ۵۷ قانون طلایی پولسازی » باید عمل کنیم؟

۳۲) آیا تمام تکالیف پکیج سیر تا پیاز سواد مالی را باید بکار بست؟

۳۳) چرا تعداد فقرا در کل تاریخ چندین میلیون برابر ثروتمندان است؟

۳۴) چرا پولدار شدن تا این حد آسان است و فقط ۵% افراد متوجهند؟

۳۵) چرا در عمل به دانسته هایمان گاهی شکست میخوریم؟

۳۶) معجزه کارهای پاره وقت.

۳۷) تشریح « سواد اقتصادی » ( دانشی که در اختیار تمام سرمایه دارها است )

قسمت دوم - کسب و کارهای مستطیلی و مثلثی :

این فایل در بر گیرنده تمامی آیتم ها و تفاوت های دقیق و جزیی کسب و کارهای یک انسان فقیر با یک انسان پولدار است و همچنین معرفی تخصصی کسب و کارهای انسانهای پولدار و انسانهای فقیر میباشد. لازم به ذکر است که این فایل در نوع خود برای کسانی که میخواهند یک کسب پولساز را برای اولین بار و یا چندمین بار راه اندازی کنند بی نظیر است و برای اولین بار در کل فضای مجازی ارائه شده است. این فایل تخصصی و بدون مشابه سایت مسعودی پور است و در خصوص کسب درآمد دلخواهتان بی نهایت راه گشا است.

قسمت سوم - چگونه در کمتر از یک سال درآمدمان را چند برابر کنیم؟

شامل ۱۰ جلسه - در این ۱۰ جلسه آموزش هایی ارائه میگردد که با بکار بستن آنها در حرفه دلخواه خودتان هر چه که باشد ، درآمد شما میتواند چندین برابر همکارانتان بشود. آموزش های این دوره تماماً تست شده و تجربه شده می باشد و نتایج این آموزش ها بارها در کف بازار ثابت شده است.

باید توجه داشته باشید که افزایش درآمد در روزگار کنونی به یک تخصص تبدیل شده است و حتی انواع مغازه داریها اگر به گونه ای علمی و تخصصی اداره نشوند بازدهی خاصی نخواهند داشت. در این بخش از پکیج تمام راز و رمزهای موفقیت انواع فعالیت های اقتصادی و متخصصان فروش و درآمد عنوان شده است.

فروش ، بالاترین و پردرآمدترین بخش هر تجارت است. فروش ، مهمترین شرط و تخصص برای کسب ثروت است. ثروتمندان در تمام دنیا همان فروشندگان برتر در یک فعالیت اقتصادی اند. پولداران بازار و پولدارهای هر کسب و کار فروشندگان برتر آن کسب و کار هستند. در یک فعالیت اقتصادی هیچ چیز مهمتر از امر فروش نیست. با آموزش های این فصل شما هم میتوانید به یک متخصص فروش تیدیل شوید. باید بدانید که بدون کسب دانش تخصصی فروش هیچ کس تا کنون پولدار نشده است.

قسمت چهارم - چگونه دست خالی کسب و کاری چند میلیونی بسازیم؟

شامل ۸ جلسه - در این جا به معرفی یک ماشین پولسازی و یا همان یکی از چاه های نفتی مان می پردازیم که مباحث آن کاملا و ۱۰۰% تجربی و آزموده شده است و برای آن دسته از نخبگان مالی است که بارها پرسیده بودند « بدون هیچ سرمایه ای چگونه و از کجا برای پولدار شدن شروع به کار کنیم؟ ».

در این روش شما هم میتوانید بدون هیچ سرمایه اولیه ای و کاملا دست خالی کسبی خارق العاده را تجربه کنید و این راهی است که خود من آن را آزموده ام و نتایج آن را دریافت کرده ام.

البته یادآوری میشود روش توصیه شده در این جا فقط یک راه از بی نهایت راههایی است که بسیاری از افراد پولدار ، برای پولسازی شان با دست خالی از آن استفاده کرده اند و البته که برای پولدار شدن راه ها بی شمارند.

قسمت پنجم - بزرگترین و آخرین اشتباه مالی من ، که برای شما ۱۴ نتیجه شگفت انگیز آموزشی و تجربی کف بازار را در بر دارد.

 

فصل سوم _ اخلاقیات اقتصادی:

(شامل ۱۰ جلسه) پاسخ به تمامی سوالات شما در رابطه با: قوی ترین اصول معنوی پولسازی، انواع بلاهای اقتصادی، راز نجات پول و سرمایه از کم شدن، چرا به انواع بلاهای مالی گرفتار میشویم، چرا کفار هم ثروتمند میشوند، چرا درآمدتان اغلب پس از ۳ الی ۴ برابر شدن متوقف میشود،  احتکار، تجمل گرایی و زهد، قناعت، توقعات، چشم و هم چشمی ، کم فروشی، ربا، سود جویی، منفعت طلبی، رشوه ، اختلاس، گرانفروشی، قاچاق، فروش اجناس قاچاق، فرار مالیاتی، معامله مواد مخدر، کم کاری در محیط کار و خود کار، خوردن مال مردم، انواع معاملات حرام، کسب و کارهای جدید حرام، قرض الحسنه، حقوق مالی والدین و نزدیکان و بستگان، اسراف، تبذیر، دلالی ارز و سکه، حرص، طمع ،سپرده گذاری در بانک ها، درآمدهای حرام، تبرج، اشرافیگری ، مصرف کالای ایرانی، تولید داخلی، سواد اقتصادی، فطریه، مظالم، کفارات، انواع کمک مالی، امور خیریه،  داستان خمس و زکات، راز توسعه اتوماتیک نعمت هایمان توسط خداوند، چگونه کار و اهداف را به خدا بسپاریم، و در نهایت مسئولیت افراد در جامعه.

 

  

 

 

برای مطالعه نظرات سایر دانش آموختگان میتوانید کلیک کنید:

نظرات ارسال شده به سایت مسعودی پور - بخش اول

نظرات ارسال شده به سایت مسعودی پور - بخش دوم

 

 

بنا بر این اگر می خواهید:

درآمد و فروش تان را چند برابر کنید؟

و سریعتر بتوانید به درآمدهای میلیونی برسید؟

و از فقر و تنگدستی نجات یابید؟

و با درد و رنج و کمبود خداحافظی کنید؟

و یک زندگی شخصی شادتر توام با و آزادی و ثروت و امنیت را در کنار عزیزانتان تجربه کنید؟

بنابراین من شما را به ثروت پایان ناپذیر الهی خودتان که همگان آن را دارید دعوت می کنم.

 

همچنین آیا می توانید تصور کنید بدون هیچ دغدغه ای از تورم و گرانی و انواع بحران های اقتصادی و آسیب های مالی ناشی از تصادف و بیماری و ... در کنار فرزاندانتان شب آسوده بخوابید؟

یا برایتان مهم است که خود و عزیرانتان در یک امنیت اقتصادی و استقلال مالی همیشه زندگی کنید؟

بنابراین شما خواهان یک آموزش جامع و مطمئن هستید که نتیجه آن برای شما آرامش و قدرت و پیشرفت و لذت و آزادی های ناشی از کسب درآمد دلخواه باشد.  

