loading...
فروشگاه اینترنتی کالاکده
مدیر بازدید : 43 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
نرم افزار بازیکده(Gamehouse) نسخه کامل( اصل) با قیمتی باور نکردنی و بدون کرک

نرم افزار بازیکده(Gamehouse) نسخه کامل( اصل) با قیمتی باور نکردنی و بدون کرک

*سادگی استفاده:
حتی با وجود افزایش امکانات بازیکده، محیط نرم‌افزار همچنان همان حس راحتی را به شما القا می‌کند. نسخه کامل زیباتر، و کار کردن با آن ساده‌تر از نسخه کوچک بازیکده است.
همچون گذشته همچنان با چند کلیک به همه‌ی امکانات بازیکده دسترسی دارید.
برای نصب کردن، حذف کردن و تغییر پیکربندی بخش سرویس گیرنده کافیست ابزار تنظیم پیکربندی از راه دور را اجرا کنید. نصب کردن 50 نسخه از سرویس گیرنده بازیکده روی 50 دستگاه گیم نت شما دیگر عذاب آور نخواهد بود. همه چیز با 5 کلیک حل می شود.
قابلیت "Log out" تنها برنامه باز شده توسط کاربر را میبندد و دستگاه را برای پذیرش مشتری جدید آماده مینماید. نیازی به Log off یا Restart نیست.
همانند نسخه کوچک، نسخه کامل بازیکده نیز به کاربران امکان میدهد که اطلاعات کلی حساب خود (از قبیل نام کاربری، کلمه عبور و غیره) را تغییر دهند. نرم افزار حتی امکان تغییر تنظیمات عمومی دستگاه مانند سرعت حرکت موس و حجم صدا را نیز به کاربران میدهد (که البته میتوان این امکانات را به وسیله سرویس دهنده غیر فعال کرد.)
پرداخت اعتبار بر پایه زمان به شما امکان می دهد با تایپ نمودن زمان مورد نظر خود به جای مقدار پولی، اعتبار را بر پایه زمان نیز مشخص نمایید. به عنوان نمونه، می توانید تایپ کنید 1:27:35 تا یک ساعت و بیست و هفت دقیقه و سی و پنج ثانیه به حساب مورد نظرتان اضافه شود، بدون اینکه بدانید اکنون در چه محدوده زمانی قرار دارید.
بخش جستجوی پیشرفته دوباره و به طور کاملاً متفاوتی طراحی شده است. به این ترتیب، یافتن حساب مورد نظر بسیار راحت‌تر شده است.
با افزودن امکان Drag and Drop به فهرست بازی‌ها، کافیست فایل اجرایی بازی و یا Shortcut آنرا کشیده و در فهرست بازی‌ها رها کنید. اطلاعات مربوط به بازی به طور خودکار به فهرست اضافه می‌شود.
نحوه مشخص کردن و ویرایش محدوده‌های زمانی کاملاً متحول شده است. "دایره زمانی" به شما امکان می‌دهد محدوده‌های زمانی گیم‌نت یا کافی‌نت خود را با راحتی خارق‌العاده‌ای ویرایش کنید.
بنا به درخواست کاربران، بخش مربوط به تغییر اعتبار حساب‌ها بهبود یافته است. در نسخه کامل بازیکده افزایش و کاهش اعتبار حساب‌ها و پرداخت بدهی با سهولت بسیار بیشتری انجام می‌شود.

 

* امنیت:
اگر دستگاه سرویس دهنده گیم‌نت شما به هر دلیلی از شبکه قطع شد، نگران نباشید. سامانه قدرتمند FailSafe بازیکده که برای نسخه 3 پیاده سازی شده، مسئولیت کم کردن اعتبار بازیکنان را به سرویس‌گیرنده‌ها می‌سپارد. به محض برقراری مجدد ارتباط سرویس‌گیرنده‌ها با سرویس‌دهنده، میزان اعتبار مصرف‌شده به اطلاع سرویس‌دهنده رسیده و اعتبار بازیکنان کم خواهد شد.
بازیکده هرگونه قطع ارتباط سرویس‌گیرنده‌ها از سرویس‌دهنده را ثبت می‌نماید. در صورتیکه ارتباطی به طور غیر‌منتظره قطع شود، سرویس‌دهنده بازیکده زمان، نام دستگاه قطع شده را ثبت نموده و مدیر گیم‌نت را با نمایش پیامی مطلع می‌نماید.
نسخه کامل بازیکده از ایجاد نسخه پشتیبان به طور خودکار پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید تعیین کنید که سرویس‌دهنده هنگامی که باز یا بسته شد از پایگاه داده نسخه پشتیبان تهیه نماید و یا زمان خاصی از روز را برای ایجاد نسخه پشتیبان تعیین نمایید. مطمئن باشید که به‌روز‌ترین نسخه پشتیبان از اطلاعات ارزشمند شما همواره موجود است.
می‌توانید برای سرویس‌دهنده کاربر‌ها و گروه‌های کاربری متفاوت تعیین نمایید. به این ترتیب صاحب گیم‌نت می‌تواند مشخص کند اداره‌کنندگان گیم‌نت امکان انجام چه کار‌هایی را داشته باشند، و چه اختیاراتی (مانند افزودن اعتبار رایگان) از آن‌ها سلب شود.
در نسخه کامل بازیکده، امکان هر‌گونه نفوذ کاربران به دستگاه‌های سرویس‌گیرنده و ایجاد تغییرات یا خرابکاری در این دستگاه‌ها مسدود شده است.
پایگاه‌داده بازیکده اکنون با استفاده از نسخه جدید مربوط به Office 2007 از امنیت بسیار بالایی برخوردار اﺳت. این نسخه پایگاه داده از Encryption پشتیبانی می‌کند و با استفاده از نرم‌افزار‌های معمول نفوذ نمی‌توان به محتویات پایگاه داده دسترسی پیدا کرد.
در صورتی‌که سرویس‌گیرنده‌ای هنوز قفل نشده باشد و کاربری با استفاده از نام‌کاربری و کلمه‌عبور خود اقدام به ورود به سرویس‌دهنده کند، بخش سرویس‌دهنده بازیکده با نمایش پیام هشدار از مدیر گیم‌نت می‌خواهد که پیش از آغاز به کار گیم‌نت یا کافی‌نت، دستگاه را قفل نماید.
در نسخه کامل بازیکده می‌توان بازی‌ها و نرم‌افزارهای اینترنتی را طوری تنظیم کرد که با سطح دسترسی محدود سیستم‌عامل اجرا شوند. این امکان به طور خاص برای کافی‌نت‌ها مفید است، زیرا به عنوان نمونه می‌توان مشخص کرد که مرورگر وب و یا یاهو مسنجر به طور محدود اجرا شوند تا امکان خرابکاری در دستگاه از طریق این‌گونه نرم‌افزارها از بین برود.

 

* امکانات ویژه:
نیازی نیست مشتریان خوب و پر و پا قرص خود را بشناسید، چون بازیکده به جای شما آنها را میشناسد. فناوری جدید به کار رفته در نسخه 3 مشتریان شما را بر اساس پرداخت هفتگی گروه‌بندی میکند. سپس در هنگام پرداخت پول، به منظور تشویق به پرداخت بیشتر و رفتن به دسته‌های بالاتر، به حسابشان اعتبار رایگان اضافه می‌نماید. این سامانه جدید "کنترل نرخ پرداخت" و یا به اختصار PRC نام دارد.
یافتن حساب مشتریان تا کنون به دانستن دقیق شماره حساب و یا نام کاربری حساب وابسته بوده‌است. با امکان جستجوی سریع بازیکده، تایپ کردن چند حرف از نام، نام خانوادگی، توضیحات، شماره حساب و نام کاربری، شما را به حساب مورد نظرتان خواهد رساند؛ آنقدر سریع که می‌توان واژه "برق‌آسا" را در توصیفش به کار برد.
ا استفاده از بازیکده می‌توانید کنسول‌های بازی (مانند PlayStation و XBox) را نیز به صورت نیمه‌خودکار مدیریت کنید. کاربران گیم‌نت شما می‌توانند با همان حساب همیشگی خودشان از این کنسول‌ها هم استفاده کنند، در نتیجه تمام امکانات مربوط به حساب‌ها برای استفاده از کنسول‌ها هم موجود است (مانند سامانه تخفیف خودکار PRC). پس از پایان اعتبار حساب، بازیکده نام کنسولی که اعتبار کاربرش به پایان رسیده را از طریق بلندگوی دستگاه سرویس‌دهنده اعلام می‌کند. کنسول‌های بازی از محدوده زمانی مجزایی هم بهره می‌برند بنابراین می‌توانید قیمت متفاوتی نسبت به سایر دستگاه‌ها برای هر ساعت استفاده از این کنسول‌ها تعریف کنید.
سرویس‌دهنده بازیکده اکنون پیغام‌های صوتی ارسالی به کاربران (مانند اخطار پایان زمان باقیمانده و تغییر قیمت استفاده از دستگاه‌ها) را از طریق بلندگوی دستگاه سرویس‌دهنده نیز اطلاع می‌دهد، در نتیجه نیازی نیست کاربران همواره از گوشی دستگاه‌ها استفاده کنند تا از این پیام‌ها مطلع شوند.
اکنون می‌توانید تعیین کنید که پس از پایان اعتبار کاربر سرویس‌گیرنده، بازیکده پیش از خارج کردن کاربر از دستگاه زمان مشخصی را برای افزایش اعتبار در اختیار وی قرار دهد. در این وضعیت، سرویس‌گیرنده بازیکده تمام نرم‌افزارها و بازی‌های اجرا شده کاربر را از دید مخفی کرده و با نمایش پیامی از کاربر می‌خواهد تا پایان مهلت مشخص‌شده اعتبار خود را افزایش دهد. در صورت افزایش اعتبار در این مدت، سرویس‌گیرنده بازی‌ها و نرم‌افزارها را مجدداً نمایش می‌دهد و کاربر می‌تواند به کار خود ادامه دهد.
سرویس‌دهنده بازیکده دارای قابلیت تغییر ظاهر است. این امر از تکراری و خسته‌کننده شدن ظاهر سرویس‌دهنده جلوگیری می‌نماید.
بازیکده کاملاً "سرور گرا" است، به این معنی که اغلب کارهایی که شما نیاز دارید در گیم‌نت خود انجام دهید به سرویس‌دهنده انتقال یافته‌اند. می‌توانید سرویس‌گیرنده ها را قفل کرده یا باز کنید و تنظیمات موس، صفحه‌کلید و مانیتور آنها را بوسیله سرویس‌دهنده و فقط با چند کلیک عوض نمایید.
بنا به درخواست کاربران نسخه کوچک، نسخه کامل بازیکده اکنون دارای دو نوع محدوده زمانی برای دو نوع مختلف نرم‌افزار‌هاست. شما می‌توانید قیمت‌های متفاوتی را برای استفاده از نرم‌افزار‌های مختلف در گیم‌نت و به خصوص کافی‌نت خود مشخص کنید.
مانند نسخه کوچک، امکان مشاهده اطلاعات آماری (در‌آمد و کارکرد) تمامی حساب‌ها و همچنین یک حساب خاص وجود دارد. نسخه کامل بازیکده انواع اطلاعات آماری به دست آمده از گیم‌نت و کافی‌نت را به صورت نمودار نیز نمایش می‌دهد. با یک نگاه می‌توانید از وضعیت درآمد و کارکرد محل کار خود در محدوده زمانی خاص آگاه شوید.