پکیج کامل سیر تا پیاز سواد مالی هدیه ای است به تمام کسانی که برای جان خود و خانواده شان ارزش بیشتری قائل هستند و میخواهند در کنار عزیزانشان ایمن تر و خوشحال تر و قدرتمندتر زندگی کنند. و هر روز سرمایه دارتر از دیروز به امنیت اقتصادی و استقلال مالی دست پیدا کنند بطوریکه از تمامی آسیب های ناشی از بی پولی در انواع بیماری ، تصادف ، تورم ، گرانی ، حوادث غیر مترقبه و انواع بحران های اقتصادی مصون بمانند و یک زندگی سالم توام با تندرستی پایدار و امنیت و پیشرفت و آزادی را به عنوان حق الهی خود تجربه کنند و برای همیشه با وام ، قرض ، قسط و انواع شراکت های مالی با موسسات و بانک ها و افراد خداحافظی کنند. پکیج سیر تا پیاز ثروت ، زندگی حقیقی خودم و شما است. ما حرف عمق دل شما را زده ایم. چیزی که خودتان از صمیم قلب قبول خواهید کرد. پکیج سخن و آرزوی دل خودتان است لذا آموزه های آن به راحتی و شیرینی در قلب شما آب خواهند شد.

 

باید بدانید که پکیج سیر تا پیاز سواد مالی:

هرگز از مد نمی افتد ، جایگزینی ندارد ، نیازی به آپدیت ندارد ، قوی تر از آنچه هست که تصور می کنید ، فقط به آنچه که در آن آمده است عمل کنید تا صاحب سرمایه و درآمد دلخواه تان شوید.همواره باید به یاد داشته باشید که ثروت ، قدرت ، لذت و پیشرفت ، حق الهی گونه شما است چیزی که خودتان دارید منتهی از آن غافل شده اید و حال با این پکیج قادر خواهید شد که دوباره آن را به زندگی خودتان برگردانید ، آنگونه که همگان شما رو تحسین کنند.

با پکیج سیر تا پیاز سواد مالی :

۱) غیر ممکن اقتصادی وجود ندارد.

۲) قادر میشوید داستان فقر زندگی تان را تمام کنید.

۳) شما هم میتوانید از ادامه زندگی پر مشغله و بی پول جلوگیری کنید.

۴) و قبل از اینکه خیلی دیر شود ، زندگی حقیقی مالی تان را آغاز کنید.

۵) و دیگر مجبور نباشید بدبختی و کمبود های ناشی از فقر و نداری را تحمل کنید.

۶) ثروت حقیقی از دست رفته را به زندگی برگردانید.

۷) طعم واقعی زندگی را بچشید.

۸) یکبار دیگر متولد شوید.

۹) با پیشرفت مداوم خانواده ای بهتربسازید.

۱۰) شما هم در تغییرات اقتصادی اتوماتیک وار رشد کنید.

و تمام ایده های پولساز را ببینید و بشناسید و هر کدام را خواستید بکار بگیرید.

 

شاید شما هم نمیدانید از کجا شروع کنید؟

همانطور که من نمیدانستم !!!

 

این پکیج مجموعه آگاهی هایی است که نداشتن آنها میتواند به فقر دائمی شما منجر شود ، حلقه گمشده کسب درآمد و سرمایه شما است. همان دانشی است که به این صراحت هیچ جا گفته نشده است . این پکیج راه میانبر کسب درآمدی است که همیشه می خواهید. پس به هر دلیلی اگر از وضعیت مالی کنونی خود راضی نمی باشید! این محصول ، راهنمای شماست. به کمک این محصول شما تمامی باورهای فقر ساز بیمارگونه ای را که مانع اصلی ورود پول و ثروت به زندگی تان شده است را شناسایی و حذف کرده و بعد در فصل دوم پکیج راه های عملی و آزموده شده ورود پول و سرمایه را به زندگی خود کاملا خواهید آموخت. سپس می بینید که کسب درآمد چقدر آسان میتوانست باشد البته آموزش های درست و هماهنگی در این زمینه می توانستید داشته باشید. 

 

۸۵ جلسه سخنرانی بعلاوه قدرتمند ترین کتاب سواد مالی pdf و صوتی ایران یعنی « کتاب الفبای جامع ثروت و ثروتمند شدن » در این پکیج با تبدیل باورهای شما به باورهایی قدرتمند و ثروت ساز بعلاوه مباحث کاربردی کف بازار ایران و آموزش اخلاقیات اقتصادی ، مسیر کسب درآمد و ثروت را برایتان به لطف خدای مهربان هموار میکند. اصلاح عقاید + دانش بازار + رعایت اخلاقیات اقتصادی ، جدی ترین و کلیدی ترین راه رسیدن به اهداف در تمامی کشورها و در همه زمانها از ازل تا ابد بوده و هست. داشتن ارادهِ قوی و باور به آنچه در این پکیج گردآوری شده تنها و تنها راهِ رسیدن به درآمد و ثروت در همه زمان ها و تمامی مکان ها می باشد.   

باید بدانید تا وقتی که شما در ناآگاهی و یا بی تجربگی از مباحث تجربی حاکم بر اصول تجارت و کف بازار باشید و یا در مدار و فرکانس نادرستی از عقاید و باورها قرار گرفته باشید هر کاری که برای دست یابی به اهداف مالی تان انجام دهید به شکست خواهد انجامید. دقت کنید که با رعایت دقیق هر آنچه در این پکیج آمده از امروز دانش شما تغییر میکند و خود به خود در جایگاه جدیدی قرار میگیرید و در نتیجه شرایط و اتفاقات جدیدی را تجربه خواهید کرد و بلا فاصله درآمد های بهتر و کار و کسب های موفق تر و ایده های عالی تر و خرید و فروش های پر سود تر و افراد موفق تر و پیشنهادهای بهتری را فقط به دلیل تغییر در میزان دانش و آگاهی تان تجربه خواهید کرد. قطعا خانواده، جامعه و شرایط در فقر و نداری شما بی تاثیر نبوده و نیستند اما اگر شما شرایط را مغلوب نکنید هرگز از دام فقر و حسرت و کمبود نجات نخواهید یافت و این جز با یک آموزش حرفه ای و جامع میسر نمی باشد. استاد خوب یک مسیر ۷۰ساله را یک ساله میکند و استاد بد ، مسیر یک ساله را ۷۰ ساله.

 

دقت کنید: باید گفت که اگر به خوبی روی این محصول و آموزشهای آن کار کنید و تلاش لازم را هم بنمایید کسب ثروت دلخواه برای شما به حول و قوه خداوند بخشنده مهربان مسبب الاسباب دیر یا زود خواهد داشت ولی سوخت و سوز نخواهد داشت. بسته به نقطه صفر افراد که برای بعضی جلوتر است و برای بعضی عقب تر، زمان حصول نتایج آنها متفاوت می گردد ( مثلا ۳ ماه، ۶ماه، ۹ماه و یا شاید ۱ الی ۲ سال برای برخی از دوستان بسته به نقطه صفر آنان ). این بسته به گونه ای تنظیم شده که دارنده آن بتواند در کوتاهترین زمان ممکن ، به درآمدی قابل توجه بتواند دست پیدا کند.  

نکته مهم :علم ثروت علمی مشابه علم ریاضی است. همانطور که در علم ریاضیات همیشه ۲ در ۲ حاصل ۴ میدهد، دانش صحیح ثروت هم نتیجه ثروت را بی شک در پی خواهد داشت. پکیج سیر تا پیاز سواد مالی دوره ای کاملا کارشناسی و ۱۰۰ ٪ موفق که جامع ترین مجموعه کسب درآمد و ثروت  است و قابل مقایسه با هیچ برنامه و دوره ای دیگر نمی باشد. این مجموعه کوتاهترین راه درآمد زایی و خلق ثروت را در کسب و کار ی که عاشقانه آن را دوست دارید به شما آموزش خواهد داد.