 

* پشتیبانی گسترده :
"راهنمای حساس به موضوع" مرتبط‌ترین اطلاعات در مورد هر یک از عناصر محیط نرم‌افزار را در اختیار شما قرار می‌دهد. کافیست هر جزئی از محیط را انتخاب کرده و کلید F1 را فشار دهید تا در کمترین زمان ممکن تمام راهنمایی‌های مربوط به آن عنصر در اختیارتان قرار گیرد.
خرید نرم افرار فوق مشهور بازیکده(Game Host) برای مدیریت گیم نت و کافی نت - اصل نرم افزار بازیکده(Game Host) با قیمتی باور نکردنی و بدون کرک.

 

تصاویری از محیط نرم افزار

نکته!!! در صورتی که قادر به پرداخت آنلاین نمیباشید میتوانید از طریق شماره حساب زیر اقدام نمایید  و شماره پیگیری را به ما علام کنید تا لینک دانلود برای شما ارسال شود.



درصورت بروز هرگونه مشکل میتوانید از طریق فورم زیر با ما ارتباط برقرار کنید معمولا کمتر از یک ساعت پاسخ داده میشود

softwere.sender@gmail.com 

BRGSbot@ 

عکسهای بیشتر نرم افزار در وبلاگ = ورود به وبلاگ

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود.

نسخه 4.0.1 جایگزین شد

دانلود نرم افزارهای مورد نیاز 

برای خرید نرم افزار حتما از لینک زیر اقدام نمایید 

20% تخفیف  برای خرید از درگاه ویژه

 

 

مدیر بازدید : 258 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
بینهایت ممبر واقعی برای کانال تلگرام

بینهایت ممبر واقعی برای کانال تلگرام

۱۰۰% رایگان، افزایش بینهایت اعضای کانال تلگرام، ۱۰۰% واقعی

 

افزایش ممبر تلگرام. ما در مجله اینترنتی نودوهشتیها روش های مختلفی رو واسه افزایش ممبر اعضای کانال تلگرام براتون به صورت خیلی ساده و مفید آموزش میدیم

روش های مختلف افزایش ممبر کانال تلگرام

هر روش یک سری خوبی ها و یک سری بدی ها رو به دنبال دارد و ما  با خوبی ها و بدی ها رو براتون آموزش میدیم

 

بهترین روش افزایش ممبر کانال یا گروه تلگرام

کسب درآمد میلیونی در تلگرام

میخواهید ممبرهای کانالتون رو به سرعت افزایش بدید؟

قصد دارید کانالی با ممبرهای زیاد داشته باشید بدون هزینه ؟

پول ندارید ممبر کانال بخرید ؟ میخواهید خودتون ممبر اضافه کنید؟

ممبر رایگان برای کانالتون میخواید ؟

میخواید خودتون برای کانالتون ممبر بگیرید ؟
میخواهید با داشتن تعداد زیاد فالوئر، کلی تبلیغات سفارش بگیرید؟

 

افزایش ممبر رایگان
افزایش ممبر کانال بدون محدودیت
اضافه کردن خودکار ممبر بدون دخالت شما
ساخت کانالهایی با اعضای بالا بدون هیچ گونه محدودیتی
اضافه کردن ممبر بدون نیاز به ادمین بودن در کانال
قابلیت فروش ممبر برای کانال های دیگران
و…

 

باید توجه کنید که این ممبرها واقعی هستند و با ممبر های فیک متفاوتند

 




مدیر بازدید : 238 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
راهنمای نصب و درایور اصلی دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C350  برای ویندوز 7 (درایور نصب اسکنر و پرینتر از طریق شبکه)

راهنمای نصب و درایور اصلی دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C350 برای ویندوز 7 (درایور نصب اسکنر و پرینتر از طریق شبکه)

راهنمای نصب و درایور اصلی دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C350

درایور نصب اسکنر و پرینتر از طریق شبکه

برای ویندوز 7

 

دراین مجموعه درایور اصلی دستگاه کپی کونیکا مینولتا C350 که شامل نصب اسکنر و پرینتر C350 از طریق شبکه می باشد همراه با درایور کپی رنگی C450 گردآوری شده که طریقه نصب نیز در این مجموعه آموزش داده شده است.

دانلود درایور کونیکا مینولتا c350 برا ی ویندوز 7 دانلود درایور کونیکا مینولتا c350 برای ویندوز 10 دانلود درایور دستگاه کپی رنگی کونیکا c350 درایور اسکنر کونیکا مینولتا c350 آموزش نصب کونیکا مینولتا c350  آموزش نصب درایور کونیکا مینولتا c350 دانلود درایور اسکنر konica minolta c350 آموزش نصب اسکنر کونیکا مینولتا c350 نصب مینولتا C350 از طریق شبکه

مدیر بازدید : 457 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی +pdf

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی +pdf

 

دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی +pdf

نوشته میرزا حسن حسینی - فاطمه عیدی

 

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی
 در 63 صفحه به صورت کامل و جامع

 

مناسب برای مرور سریع و شرکت در آزمون

 

نکات مهم ، کلیدی و امتحانی

 

******

معرفی اجمالی فایل:

این فایل خلاصه کتاب  مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی نوشته میرزا حسن حسینی - فاطمه عیدی است که در حجم 63 صفحه مطابق فصل های کتاب خلاصه برداری شده است.

- فصل اول : بازاریابی مبتنی بر ایجاد ارزش

- فصل دوم : چارچوب مدیریت بازاریابی

- فصل سوم : عصر های بازاریابی

- فصل چهارم : مدیریت محصول و نام تجاری

- فصل پنجم : مدیریت قیمت

- فصل ششم : ارتباطات و پیشبرد فروش

- فصل هفتم : کانال های توزیع

- فصل هشتم : آشنایی با بازاریابی اسلامی

- فصل نهم : مبانی اعتقادی و اخلاقی بازاریابی

- فصل دهم : مدیریت محصول حلال و نام تجاری

- فصل یازدهم : قیمت گذاری در اسلام

- فصل دوازدهم : تبلیغات در بازاریابی اسلامی

- فصل سیزدهم : مدیریت توزیع محصول

 

 

فرمت فایل:

پی دی اف (PDF)

 

تعداد صفحه :

63

 

حجم فایل:


3MB

 

******

 

 

 

 



مدیر بازدید : 44 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
رسیدن به درآمد میلیونی غیرفعال و باورنکردنی

رسیدن به درآمد میلیونی غیرفعال و باورنکردنی

رسیدن به درآمد غیرفعال و باورنکردنی 

آپدیت بهار ۱۳۹۸ ( 2019)

با سلام خدمت دوستان عزیز امروز با روشی اومدیم پیشتون که شما رو شگفت زده کنیم !!

شما در این پکیج آموزشی ما یاد میگیرید که چطور بتونید با روزانه حداقل۵ ساعت کار کردن به درآمد ماهانه تا 3/000/000 الی 10/000/000 تومان در طی دو ماه برسید.

توجه کنید ، درآمد حداقل شما در 30 روز یا یک ماه فقط حدوداد بر اساس فعالیتتون  ۳ میلیون میباشد. البته بستگی به کیفیت تلاش شما دارد. 

( پس چیز عجیب و غریبی نیست) ادامه مطلب را بخوانید↓

شما در این روش استثنایی ما میتوانید بدون نیاز به کار های پیچیده با روزانه ۵ الی ۸  ساعت کار در طی دو ماه به حقوق ثابت یا غیرفعال برسید.

درآمد غیر فعال چیست ؟!

به درآمدی که بدون هیچ کاری برای ما منفعت داشته باشد، مثلا کسی که مبلغ قابل توجهی رو در بانک میگذارد تا هرماه سود بگیرد، این شخص درآمد غیرفعال دارد. یعنی به صورت عامیانه ، طرف تو خونش نشسته استراحت میکنه و هرماه تو حسابش سود میاد ، یا مثلا صاحب خونه، خونشو میده مستاجر و هرماه پول از مستاجر دریافت میکنه، این مالک ملک، درآمد غیرفعال داره ، یعنی تو خونه نشسته هرماه به حسابش پول واریز میشه. پس این شد تعریف درآمد غیرفعال. 

 

نکته مهم : آیا تا بحال دقت کردید تمام کارخانه داران تمامی افرادی که صاحب شرکت ها و سازمانهای بزرگ هستند ، تمام شرکت های سازندگی و مثلا، هوآوی ، کیا ، ایرانخودرو ، سایپا و شرکت های اپل و ال جی و تمام شرکت های دیگر ....تمامی این افراد مدیرانشوندرآمدغیرفعال دارند .

چطور ؟! 

یعنی کسی که سرمایه داره اومده یک کارخونه رو ساخته و تمام کارهای تولید رو سپرده به کارگران و مدیرعامل ، و....

و کارها رو میسپاره به نمایندش . 

این میدونید یعنی چی ؟! یعنی اینکه شمایی که فکر میکنی رسیدن به درآمد غیرفعال چیز عجیب غریبه ، و اصلا نمیشه بدون فعالیت پول درآورد ، باید بدونی تمام سازنده شرکت ایران خودرو و سایپا و.. برای مثال عرض میکنم ، این اشخاص اومدن با سرمایه و فکری که داشتند گفتند آقا من میام یک شرکت خودرو  میسازم یکبار ، و تمام اداره کارها رو میسپارم به مدیرعامل ، نمایندم و...پس در نتیجه این شخصی که پول داده و این شرکت رو بنا کرده در تمام عمرش یکبار این کار رو انجام داده . و تا آخر عمرش داره پول و سود اون کارخونش رو میخوره ، چرا ؟!

چون اومده یک درآمد غیرفعال برای خودش ایجاد کرده و خودش بدون دست زدن به سیاه سفید سودش رو میگیره. 