 

ویژگی های پکیج سیر تا پیاز سواد مالی:(مهم)

-تجربه ۲۵ سال کار و فعالیت اقتصادی گوناگون محسن مسعودی پور و ۱۱ سال کسب و کار هدفمند توام با آموزش و تحقیق و تفکر 

-کسب توانایی برای ۲ الی ۳ برابر کردن درآمدتان بصورت پی در پی در سالهای متمادی

-کسب تجاربی از بازار ایران که در هیچ کتاب و سمیناری تا کنون گفته نشده است

-خداحافظی با دنیای فقر و تنگدستی ، بیکاری ، قرض و قسط و وام

-به فقر اجازه بودن در زندگی تان را نمیدهد

-ثروتی را که تا کنون در زندگی از دست داده اید ، میتوانید بدست آورید

-کسب استقلال مالی بدون ترس با تثبیت ثروت دائمی

-تجربه سیر آسان انواع موفقیت های مالی

-احساس زیبای آزادی و پیشرفت و قدرت روحی ناشی از دستاوردهای مالی جدید 

-به درآمد و دستاوردهای مالی پایدار دست یافتن

-روابط صمیمانه در خانواده ناشی از کسب موفقیت های مالی جدید

-کسب ابعاد شخصیتی محکم ناشی از موفقیت های سالم مالی 

-شادی روزافزون

-رضایت جامع دانش آموختگان

-با تهیه پکیج نیاز به تهیه هیچ محصول دیگری در این زمینه ندارند

-رفع تمامی نواقص و کمبودهای سایر بسته های آموزشی و هر آنچه که برای ثروتمند شدنشان باید میدانستید و در سایر بسته های آموزشی به هر دلیلی عنوان نشده است

-بیان دقیق قوانین و اصول کسب و کارهای انسانهای ثروتمند و تفاوت آنها با کسب های انسانهای فقیر

-ارائه مباحث کاملا کاربردی کسب و کارهای انسانهای پر درآمد

 

همه ما دوست داریم که پول و ثروت را به زندگی خود جذب کنیم ولی فقط افراد کمی موفق به چنین کاری می شوند، چون اکثر افراد عقاید و باورها و برنامه ریزی های ذهنی لازم برای جذب پول به زندگی شان را ندارند و یا هیچ آگاهی و دانش و تجربه ای از تجارت و خرید و فروش و علوم ثروت ساز کف بازار ندارند. هر تغییر جزیی در دانش و آگاهی های شما حوادث و اتفاقات جدیدی را در زندگی شما رقم خواهد زد. پس با گوش دادن به این فایل های قدرتمند می توانید شروع تغییرات را بلافاصله مشاهده کنید و در نهایت شغل رویایی و ایده آل خودتان را بسازید. این پکیج و سایر محصولات آموزشی موجود در این سایت حاصل ۲۵ سال تجربیات شخصی در تلاش مداوم برای کسب درآمد بوده و حاصل ۱۱ سال تفکر و تحقیق و مطالعه و فعالیت اقتصادی اثر بخش است لذا با جرات اعلام میکنم که نمونه این محصول را در سایر فروشگاه های اینترنتی پیدا نخواهید کرد.

دوستان خوبم هر کسی که میخواهد این پکیج را تهیه کند ولی هنوز اقدام قطعی نکرده، باید بداند که ضرر داشتن باورهای مخرب و بیمارگونه در زمینه کسب درآمد و ثروت و همچنین عدم اطلاع از آنچه در بازار بین ثروتمندان در جریان است روزانه میلیون ها تومان برای او میتواند تمام شود. این آموزش ها آن قدر ساده هستند که آرزو می کنید ای کاش زودتر آنها را یاد می گرفتید تا خیلی زودتر به درآمد و شغل و کار و کسب دلخواهتان دست می یافتید!!!. شما به آن چیزی در آینده می رسید که امروز آموزش میبینید. جایگاهی که امروز دارید، ریشه در آموزش های گذشته شما دارد و آینده مالی شما را علومی میسازد که امروز فرا میگیرید.

دقت کنید: اگر علاوه بر فایل های صوتی، فایل های ویدیویی جلسات رو نیز خواستار باشید باید نسخه پستی این محصول را تهیه نمائید. برای تهیه نسخه پستی پکیج در صفحه اصلی سایت به « پکیج سیر تا پیاز سواد مالی _ خرید پستی » مراجعه نمائید.

در اینجا میخواهم از شما دوست خوبم دعوت کنم که زیر را حتماً تماشا و یا دانلود نمائید( روی لینک ها کافی است کلیک کنید):

اصلی ترین موانع جذب پول  

قوانین پولدار شدن

افزایش روزانه سرعت پولدار شدن افراد

حس کمبود پول

مدار جذب پول 

داستان باورهای من و تو

ایمان پولساز 

چگونه درآمدمان را دو تا ده برابر کنیم؟

ذهن شما چه رنگی شده است؟

قوی ترین قوانین معنوی پولسازی  

 

و برای دیدن تمام ویدیوهای رایگان ما بصورت یکجا «اینجا» را کلیک کنید.

 

سوال شما: چرا آموزش را پولی میفروشید؟ چرا رایگان آن را منتشر نمیکنید؟

دلیلی وجود ندارد که تمام تجربیات و دانسته های حاصل یک عمر خود را به رایگان در اختیار همگان بگذارم. در واقع من دانش و تجربیاتم را به راحتی و رایگان به دست نیاورده ام که بخواهم آن را رایگان در اختیار همگان بگذارم. یک مثال میزنم. لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان یکی از پردرآمدترین افراد جهان است. اما با اینحال به کارهای تبلیغاتی هم میپردازد و بابت تبلیغاتش پول هم میگیرد، در حالی که اصلا به درآمد حاصل از این قبیل تبلیغات هم هیچ احتیاجی ندارد. ولی سعی میکند از تمام پتانسیلش برای کسب درآمد استفاده کند. 

سوال شما:چرا قیمت محصولات شما بسیار مناسب است؟

جامع ترین محصول کسب درآمد و ثروت را با مناسب ترین قیمت برای تمام کسانی که خواهان تغییر زندگی شان هستند را به لطف خدا آماده و ارائه کردم. قیمت پکیج و سایر محصولات سایت را به گونه ای تعیین کرده ام تا محصولات در دسترس همه باشند و هر کسی که بخواهد تغییر کند بتواند محصول جامعی را در این خصوص براحتی تهیه نماید. از طرفی دیگر این توانایی و دانش و تجربه های کف بازار را در خود میدیدم که پکیجی بسیار جامع تر و کامل تر را نسبت به سایر پکیج های موجود که نیازی به آپدیت نداشته باشد ( و از طرفی مدام نیاز به تولید زنجیره ای پکیج های متوالی لازم نباشد ) و حرف اول و آخر را هم در آن زده باشم ، را برای تشنگان تغییر و پیشرفت فراهم کنم ، لذا اقدام به تولید و ارائه این پکیج نمودم. سعی من بر این است که همواره مناسب ترین قیمت ها را به جهت رضایت مشتریان ، برای آنها لحاظ کنم. چون سرمایه اصلی برای من رضایت جامع دارندگان محصولاتم است. 

سوال شما: آیا با خرید پکیج سیر تا پیاز سواد مالی ، نیازی به خرید سایر محصولات سایت هست؟ 

خیر، پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن شامل تمامی مطالب و محتواهای موجود درسایت میباشد و با خرید آن نیازی به خرید هیچ یک از محصولات سایت ندارید. 

سوال شما: کی از پکیج سیر تا پیاز سواد مالی نتیجه میگیریم؟

این امر بستگی به عملکرد صحیح شما در یادگیری و تعهد شما در بکارگیری درست آموزش ها دارد و همچنین بسته به نقطه صفر افراد زمان رسیدن به درآمد ثروت دلخواه شان متفاوت میگردد. ولی تضمین می کنم چنانچه آنچه در پکیج سیر تا پیاز سواد مالی آموزش را داده ام درست درک کنید و درست هم بکار ببندید کسب درآمد و ثروت دلخواه تان دیر یا زود خواهد داشت ولی سوخت و سوز نخواهد داشت. باید این نکته را عنوان کنم که قرآن هم به عنوان جامع ترین و کامل ترین کتاب سعادت بشری ، کتابی است که به شرط درک صحیح و بکار بستن آموزه های آن شما را سعادتمند خواهد کرد و صرف خواندن بدون تامل و عدم بکارگیری اصول آن نجات و رستگاری و سعادتی در کار نخواهد بود. البته باید یادآوری کنم که اگر واقعاً بدنبال تحول و بهبود اوضاع مالی تان هستید راهی غیر از پیگیری این آموزش و تجربیات نیست منتها ،

اول) محصولی را تهیه کنید تا در زنجیره تهیه محصولات متوالی گرفتار نشوید و محصول نیازمند آپدیت نباشد.