و اینکه  ممکنه این شخصی که سرمایه گذاری  کرده یک جوان ۲۰ ساله باشه ممکنه یک پیرمرد ۷۰ ساله باشه ، پس این شخص در تمام عمرش یکبار اومده یک دونه شرکت زده و تمام کار ها رو سپرده کارگراش انجام بدن ، و خودش یک گوشه نشسته  داره اونا رو نگاه میکنه ، یعنی دیگران کار میکنند و این سازنده و احداث کننده شرکت داره بدون فعالیت سود میبره یا به اصلاح به درآمد غیرفعال رسیده ، 

حالا همین کارخانه خودروسازی بیاد بجای اینکه یک دونه توی تهران بسازه ، میاد توی چند تا شهر دیگه هم کارخونه رو میسازه ، و برای خودش از چندتا جا سود ایجاد میکنه . 

این سازنده کارخانه علاوه بر اینکه باعث ایجاد اشتغال در بین افراد شده بلکه نیاز مردم رو برطرف میکنه و از طرفی هم ثواب میکنه . چون داره خدمت میکنه به مردم کشورش ، چون باعث اشتغالزایی شده . 

پس میبینید که از این سیستم میشه استفاده کرد و ما هم به درآمدغیرفعال برسیم .

 

پس ما اومدیم ، توی این پکیج به شما آموزش دادیم چطور بتونید برای خودتون منبع درآمد بسازید. و چطور با ساخت سیستم های مختلف برای خودتون درآمد غیرفعال ایجاد کنید. پس دیگه کسی لازم نیس بیاد هر روز و تا آخر عمرش کار کنه تا پول در بیاره ، پس راهی هم وجود داره که میشه آدم کار نکنه و پول در بیاره . در حالی که شمایی که داری این متن رو میخونی من بهتون آموزش میدم با روش های مختلف بتونی برای خودتون سیستم درآمدزایی ایجاد کنید، یعنی یک سیستم رو یکبار بسازی و تا آخر عمر از اون سیستم بتونی به درآمد برسی

سوال: ما قراره چه چیزی و چه سیستمی بسازیم که بتونیم درآمد غیرفعال ایجاد کنیم ؟!

پاسخ:

من با یک مثال برای شما جواب میدم . شما مطمئنا توی تلویزیون نام انواع خمیردندان ها رو شنیدید ، که خمیردندان های ایرانی که چندین ساله همینطوری داره تولید میشه ما هم استفاده میکنیم ، حتما برنامه gmail رو توی گوشیتون دارید. حتما برنامه کافه بازار ، برنامه google map ,google erth و سایر برنامه های دیگه که روزانه ازشون توی گوشی استفاده میکنیم ، و هیچ وقت به این موضوع فکر نکردیم که سازنده این نرم افزار ها و سایتهای مختلف که انواع ارایه خدمات مختلف انجام میدن ، به رایگان یا غیر رایگان ، این افراد چگونه آمدند این نرم افزار و سایت و ....رو ساختند و همچنان همه افراد در حال استفاده از آن هستند. و هرکسی که از آن نرم افزار یا سایت استفاده کند برای صاحب و سازنده این سیستم درآمد می آید. 

یا نمونه دیگر مثلا سایت دیجیکالا  که یک سایت احداث شده و تا آخر عمر سازندگان این سایت سود میبرند. 

که با یک سرچ ساده در اینترنت میشود درآمد های این سایت رو دید. 

یا مثال های دیگه که خیلی خیلی زیاده و نمیشه همه رو اینجا گفت . پس ما به شما نمیگیم قراره به درآمد میلیاردی برسی ، ولی به شما این اطمینان رو میدیم که با انجام این آموزشات فوق العاده ای که بهتون میدیم. خیلی راحت بتونید برای خودتون و خانوادتون منبع درآمدبسازید .

سوال:

شما در مورد سایت ، و نرم افزار مثال زدید که ما قانع شدیم که بله میشه، یک سیستم رو ساخت ، و افسار هدایت سیستم رو داد به دیگران تا دیگران برای شما کار کنند و شما درآمد غیر فعال داشته باشی. 

چندتا نمونه از درآمد های غیرفعال ↓↓

مستأجر دادن خانه =درآمد غیر فعال ماهانه 

خرید چند عدد تاکسی و واگذار کردن تاکسی ها به افراد مختلف و درآمد ۶۰ به ۴۰ برای صاحب خودرو = درآمد غیرفعال ماهانه

ایجاد یک برند معروف و واگذاری برند به دیگران = درآمد غیر فعال 

ایجاد دکه محصول خوراکی در جایگاه CNG (چون مسافران  خودرو ها در جایگاه CNG پیاده میشن ، فرصت مناسبی هست که بشه دکه بزنی توی ده تا جایگاه cng و مدیریت اونا رو بسپاری به دیگری تا نظارت کنه ، یعنی سرمایه از شما کار از دیگران)  = درآمد غیرفعال

 

خرید چند مغازه و اجاره آنها به دیگران = درآمد غیرفعال 

 

فروش یک ایده به دیگران یا واگذاری ایده به دیگران = درآمد غیرفعال 

و...

 

تمام سیستم های بالا بعضیاشون سرمایه میخواد بعضاشون مثل ایده سرمایه نمیخواد. 

پس در نتیجه ما هم به شما انواع سیستم های اینترنتی رو آموزش میدیم که بتونید رایگان راه اندازی کنید. تا به درآمد غیرفعال ماهانه برسید.