دوم) آموزش ها را خیلی جدی درست فرا بگیرید.

سوم) متعهد باشید که تمام تلاش لازم را انجام دهید. 

چهارم) در طول آموزش و تلاشتان برای ظهور نتایج زودتر ، همواره شاد و آرام و صبور باشید. و از افراط و تفریط ها که در پکیج آموزش داده ام اجتناب کامل کنید تا نتایج خیره کننده آموزش ها را بتوانید بصورت عینی هر چه زودتر مشاهده کنید. 

 

برای مطالعه ادامه سوالات روی لینک زیر کلیک کنید: 

سوالات متداول شما  

 

 

نکته خیلی مهم: هیچ حد و مرزی برای کسب درآمد و ثروت از این پکیج البته به لطف نامحدود خداوند مسبب الاسباب وجود ندارد، به شرط آنکه خودت متعهد شوی تمام آنچه در این پکیج بیان میشود را بدون چون و چرا با جان و دل از صمیم قلب بطور کامل قبول کنی و تمام تمرینات جذاب و راحت آن را با شور و حال انجام دهی و بارها و بارها آموزش های آن را تکرار کنی تا نتایج آن به لطف الهی در زندگی و درآمدت و کسب و کارت پیدا شود. بعضی افراد می خواهند یک شبه معجزه شود و نتایج فوق العاده ای رخ دهد. و یا فکر می کنند اگر پکیج را بخرند بلافاصله اتفاقات عجیب و غریبی در زندگی و کسب و کارشان رخ میدهد. اما باید بدانید که یک شبه هیچ اتفاقی رخ نمی دهد و همه اتفاقات همیشه آرام آرام رخ میدهند که اگر غیر از این بود، الان تمامی مردم ثروتمند شده بودند. شما فقط وقتی به نتایج می رسید که ابتدا کل آموزش های این پکیج را تمام وجود باور کنید و به آن ایمان بیاورید ( نحوه رسانیدن شما به این ایمان در متن آموزش های پکیج برنامه ریزی شده است ) و از طرفی متعهد به اجرا و عمل و تلاش باشید. تاکید میکنم که شک و تردید اجازه نخواهد داد که شما بتوانید نتایج لازم را ببینید. وقتی به این یقین و تعهد و اطمینان برسید که تنها راه تحول و بهبود اوضاع مالی تان آموزش های جامع این پکیج است ، همین اطمینان به شما اجازه میدهد، به جای شک و تردید، فقط و فقط به آنچه در پکیج بیان شده عمل کنید و آنقدر ادامه دهید تا نتایج اولیه عینی به نتایج عظیم و خیره کننده به لطف خداوند مهربان مبدل شوند. 

 

توجه: کسانی که تمایل به دریافت پستی این محصول دارند، میتوانند در همین سایت از قسمت تقاضای خریدپستی نمایند. درخرید پستی محصول علاوه برفایل های صوتی،فایل های ویدیویی جلسات نیز با کیفیتی بالا به محصول اضافه شده است. محتوای پستی، از طریق پست پیشتاز حداکثر در مدت ۱ الی ۳ روز کاری در اقصی نقاط ایران بدست شما خواهد رسید. پکیج پستی در تهران و مراکز استانها یکروزه تحویل درب منزل و رایگان خواهد بود.

دقت کنید: لطفا gmail خود را هنگام خرید به صورت صحیح و حروف کوچک بدون www وارد کنید، چون لینک دانلود به gmail شما ارسال خواهد شد. از طرفی بعد از خرید شما نیز بلافاصله لینک های دانلود از طریق خود سایت هم در اختیارشما قرار میگیرد که به راحتی میتوانید از طریق خود سایت هم در لحظه خرید بلافاصله دانلود را آغاز نمایید. توصیه می کنم که اگر تعداد لینک ها زیاد است برای آسانی بیشتر می توانید تمام لینک ها را در نرم افزار دانلود منیجر کپی کرده و به نوبت آنها را دانلود نمایبد. 

از طرفی ممکن است که لینک های دانلود به پوشه spam شما ارسال شود پس حتما پوشه اسپم رو نیزکنترل نمائید. 

دوست عزیزم « پکیج سیر تا پیاز سواد مالی » در نوع خود از نظر محتوا و شیوه بیان مطالب و جامعیت و کامل بودن و تجربی و کاربردی بودن منحصر بفرد است ( چون حاصل ترکیب عمیق دانش با تجربه های ارزنده ۲۵ ساله کف بازار محسن مسعودی پور است ). پس اگر شما واقعا قصد کسب بهتر و بیشتر درآمد و ثروت را دارید بدانید که مطمئن ترین و کوتاه ترین و سریع ترین مسیر آزموده شده را انتخاب کرده اید .با اطمینان حرکت کنید. دانش آموختگانمان شاهد و گواه صدق مان هستند.

این یک فرصت است که من در اختیارت میگذارم!

بطوری که دیگه هیچ وقت نگران چگونگی روش های پول درآوردن نباشی!

و همواره بتوانی پر درآمد باشی!

خیلی واقعی و اجرایی!!!

فرصتی که یک تحول بزرگ رو به لطف خدای مهربان در تمام جنبه های زیر می تونه بهت هدیه بده ...

در زندگی ات…

در کسب و کارت…

در وضعیت مالی ات…

و در دستیابی به هر خواسته و هدفی

فقط کافیه پکیج سیر تا پیاز رو خوب کار کنی

مصمم و جدی آنچه رو می آموزی اجرایی کنی.

قرار نیست که من جادو یا فرمول های عجیب غریبی بهت یاد بدم که هیچ کمکی هم نمیتونه بهت بکنه... 

(متاسفانه تبلیغات اغراق آمیز اساتید و فروشندگان محصولات مالی انتظارات غیر واقعی در افراد ایجاد کرده و علت این نوع تبلیغات اغراق آمیز اینه که این افراد درآمدشان رو از طریق فروش محصولات آموزشی فقط کسب میکنند. اما لازمه برات بگم که اولا: درآمد من به لطف خدا هیچ نوع وابستگی به فروش محصولات سایت نداره ثانیا: خداوند به عنوان خالق انسان تمام نیازهای ما رو بصورت کامل و جامع و علمی و کاملا کاربردی و آسان از طریق وحی در اختیار ما قرار داده منتهی مشکل اینجاست که کسی تا کنون سواد مالی کسب درآمد و ثروت رو به این دقت از منابع درست الهی استخراج نکرده و این آرزوم بوده که علم جامع سواد مالی رو بدقت و بطرز اصولی و صحیحش تدوین کنم و در اختیار همگان قرار دهم تا همه مردم و هموطنانم رو از دست این همه گمراهی و اتلاف پول و وقت و تباهی های زندگی ناشی از اساتید رایج و محصولات آنها که نتیجه فقط تجربیات زمینی بشری و سرشار از نقص و گمراهی اند نجات بدم چرا که هر کدام از این افراد فقط بخش هایی ناقص از پکیج سیر تا پیاز سواد مالی رو هم اکنون و نه کل آن را به قیمت های گزاف و چند میلیونی به خورد مردم دارند میدهند. از طرفی چون آموزش این علم رو نیاز ضروری و حق طبیعی و ضروری همه میدونم پس باید این آموزش ارزان و درست در دسترس همه باشه تا همه حق انتخاب یک زندگی خوب رو داشته باشند. درست به همین دلیل مناسب ترین قیمت رو برای محصولات انتخاب کرده ام و با این حال باز هر کس هم که تقاضای تخفیف داشته به او تخفیف داده ام و بخاطر مشکلات مالی کسی رو ناامید و محروم از این دانش نکرده ام ثالثا: این محصول برای کسانی که واقعا مشکل مالی دارند و توان پرداخت هیچ مبلغی را ندارند رایگان و هدیه میباشد. این افراد کافی است فقط ایمیل شان را به شماره ۰۹۱۰۰۰۲۹۰۱۸ پیامک نمایند تا لینک های دانلود پکیج کامل در ۴ ایمیل مجزا به ایمیل شان جهت دانلود ارسال گردد )

باید جدی، مصمم و متعهد باشی.