 

این روشی که بهتون توضیح دادم ، درآمد غیرفعال اسم دیگشو ما گذاشتیم بازنشسته شدن، البته این بازنشستگی با اون بازنشستگی که مردم توی ذهنشونه کاملا متفاوته ، این کاری که ما بهتون یاد میدیم، فقط درآمدزایی میکنید. قرار نیست به شما دفترچه درمانی و...،تعلق بگیره. حواستون باشه.شما برای بازنشسته شدن و گرفتن دفترچه درمانی حتما باید به شرکت های بیمه مراجعه کنید، و کاره ما هیچ ربطی به دفترچه نداره. شما فقط اینجا کسب درآمد میکنید همین . این نکته رو حتما توجه کنید تا دچار سوتفاهم نشید. این پکیج فقط یک روش درآمدزایی رو بهتون آموزش داده ، که ماهی تا۳ تومن درآمد داشته باشید. همین . ( رسیدن به درآمد کاملا بستگی به تلاش شما داره، تلاش بیشتر درآمد بیشتر)

 

 

شما با حدقل پنج  ساعت کار در روز در طی 60 روز 

میتوانید بعد از دو ماه به درآمد غیرفعال برسید. ( درآمد شما بستگی به تلاش شما دارد که اگر منطبق با تمام آموزشات پیش بروید حتما به درآمد میرسید،که مقدار این درآمد برای تک تک افراد متغیر است، چون سطح کیفیت تلاش افراد و کارکردنشان با هم متفاوت است ، ولی نکته اصلی رسیدن به درآمد میباشد که با سیستمی که به شما آموزش داده شده با دلیل و منطق توضیح دادیم که قطعا متوجه سیستم ارزشمند درآمد غیرفعال میشوید.)

 

 فیلم اثبات درآمد من پس ازرسیدن به درآمد غیرفعال ↓↓↓↓↓

جهت مشاهده فیلم اثبات روی تصویر زیر لمس کنید↓

http://uupload.ir/files/d6s0_picsart_11-06-02.54.08.jpg

 

 نکته:

 

این روش 100% قانونی و حلال است.

این روش درآمدزایی اصلا ربطی به بازار سهام ، بورس و دلار ، سکه ، بیت کوین، بازاریابی شبکه و تبلیغ دیدن ، بازدید زدن ، ممبرگیری هرمی ، و فارکس و ربات و ....ندارد.

 

توجه:

هرگونه کپی برداری از مطالب سایت ما شرعا و قانونا حرام است و جرم محسوب شده و شدیدا پیگیری های لازم انجام داده خواهد شد. پس افرادی که قصد سواستفاده از مطالب آموزشی ما را داشته باشند باید بدانند جرم کپی برداری و دزدیدن ایده جرم محسوب میشود.

پس هر شخصی با این آموزش ما میتواند به راحتی به درآمد غیرفعال برسد .

پرسش و پاسخ:

سوال مهم :

چه افرادی میتونند از این پکیج استفاده کنند ؟ و باید دارای چه شرایطی باشند ؟ 

پاسخ:

هرکسی که قصد داره این پکیج رو خریداری کنه باید بدونه تمامی کار ها رو باید دقیقا زیر نظر مستقیم من انجام بده ، و باید من هر چیزی گفتم را کامل انجام بده ، تا انشالله بتونه سیستم رو راه اندازی کنه و  درآمد غیرفعال رو  بسازه. 

هر کسی که قصد داره به درآمد غیرفعال برسه باید مطالب زیر رو بدونه ↓↓

شما باید حتما یک موبایل هوشمند داشته باشید، یا یک لپ تاپ ، البته(هم با گوشی میشه و هم لپ تاپ ) + اینترنت حداقل 3G

باید بدونید ایمیل چیه ؟

فایل با فرمت zip چیه ؟ و چطور میشه فایل رو از حالت زیپ خارج کرد ؟

باید آشنایی با شبکه های اجتماعی داشته باشید،

باید بدونید گوشی اندروید و آی او اس چیه ؟

باید بدونه مثلا فرمت برنامه های اندروید چیه ؟

باید بدونه چطور میشه ایمیل و یا جیمیل ارسال کرد؟

باید دارای شماره حساب بانکی باشه ، با اسم خودش .

باید بدونه شماره شبا چیه ؟

باید بدونه نسخه اندرویدش تو تنظیمات گوشی چنده ؟

باید سواد خوندن و نوشتن داشته باشه. 

و اینکه این شغل محدودیت سنی نداره ، چون هر کسی میتونه انجام بده ، اگه شما زیر ۱۸ سال سن داری ، میتونی با این سیستم کار کنی ، ولی باید از اطلاعات افراد بالای ۱۸ سال استفاده کنی ، چون برای راه اندازی این سیستم ، شما احتیاج به کارت ملی و شماره حساب بانکی داری با اسم خودت ، و چون قوانین بانک به این صورته که فقط افراد ۱۸ سال به بالا میتونند برای خودشون حساب بانکی جدا داشته باشند ، به همین دلیل شما باید از اطلاعات حساب سایر اعضای خانواده استفاده کنید.

شما توسط ۳ تا سیستم قراره برای خودتون درآمد غیرفعال بسازید، که دو تا سیستم احتیاج به کارت ملی و فقط شماره حساب بانکی و شماره شبا داره . و یک سیستم هم فقط احتیاج به شماره حساب داره . پس  هر کسی باید این اطلاعات ساده رو بدونه و داشته باشه بعد بیاد تو دوره .