راحت نیست ولی واقعا ساده است.

اگر آماده ای عالیه!

و اگر نه ، که بی خیال زندگی کنونی رو باز ادامه بده.

ولی مطمئن هستم که اگر مصمم و جدی باشی به لطف خدای مسبب الاسباب از این دوره نهایت لذت رو می بری و بسیار شارژ میشی و تحولی بزرگ رو به زندگیت میتونی بدی!

با ایمان، یقین و تعهد، این دوره را تهیه و بلافاصله آموزش رو شروع کن.

حتی اگر یک ساعت زودتر به آرامش ذهنی درباره پول برسی، باز هم بسیار ارزشش رو داره. 

تک تک ساعت هایی که صرف آموزش های این دوره می کنی، به لطف خدای مهربان زندگی میتونه برات بسازه که نتیجه اش از تمام سالهای پر مشغله زندگی ات برات بهتر و پر بارتر باشه. و در پایان از خدای متعال میخواهم که به همه ما کمک کند، همه ما را هدایت کند، ضعف های ما را به ما نشان بدهد، ما را بینای ضعفها و نقصهای خودمان قرار بدهد و آنچه را که موجب رضای خودش است را پیوسته به ما الهام کند و ما را نیز موفق به انجام آن بدارد.

  

برای مطالعه نظرات دانش آموختگان روی لینک های زیر کلیک کنید: 

نظرات ارسال شده به سایت مسعودی پور - بخش اول 

نظرات ارسال شده به سایت مسعودی پور - بخش دوم 

 

 

محسن مسعودی پور - مدرس و محقق مسائل مالی و نویسنده قدرتمندترین کتاب مالی pdf و صوتی « الفبای جامع ثروت » و خالق پکیج موفق و کم نظیر « سیر تا پیاز سواد مالی » و بسته منحصربفرد « مباحث مالی و کاربردی کف بازار »

 

برای دیدن تمام ویدیوهای رایگان ما « اینجا » را کلیک کنید.

 

نظرات ارسال شده برای « پکیج سیر تا پیاز سواد مالی  »

 

sms یا سوالی دارید:   ۰۹۱۰۰۰۲۹۰۱۸

تماس در تلگرام:         ۰۹۳۵۴۰۸۳۴۵۱

( پاسخگویی تلفنی فقط ساعات اداری )

 

سوالات متداول شما ( کلیک کنید )

محسن مسعودی پور کیست؟

 

توجه: چنانچه بجای خرید از داخل سایت تمایل به خرید محصول به شیوه « کارت به کارت » دارید کافی است مبلغ قیمت محصول را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۹۴۳۸۱۷۷۷ بنام محسن مسعودی پور کارت به کارت نموده و سپس با شماره ۰۹۱۰۰۰۲۹۰۱۸پیامک و یا تماس حاصل فرمایید.

 

                                                         از وقتی که برای آبادانی زندگی خود و خانواده محترمتان میگذاریدسپاسگزاریم

 

دانلود فایل های جامع ترین پکیج آموزشی کسب درآمد و موفقیت های مالی از همین جا است: 

مدیر بازدید : 67 شنبه 14 دی 1398 نظرات (0)
سکه بی نهایت بازی quiz of kings

سکه بی نهایت بازی quiz of kings

 

!! سکه بی نهایت بازی quiz of kings (کاملا قانونی) – این هک نیست یا نرم افزار هک بازی ورژن جدید ربات سکه بی نهایت بازی quiz of kings (کاملا قانونی) باید یادآور بشم که این نسخه هک بازی نیست بلکه به وسیله خود نرم افزار سکه های شما زیاد میش فقط شما از باک های بازی که موجود هست سکه ها را اضافه می کنید. با تخفیف ویژه به صورت محدود فقط ۵۵۰۰ تومان %۹۳ درصدد تخفیف فقط به صورت محدود این ربات برای سیستم طراحی شده به به طوری که سکه ها را انتقال میده به گوشی شما….. به همین سادگی نیاز نیست روی گوشی نصبش کنید. ربات را البته روی گوشی نصب میشه…. با اموزش کامل و جامع با سلام خدمت شما همراهان همیشگی این بار برای شما ترفندی رو آماده کرده ایم که با آن میتوانید در بازی بسیار جذاب quiz of kings که یک بازی ایرانی و سرگرم کننده است سکه های درون بازی را بینهایت کنید و با دوستان و رقیبان خود بازی کنید و سکه خرج کنید و نگران تمام شدن سکه هاتون نباشید بار دیگر محدودیت ها بدست ما شکسته شد ما موفق شدیم یک ربات اختصاصی طراحی کنیم و روند دریافت سکه را خودکار کنیم حال شما فقط نظاره گر باشید و سکه هایتان را بشمارید!! دقت داشته باشید این روش هیچگونه هکی نیست که موجب بن شدن شما شود و یک راه قانونی میباشد و ما فقط محدودیت ها را دور زده ایم .





مدیر بازدید : 44 شنبه 14 دی 1398 نظرات (0)
آموزش تصویری گیتار پاپ

آموزش تصویری گیتار پاپ

  آموزش تصویری گیتار پاپ

از مبتدی تا پیشرفته

کاملترین مجموعه آموزش گیتار پاپ در ایران

در ۹۰ روز گیتار یاد بگیرید و حرفه ای بنوازید

همراه با آموزش ۲۵ ملودی ایران

 

این پکیج شامل سه بخش آموزشی :

 

۱ . آموزش گیتار پاپ در ۹۰ روز (فینگر استایل)

۲ . آموزش گیتار پاپ در ۲۱ روز (پیک استایل)

۳ . آموزش ۲۵ ملودی (نوستالژیک ایرانی)

گیتار پاپ

افراد بسیار زیادی هستند که رویای نوازندگی را در سر می پرورانند اما هرگز جرات و جسارت این را پیدا نکرده اند که کاری که واقعا دوست دارند را انجام دهند. شاید به این خاطر که می ترسیدند از پس آن بر نیایند و شاید هم به اندازه کافی برای رسیدن به این هدف مصمم نبودند.


نوازندگی یک سری اصول دارد که با آموختن این اصول می توانید بسیار سریع تر از آنچه که فکر می کنید به سطح بالاتری برسید.

بسیاری از افراد سالهاست که به نوازندگی مشغول هستند و ساعت ها زیادی را تمرین می کنند گاها هزینه های زیادی را صرف یاد گیری میکنند اما هنوز هم به حد کافی پیشرفت نکرده اند ، اما در واقع نیازی به صرف زمان و انرژی و حتی هزینه زیادی برای رسیدن به این هدف نیست و تنها کافی است تا اصول آن را بیاموزید آنوقت است که می توانید از افرادی که حتی چندین سال در این حوضه فعالیت دارند هم سبقت بگیرید.

بسیاری از دوره های آموزشی گیتار که به صورت DVD عرضه می شوند مباحث را از ابتدا شروع نکرده اند و یا به صورت کامل آموزش نداده اند

اما در این مجموعه ما فرض را بر این گذاشته ایم که شما هیچ آشنایی خاصی با ساز گیتار ندارید و از این لحظه می خواهید آموزش گیتار پاپ را از پایه شروع کنید. حتی ابتدایی ترین موارد هم در این مجموعه بیان شده است تا هیچ ابهامی برای شما باقی نماند

شما مثل 95% افراد نباشید

Guitar pap

برای رسیدن به هدفتان یک گام فراتر بروید

سر فصل های آموزش گیتار پاپ :

آشنایی کامل با ساز گیتار

اصول نشستن و دست گرفتن ساز

اصول نوازندگی با گیتار

آموزش کامل نت خوانی

آموزش کامل ملودی نوازی

آموزش کامل ریتم شناسی

آموزش ریتم نوازی

آموزش کامل گام شناسی

آموزش گام نوازی

آموزش کامل آکورد شناسی

آموزش آکورد نوازی

آموزش آهنگ سازی

آموزش بداهه نوازی

آموزش نواختن ۲۵ ملودی ایرانی



ملودی های آموزش داده شده در این مجموعه

 

۱. ای ایران

۲.گل شب بو

۳. پشت این پنجره ها

۴. فرنگیس

۵. قصر صدف

۶. تک و تنها

۷. جمعه ها

۸. زمستان

۹. چه خوبه آدم همیشه

۱۰. قصه ها

۱۱. قصه عشق

۱۲. تولدت مبارک

۱۳. تو سینه این دل من

۱۴ . چشم من

۱۵ . آبی رنگ عشقه

۱۶ . مخلوق

۱۷. مبارک باد

۱۸. سکوت

۱۹. ساقی

۲۰. دست های تو

۲۱. شکوفه ها

۲۲. با من بمون

۲۳. اسیر دل

۲۴. شن های ساحلی

۲۵. جان مریم

 

مشخصات پکیج :

 

نام پکیج : آموزش گیتار پاپ

نام مجموعه اول : آموزش گیتار پاپ در ۹۲ روز (فینگر استایل)

نام مجموعه دوم : آموزش گیتار پاپ در ۲۱ روز (پیک استایل)

نام مجموعه سوم : آموزش ۲۵ ملودی نوستالژیک ایرانی

سطح آموزش ها : مقدماتی تا پیشرفته

 نوع آموزش ها : تصویری
فرمت ویدیوها : mp4
زبان آموزش : فارسی
حجم دانلودی محصول : ۴ گیگابایت

 


Guitar pap

 

پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود.

 

واتساپ

09145619325

ایمیل

Email : amigo.stors@gmail.com

 






مدیر بازدید : 38 شنبه 14 دی 1398 نظرات (0)
دانلود خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده شیفمن

دانلود خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده شیفمن

در این پست خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده تالیف شیفمن و کانوک و ترجمه دکتر مسعود کرمی با فرمت PDF در 248 صفحه آماده دانلود شده است.

این کتاب به طور مفصل درباره ابعاد مختلف رفتار مصرف کننده صحبت کرده است. شیفمن و کانوک از جمله معروف ترین نویسندگان در این حوزه هستند و این کتاب به عنوان منبع درسی برخی از دانشکاه های معتبر دنیا استفاده می شود. یکی از مزایای این کتاب اشاره گسترده به تحقیقاتی است که در زمینه رفتار مصرف کننده در دنیا انجام گرفته اند. امری که در یافتن ایده های تحقیقاتی به محققان در دوره های تکمیلی بسیار کمک می کند. خواندن این کتاب به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری بازاریابی توصیه می شود.

 
فهرست :

فصل اول: رفتار مصرف کننده، خاستگاه ها و کاربردهای استراتژیک

فصل دوم: تحقیقات درباره مصرف کننده

فصل سوم: تقسیم بازار

فصل چهارم: انگیزش مصرف کننده

فصل پنجم: شخصیت و رفتار مصرف کننده

فصل ششم: ادراک مصرف کننده

فصل هفتم: یادگیری مصرف کننده

فصل هشتم: شکل گیری و تغییر نگرش مصرف کننده

فصل نهم: ارتباطات و رفتار مصرف کننده

فصل دهم: گروه های مرجع و تاثیر خانواده

فصل یازدهم: طبقه اجتماعی و رفتار مصرف کننده

فصل دوازدهم: تاثیر فرهنگ بر رفتار مصرف کننده

فصل سیزدهم: خرده فرهنگ و رفتار مصرف کننده

فصل چهاردهم: رفتار بین فرهنگی مصرف کننده، دیدگاه بین المللی

فصل پانزدهم: تاثیر مصرف کننده و اشاعه نوآوری

فصل شانزدهم: تصمیم گیری مصرف کننده و پیامدهای آن





مدیر بازدید : 107 شنبه 14 دی 1398 نظرات (0)
خلاصه‌ی کتاب آموزش کلام اسلامی  جلد 1 + چند دوره نمونه سوال

خلاصه‌ی کتاب آموزش کلام اسلامی جلد 1 + چند دوره نمونه سوال

 

 

دانلود خلاصه‌ی کتاب آموزش کلام اسلامی جلد اول+pdf

 

 

خلاصه‌ی کتاب آموزش کلام اسلامی سعیدی مهر

جلــد اول

«چـکیده درس ها»

 

 

آموزش کلام اسلامی نوشته‌ی محمد سعیدی مهر

 

مناسب برای مرور سریع و شرکت در آزمون

 

شامل نکات مهم ، کلیدی و امتحانی

 

******

 

خلاصه+جامع + کامل + کاربردی

 

 

******

 

فرمت فایل:

پی دی اف(PDF)

 

 

تعداد صفحه:

40

 

 

حجم فایل:

803kB

 

 

******

 

 

 

 

مدیر بازدید : 44 شنبه 14 دی 1398 نظرات (0)

آموزش فیلتر کالمن

آموزش های زیادی برای فیلتر کالمن موجود است اما اغلب این آموزش ها پیچیده و نامفهوم هستند. در این فایل فیلتر کالمن (KF) و فیلتر کالمن توسعه یافته (EKF) به زبانی ساده و کاربردی آموزش داده شده است. در انتها یک مثال با ارائه توضیحات کامل برای درک بهتر موضوع آورده شده است. فایل ارائه شده شامل 16 صفحه در قالب pdf  و به زبان انگیلیسی می باشد.

مدیر بازدید : 199 چهارشنبه 11 دی 1398 نظرات (0)
زبان تخصصی مکانیک خودرو PDF

زبان تخصصی مکانیک خودرو PDF

 

لغات زبان تخصصی مکانیک خودرو +pdf

 

 

دانلود جزوه لغات زبان تخصصی مکانیک خودرو

 

فهرست جامع لغات و علامات اختصاری تخصصی مکانیک خودرو

 

آشنایی با لغات و علامات اختصاری تخصصی مکانیک خودرو

 

شامل بیش از700 واژه و اصطلاح مکانیک خودرو همراه ترجمه

 

انگلیسی به فارسی

 

 

*****

 

جامع + کامل + کاربردی

 

 

******

 

فرمت فایل:

پی دی اف(PDF)

 

تعداد صفحه:

45

 

 

حجم فایل:


1.80MB 

 

*****

 

جامع + کامل + کاربردی

 

بخوانید + مسلط شوید + امتحان دهید + قبول شوید

 

******

 

 

 

 

 

 

 



مدیر بازدید : 75 چهارشنبه 11 دی 1398 نظرات (0)
جزوه خلاصه روانشناسی مرضی کودک + نمونه سوال - بر اساس کتاب علی اکبری، کمرزرین، اورکی، بابایی - روانشناسی پیام نور - pdf

جزوه خلاصه روانشناسی مرضی کودک + نمونه سوال - بر اساس کتاب علی اکبری، کمرزرین، اورکی، بابایی - روانشناسی پیام نور - pdf