چون بعضیا میان میگن آقا ایمیل چیه !!! آقا فایل زیپ چیه ؟؟این اطلاعات رو خوب ممکنه خیلیا ندونند ، ولی من اومدم تمام شرایط رو گفتم ، تا افرادی که این اصطلاحات رو نمیدونند ، میتونند با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه بشند و یاد بگیرند ...مثلا فایل زیپ چیه ؟ فرمت گوشی و نسخه گوشی رو از کجا پیدا کنیم ؟ یا مثلا نحوه دریافت شماره شبا و... پس هیچ مشکلی نداره و هر کسی اصلاحات بالا رو اگه میدونه که هیچ، اگه نمیدونه بهتره بره یاد بگیره بعد تو دوره ثبت نام کنه و تا یاد نگرفته تو دوره ثبت نام نکنه باید بدونید که برای راه اندازی این شغل نیاز به حدود صدوپنجاه هزارتومن وجه نقد لازمه ، البته این هزینه در طی اواسط مراحل نیازه نه اولش ، پس کسی که شرایط بالا رو داره از سرمایه و دانستینهای لازم میتونه پکیجو تهیه کنه و به درآمد برسه. 

اینم بگم این سیستم 100% حلاله و اصلا ربطی به بازاریابی شبکه هرمی چند سطحی ، باینری ، دلار ، بیت کوین و سهام و.....نداره . 

 

قیمت اصلی این پکیج آموزشی  800/000تومان میباشد.

ولی برای شما با تخفیف ویژه فقط و فقط با ۳۵۰تومن صاحب این پکیج ارزشمند شوید.

 تخفیف باورنکردنی فقط تا پایان همین ماه  میباشد و پس از آن به قیمت اصلی یعنی 800/000 تومان بر میگردد.پس از این تخفیف ویژه نهایت استفاده رو ببرید .

توجه: این پکیج در سایت فورکیا انتشار یافته است که دارای نماد اعتماد الکترونیک است پس هیچ گونه کلاهبرداری در کار نیست چون ما دارای نماد اعتماد هستیم و در قوانین و شرایط جدید پاییز ۹۸ آموزشات جدید به دوره اضافه شده و کسی که این پکیج را میخرد صرفا جهت یادگیری سیستم درآمد غیرفعال میباشد، اینکه کسی در طی چه مدت زمان به درآمدزایی میرسد همه چی بستگی به تلاش شما دارد. پس اگر کسی امروز در دوره ثبت نام کرد و در طی دو ماه هیچ فعالیتی نکرد آموزشاتو کامل و دقیق منطبق با کانال پیش نرفت یک ریال هم درآمد کسب نمیکند. پس شرط رسیدن به درآمد و موفقیت و رسیدن به درآمد همه چی بستگی به تلاش شما دارد،و ما نمیتوانیم روی اینکه درآمد شما چقدر خواهد بود قیمت بگذاریم تمام این قیمتهایی که در توضیحات گفتیم درآمدها ، همشون تقریبی هستند، این روش را ما برای اولین بار در این سایت ارایه دادیم. پس اگر میخواهید با یک سیستم جدید آشناشوید بسم الله ، این دوره رسیدن به درآمدش با انجام تمامی آموزشات و تلاش شما اثبات شدس ، ولی اینکه درآمد شما ۱۰ هزار تومنه یا ۱۰ میلیون هست همه چی بستگی به تلاش شما داره . که چطور یاد گرفتید و چطور عمل میکنید. پس اگه میخواید با یک سیستم متفاوت آشنا بشید و شانس خودتونو برای آخرین بار برای رسیدن به درآمد غیرفعال آزمایش کنید. این دوره آموزشی کامل و جامع به همراه ویس و ویدیو در اختیار شماست. این دوره اثبات شدس و از تاریخ آذرماه ۹۸ بدلیل افزایش آموزشات امکان عودت وجه برداشته شده ، که قابلیتی فوق العاده به پکیج اضافه شده که اینترنت نامحدود میباشد + صد آموزش دیگر ...

جهت خرید این پکیج آموزشی با ارزش و (بی نظیر و ۱۰۰% حلال) هم اکنون دست به کار شید .√√↓↓



مدیر بازدید : 38 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
خلاصه کتاب حقوق تطبیقی  دکتر عبدالحسین شیروی + pdf

خلاصه کتاب حقوق تطبیقی دکتر عبدالحسین شیروی + pdf

دانلود با تخفیف ویژه ، فقط کلیک کنید

دانلود خلاصه ی کتاب حقوق تطبیقی+pdf

تالیف دکتر عبدالحسین شیروی

خلاصه‌ی حقوق تطبیقی عبدالحسین شیروی

دانلود با تخفیف ویژه ، فقط کلیک کنید

مناسب برای مرور سریع و شرکت در آزمون

شامل نکات مهم ، کلیدی و امتحانی


******

خلاصه+جامع + کامل + کاربردی

دانلود با تخفیف ویژه ، فقط کلیک کنید


******

تعداد صفحات :

56

****



فرمت فایل:
پی دی اف (PDF)



مدیر بازدید : 217 دوشنبه 16 دی 1398 نظرات (0)
مجموعه سوالات آزمون خودارزیابی سلامت روانی-رفتاری 98-97

مجموعه سوالات آزمون خودارزیابی سلامت روانی-رفتاری 98-97

سوالات آزمون همگام

مجموعه سوالات آزمون خودارزیابی سلامت روانی-رفتاری 98-97

هدایت تحصیلی

این پرسشنامه کاملا تایپ شده و دارای کادربندی میباشد. همچنین این پرسشنامه شامل 6 فصل میباشد .که مشخصات هر فصل بشرح ذیل میباشد:

فصل اول 159 سوال

فصل دوم 39سوال

فصل سوم 23سوال

فصل چهارم 24سوال

فصل پنجم 14سوال

فصل ششم 37سوال

دو صفحه از این سوالات را بصورت نمونه برای شما قرار میدهیم

توجه: این سوالات از سوالات سالهای گذشته نبوده و کپی شده 100 درصدی سوالات امسال میباشد.