جزوه خلاصه روانشناسی مرضی کودک + نمونه سوال

بر اساس کتاب مهناز علی اکبری، حمید کمرزرین، محمد اورکی، انسیه بابایی

منبع رشته روانشناسی پیام نور

شامل 91 صفحه با فرمت pdf



مدیر بازدید : 76 چهارشنبه 11 دی 1398 نظرات (0)
مجموعه  5000 نقشه ویلایی بسیار زیبا سه بعدی بصورت تصویری

مجموعه 5000 نقشه ویلایی بسیار زیبا سه بعدی بصورت تصویری

تصاویر نقشه ویلا, نقشه های ویلایی , نقشه های مسکونی و ویلایی,نقشه خانه های ویلایی, خانه های ویلایی بسیار زیبا,انواع نقشه خانه های ویلایی,نقشه ویلایی و مسکونی ,جدیدترین پلان های ساختمانهای ویلایی,مسکونی,آپارتمانی و اماکن عمومی,پلان ساختمان های ویلایی,

مجموعه 5000 نقشه ویلایی بسیار زیبا سه بعدی,بصورت تصویری

نقشه های مسکونی و ویلایی ,نقشه خانه های ویلایی ,فروش پلان خانه های ویلایی, پروژه های ویلایی,دانلود پلان معماری,دانلود نقشه ویلا,ویلاهای کوچک, ویلاهای ساحلی ,نقشه ویلایی ,پلان ویلا ,خرید نقشه خانه ویلایی , خرید نقشه های معماری, فروش نقشه ویلا, خرید نقشه ویلا ,دانلود نقشه ویلا ,خرید پلان ویلا, دانلود فایل نقشه خانه ویلایی, پروژه های ویلایی دوبلکس تربلکس, دانلود نقشه, دانلود پلان, دانلود نقشه مجتمع مسکونی ویلایی, دانلود پلان و نقشه ویلایی ساختمان مسکونی ویلایی پلان سازه و معماری ویلا نقشه ویلای 2 طبقه نقشه ویلای بسیار زیبا ,مجموعه تصاویر طراحی داخلی ویلا , دکوراسیون مسکونی ویلایی مجموعه ویلاهای محوطه سازی مسکونی و ویلایی مجموعه بسیار زیبا پلان ویلایی و مسکونی, شاهکارهای ویلا ,– نقشه ویلایی دوبلکس با استخر ,دانلود نقشه های ویلایی دوبلکس تریبلکس,

نقشه ساختمان ویلایی,دانلود معماری ویلایی ,نقشه ساختمان و پلان ویلا, پلان و نقشه ویلای 80 متری دوبلکس بسیار شیک و زیبا ,انواع پروژه های ویلایی ,دانلود نقشه معماری ساختمان ویلایی دوبلکس , پروژه مجتمع ویلایی, پروژه ویلا مسکونی, پکیج معماری ویلایی

,
پکیج عمران ویلایی ,دانلود مجموعه کامل نقشه ویلایی ساختمان های مسکونی ویلایی ,دانلود نقشه معماری ویلایی, دانلود نقشه طراحی ویلا


 

مجموعه 5000 نقشه ویلایی بسیار زیبا سه بعدی

نقشه های  ویلایی همیشه مورد پسند همه مردم بوده است


مجموعه اي بزرگ و بي نظير از 5000 عکس با کيفيت نقشه خانه های ویلایی محصولي جديد . شامل تصاوير با کيفيت و اورجينال از 5000 خانه ویلایی بسیار زیبا

.در این فایل نقشه خانه های ویلایی بیش از 5000 تصویر پلان نما مقطع دیتایل را میتوانید دانلود کنید .

 

از ویژگی های شاخص این مجموعه جمع آوری نقشه ها در ابعاد های کوچک از 50 متری دوبلکس تا 100000متری می باشد.

 

 جدیدترین پلان های ساختمانهای ویلایی,مسکونی و اماکن عمومی

 

فروش نقشه خانه های ویلایی 5000 تصویر پلان نما مقطع

نقشه های ویلایی مسکونی شامل پلان، نما، برش و دیتیل به صورت دو بعدی و سه بعدی است.

نقشه پلان نما مقطع خانه های ویلایی و پروژه های ویلایی نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی ویلا شامل ویلاهای ساحلی ویلا در زمین با شیب زیاد و ناهموار نقشه ویلا تک خانواری نقشه ویلای در زمین محدود ویلاهای با متراژ زیاد کلبه های ویلایی برج های ویلایی ویلای با طراحی خاص و زیبا دوبلکس و تری بلکس شامل 5000 تصویر پلان نما مقطع این پکیج خانه های ویلایی را هم می توانید بعد از پرداخت دانلود کنید و هم با تماس با ما و پرداخت هزینه پروژه ها را درب منزل دریافت کنید

 

 

 

 

 

 

کلیه پلان ها قابل پرینت گرفتن در ابعاد A4 تا A1 را دارا می باشد و از بابت پرینت گرفتن در ابعاد بزرگ مشکلی وجود ندارد.

5000 پروژه ویلایی بسیار زیبا و رویایی

 

با تخفیف ویژه به مدت محدود

فروش نقشه خانه های ویلایی بسیار زیبا و رویایی





مدیر بازدید : 46 چهارشنبه 11 دی 1398 نظرات (0)

فایل رفع مشکل شبکه A310F پس از فلش

فایل حل مشکل شبکه گوشی سامسونگ A310F مخصوص گوشیهائیکه پس از فلش ویا بعد از برداشتن قفل FRP بوجود میاید

لطفا توجه داشته باشید که این فایل قبلا روی چند گوشی تست وسپس برای فروش گذاشته شده است ولی از آنجایی که سامسونگ ها هم منطقه ایی شدند ممکن است بطور استثنا روی گوشی شما جواب ندهد لذا قبل از خرید این موضوع را در نظر داشته باشید وسپس اقدام به خرید نمایید باتشکر

 



مدیر بازدید : 71 چهارشنبه 11 دی 1398 نظرات (0)
آموزش روش پژوهش گراندد تئوری(سریع-ساده و کاربردی)

آموزش روش پژوهش گراندد تئوری(سریع-ساده و کاربردی)

گراندد تئوری (نظریه زمینه ای) روشی است که برای اولین بار در سال 1967 توسط دو محقق به نام گلیزر و اشتراوس مطرح شده است. این روش منجر به ایجاد شکل معروفی از تحقیق و بررسی در حوزه های آموزش و پژوهش سلامت شده است. در این روش تاکید بر روی نسلی از نظریه مبتنی بر داده است . به بیان دیگر، این روش برخاسته از داده ها است. این روش، متفاوت از سایر روش هائی است که در صدد تست یک فرضیه فرموله شده توسط محقق هستند.

در گراندد تئوری، روش هایی از قبیل گروه های تمرکز و مصاحبه برای جمع آوری اطلاعاتمورد نظر به کار گرفته می شوند و به همراه آن، بررسی جامعی از ادبیات و پیشینه در تمام فرآیند جمع آوری داده صورت می گیرد. این بررسی و مرور بر ادبیات و پیشینه، به توضیح و تبئین نتایج در حال ظهور کمک می کند. در مطالعات گراندد تئوری، تعداد افرادی مورد مصاحبه در ابتدای پژوهش مشخص نمی باشند. دلیل آن این است که محقق، در همان ابتدا، از پایان و انتهای مسیری که تحقیق طی خواهد کرد، مطمئن نیست.

در عوض، او مسیر جمع آوری داده ها را تا رسیدن به نقطه اشباع طی می کند، به این معنا که او به تمام اطلاعات مورد نظر دست یافته است. بر این اساس، گراندد روشی با تئوری انعطاف پذیر است و امکان می دهد مسائل و موضوعات جدیدی برای محقق بروز کند که قبل از آن محقق تصوری از آنها در ذهن خود نداشته است

گراندد تئوری به طور کلی به سه نوع سیستماتیک-نوخاسته و سازگرا تقسیم می شود

که به دلیل استفاده رایج و متداول محققان از شیوه سیستماتیک، مجموعه حاضر مبتنی بر آموزش این شیوه می باشد

آموزش کاربردی

روش سیستماتیک گراندد تئوری با تدریس دکتر کاویانی

 آموزش شامل دو قسمت اصلی می شود:

در بخش اول به تعریف و انواع گراندد تئوری پرداخته می شود

و در بخش دوم به مراحل اجرایی و عملی این روش اشاره می شود که شامل مراحل زیر می باشد:

-تصمیم گیری در مورد استفاده از گراندد تئوری

-مشخص کردن پدیده مورد بررسی

-جامعه و نمونه گیری

-گردآوری داده ها و تجریه و تحلیل آن

-استفاده از کدگذاری گزینشی برای تکوین نظریه

-اعتباربخشی نظریه

- و تدوین گزارش

 مجموعه حاضر شامل 70 دقیقه از آموزش روش گراندد تئوری(با حجم 44MB-قابل پخش در همه پلیرها) به همراه 10 مقاله مبتنی بر استفاده از این روش به عنوان مطالعه و الگو تقدیم به همه علاقه مندان

مشاهده بخش هایی از آموزش در زیر:

 

 

 
 
 
 




مدیر بازدید : 209 چهارشنبه 11 دی 1398 نظرات (0)
کنترل گوشی فرزندان 15.2

کنترل گوشی فرزندان 15.2

پکیج کنترل همسر و فرزند

وظیفه این برنامه نظارت و کنترل گوشی اندرویدی به صورت کاملا مخفیانه و از راه دور است.

کار برنامه به این صورت است برنامه را روی گوشی طرف نصب می کنیم و سپس برنامه تمام پیام های کوتاه و تماس ها و...را جمع آوری کرده و برای شما ارسال می نمایید حتی اگر شما کیلومترها از گوشی موردنظر دور باشید برنامه قابلیت مخفی شدن آیکون و ضد حذف دارد.

توجه کنید برنامه حتما باید روی گوشی طرف به صورت دستی نصب شود پس خیالبافی نکنید.

کاربرد اصلی این برنامه کنترل و نظارت والدین بر فرزندان برای مراقبت از آنها است تا بدانند فرزندانشان با چه کسانی در ارتباط هستند.

• ✅کنترل پیامک های گوشی

• ✅کنترل تاریخچه تماس ها

• ✅کنترل مخاطبین

• ✅کنترل نصب و حذف برنامه های روی گوشی

• ✅کنترل Notificatoin های برنامه ها نظیر وایبر و تلگرام هر برنامه دلخواه دیگر برای این کار حتما باید Notificatoin این برنامه ها روشن باشد یعنی پیامهای ورودی این برنامه ها در نوار بالای گوشی (پاپ آپ) قابل مشاهده باشد.

• ✅وقتی اتصال اینترنت برقرار نباشد همه گزارشات را جمع آوری ودر اولین اتصال به ایمیل یا تلگرام شما میفرستد.

• ✅ فیلتر کردن گزارشات توسط لیست سفید و سیاه

• ✅اعلام روشن شدن دوباره گوشی و تعویض سیمکارت

• ✅امکان مخفی کردن برنامه

• ✅امکان ضد حذف کردن برنامه

• ✅ضد کلیر کش بودن برنامه

• ✅پشتیبانی از گوشی های چند سیمکارته

• ✅تغییر تنظیمات از راه دور

• ✅حالت دزدگیر

توجه کنید این برنامه در همه مارکتهای ایرانی به فروش می رسد ولی این نسخه نسبت به آنها چند فرق اساسی دارد اول اینکه چون خارج از مارکت به فروش می رسد در هیچ مارکتی قابل دیدن نیست دوم دارای اسم و آیکن برنامه های سیستمی است ولی این نسخه قابل آپدیت نیست و اگر نسخه جدیدی منتشر شود باید دوباره آنرا خریداری نمایید و یا از همان نسخه قدیمی استفاده کنید همه آپدیتها اینجا منتشر خواهد شد.

برای دریافت گزارشات دو نوع روش در برنامه وجود دارد:

1.دریافت گزارشات در ایمیل

2.دریافت گزارشات در تلگرام

آموزش استفاده از برنامه برای ارسال گزارشات به تلگرام:

1.توجه نمایید برنامه روی گوشی که می خواهیم آن را کنترل کنیم باید اول نصب کنیم بدون نصب امکان ردیابی و کنترل وجود ندارد.

2.بعد باید برنامه را تنظیم کنیم تا گزارشات به جمیل یا تلگرام ما ارسال شود.

کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی زیر مراجعه کنید

https://t.me/infogps

سوالات متداول راجب استفاده از جیمیل برای ارسال گزارشات:

1.ایمیلی دریافت نکردم؟

برای دیدن گزارشات می توانید به فولدر ارسالی جمیل نگاه کنیدو یا به اینباکس ایمیل و یا هرزه نامه

2.نکته بسیار مهم دقت کنید که جمیل شما باید دارای کمترین ایمنی باشد و دارای تایید دومرحله نباشد.

بنابراین هیچوقت از جمیل اصلی خود استفاده نکید.



مدیر بازدید : 49 چهارشنبه 11 دی 1398 نظرات (0)
آموزش كامل عيب يابي و تعمير بخاري گازسوز

آموزش كامل عيب يابي و تعمير بخاري گازسوز

آموزش عيب يابي و تعمير بخاري گازسوز

اين فايل حاوي آموزش

عيب يابي

و تعمير بخاري گازسوز هست

 

آیا از هزینه های هنگفت تعمیرات لوازم منزلتان خسته شده اید؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که لوازم منزل خود و نزدیکانتان را خودتان تعمیر کنید ؟

به طوري كه شما ابتدا با قطعات اشنا خواهيد شد

سپس مشكلات و عيب هايي كه ممكن است براي بخاري پيش آيد

را مي شناسيد سپس راه حل هركدام از عيب ها را به شما آموزش خواهد داد

 

 

 

 

از اين فايل مي توانيد براي آغاز يك كسب و كار سود آور نيز استفاده كنيد

 

تعمیرکار بخاري گاز سوز خود باشید ... آموزش از پایه و به صورت کامل

 

 

بخاری های گازسوز در انواع طرح ها و با باز دهی حرارتی گوناگون تولید می شوند.ولی طرز کار و ساختمان همگی آن ها یکسان و به شرح زیر است.

 



مدیر بازدید : 52 چهارشنبه 11 دی 1398 نظرات (0)
اپلیکیشن اسلحه شناسی جامع

اپلیکیشن اسلحه شناسی جامع

اپلیکیشن عالی و کاربردی اسلحه شناسی جامع

 

 

این اپلیکیشن بسیار زیبا و مفید و بخصوص جذاب برای علاقمندان به این دسته از نحصولات می باشد

 

 

 

آموزش باز و بسته کردن و شناخت کامل دقیق جزییات اسلحه مورد نظر

 

 

با معرفی بیش از 300 اسلحه ی جنگی ساخت کشور های مختلف در سراسر دنیا

 

 

 

 

پیشنهاد میشه که حتما از این محصول نهایت استفاده را ببرید

 

 

 

نسخه اندروید

 

 

 

 

دوستان و کاربران عزیز توجه داشته باشند با توجه به محتوای محصول و همچنین در صورت نیاز موجود بودن راهنمایی ها در پک محصول توضیحات مختصر داده شده و سایت بر پایه اعتبار و اعتماد شماست توضیح اضافی نیاز باشد ذکر خواهد شد تشکر از همراهی صمیمانه شما

 

 

 

 



تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 339
  • بازدید ماه : 2,141
  • بازدید سال : 12,059
  • بازدید کلی : 71,848