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

جهت دریافت فایل و نمایش عکس ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 
 

سوالات ارزیابی 97-98

سوالات ارزیابی 97-98

قیمت فقط و فقط 5000 تومان

جهت دانلود از لینک زیر استفاده نمایید

دانلود نمایید

 

مدیر بازدید : 46 شنبه 14 دی 1398 نظرات (0)
کسب درآمد میلیونی از وبلاگ

کسب درآمد میلیونی از وبلاگ

کسب درآمد میلیونی از وبلاگ

روی لینک زیر کلیک نمایید و این فایل را رایگان دانلود نمایید

 

از سایت یا وبلاگ خود درآمد میلیونی کسب نمایید

 

خیلی ها وبلاگ دارند ولی نمی توانند از آن کسب درآمد نمایند. وبلاگ شما شاید صد نفر بازدید کننده در روز داشته باشد و یا بیشتر و یا کمتر ... مهم نیست فقط به این نکته توجه کنید که یک مغازه ی فرضا فرش فروشی یا یک مغازه ی کامپیوتر فروشی در روز چند مشتری وارد مغازه می شوند؟ آیا اگر جنس در آن مغازه بیشتر باشد و تعداد نفرات بیشتری وارد آن مغازه شود درآمد آن بالا نخواهد رفت؟

شما یک وبلاگ دارید که روزی چند نفر به آن مراجعه می کند چرا از این چند نفر شما کسب درآمد نمی کنید؟ نمی دانید چطور این کار را انجام دهید؟ خیلی از روش ها را امتحان کرده اید ولی باز جواب نگرفته اید؟ به حرف های من اعتماد ندارید و احساس می کنید فقط جملات تبلیغاتی است ...

نمی خواهم مثل بقیه آموزش هایی که در اینترنت پخش شده از جملات تبلیغاتی استفاده کنم و یا پرینت حساب یا لیست تسویه حساب ها از درآمدهای خود را برای شما قرار دهم ( که می تواند فوتوشاپی باشد ) می خواهم یک آموزش واقعی در اختیار شما بگذارم. قیمت این آموزش هم فقط 600 تومان است که پول خرید یک پفک هم نمی شود؟

خنده دار است من می خواهم شما را با 600 تومان ثروتمند کنم! بله من یک راه کسب درآمدی را به شما آموزش می دهم و بعد از خرید این مجموعه اعتماد و ایمان شما به کار من بیشتر می شود و بعد آموزش های دیگر من را خواهید خرید.

در این مجموعه من تمام ترفند های ساده و واقعی را با جزئیات کامل برای شما توضیح داده ام تا با کمترین زمان ممکن بیشترین درامد را از وبلاگ خود داشته باشید و علاوه بر آن بازدید وبلاگ شما بیشتر و بیشتر شود. آیا پیشنهاد بهتر از این می شود؟

قیمت این مجموعه 2000 تومان است جهت خرید با قیمت 600 تومان روی لینک زیر کلیک نمایید :

 دریافت تخفیف جهت خرید فایل کسب درآمد از وبلاگ

 

اگر سایت دارید و یا می خواهید سایت داشته باشید و از آن کسب درآمد نمایید به لینک زیر مراجعه نمایید ما روش ساخت آن را ظرف چند دقیقه به صورت کامل، ساده و عامیانه توضیح می دهیم :

کسب و کار اینترنتی با درآمد میلیونی





مدیر بازدید : 37 شنبه 14 دی 1398 نظرات (0)
برنامه‌تحت‌اکسل‌طراحی دیوار حایل طره ای

برنامه‌تحت‌اکسل‌طراحی دیوار حایل طره ای

در‌این‌برنامه که براساس آخرین ویرایش‌های مباحث مقررات ملی (سال 92) آماده شده پس از ورود پارامترهای خواسته شده ، میلگردهای مورد نیاز دیوار حایل طره‌ای به صورت خودکار طراحی و لیسپ اتوکد رسم نقشه دیوار آماده خواهد‌شد. پس ازOK  شدن سلولهای ستون نتیجه ، روی دکمه ،رسم نقشه، کلیک کنید تا فایل لیسپ اتوکد در آدرس ذخیره برنامه آماده گردد. پس از راه اندازی اتوکد، در خط فرمان عبارت"AP" را وارد کنید ، در پنچره محاوره‌ای که ظاهر خواهد‌شد آدرس فایل  "DIVAR.LSP"را پیدا و روی دکمه LOAD  کلیک کنید. سپس در خط فرمان عبارت DIVAR را تایپ و اینتر کنید . چند لحظه صبر کنید نا نقشه دیوار رسم گردد.

در برنامه با کلیک روی دکمه ،دفترچه محاسبات، به برگه محاسبات منتقل شده و می‌توانید پرینت بگیرید. در ادامه خلاصه‌ای از دفترچه محاسبات و نمونه فایل لیسپ ، خروجی برنامه جهت آشنایی شما عزیزان ارائه شده است.

جهت دریافت نمونه خروجی برنامه کلیک کنید.





تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 449
  • بازدید سال : 17,981
  • بازدید کلی : 77,770