loading...
فروشگاه اینترنتی کالاکده
مدیر بازدید : 51 یکشنبه 08 دی 1398 نظرات (0)
دانلود کتاب ایموشن کد و بادی کد نوشته دکتر بردلی نلسون eft (ضربه تراپی)

دانلود کتاب ایموشن کد و بادی کد نوشته دکتر بردلی نلسون eft (ضربه تراپی)

دارای 200 صفحه

کامل ترین ورژن کتاب

 

با این کتاب به صورت خیلی ساده، روان و روشن میتوان ای اف تی یا همان ضربه ترابی را در کمترین زمان ممکن یاد گرفت و

از از برایه آزاد سازی احساسات گیر افتاده خود کمک بگیرید با کمک ای اف تی میتوان تمام بیماری هایه ناشی از احساسات گیر افتاده را از زندگی خود پاک کرد و میتوان با قدرت این روش راه هایه کسب ثروت و رونق کسب و کار را با کار بر رویه باور ها باز کرد.

باور ها سازنده زندگی ما هستند به اینگونه که هر باور در زندگی ما در طول مدت طولانی سازنده زندگی ما است با ای اف تی میتوان این باور هارا تغییر داد و باور هایه منفی چون : کار برایه من زجر آور است، از کار خودم راضی نیستم، من همیشه بیمار میمانم، در خانواده ما پول به سختی بدست می آید، من نمیتوانم در کار خودم خلاق باشم، من توانایی مقابله با این بیماری را ندارم و .... بسیاری از باور هایه دیگر را به باور هایه مثبت تغییر داد که زندگی را بسیار بهتر و شاد تر از قبل میکند.

دکتر بردلی نلسون تمام قوانین و روش هایه ای اف تی یا ضربه ترابی را در این کتاب جای داده است و تمامی متون بصورت حرفه ای و ریز به ریز ترجمه شده است و در اختیار شما عزیزان قرار داده شده.

خودم و بسیار کسانی را میشناسم که با این کتاب توانسته اند ای اف تی را فرا بگیرند و با آن زندگی خود و دیگر عزیزانشان را تغییر دهند و انسان هایه دیگر را از بند بیکاری و باور هایه منفی نجات دهند.

هرکسی ایموشن کد بداند و بتواند با آن رویه بیماریه شخص دیگری کار کند میتواند از آن شخص مبلغی به عنوان جایزه دریافت کند که کاملا حلال است.

توجه : قیمت این کتاب فقط تا هفته آینده به این مقدار است و هر هفته از درصد تخفیف آن کم میشود...

 

 

 

احساساتی که گیر افتادهاند: همهگیری ناپیدا بدون احساسات چه كسي خواهید شد؟

اگر مجموعهی تمامي تجربیاتتان زندگي امروزتان را شکل داده باشند احساسات ناشي از آنها به زندگيتان رنگ بخشیدهاند.

احساسات واقعاً به زندگي رنگ ميدهند. لحظهای دنیايي را كه هیچ احساسي در آن امکان وقوع نداشته باشد در نظر آوريد. هیچ لذتي در آن نميتواند وجود داشته باشد. هیچ احساسي اعم از شادی، سعادت، نیکي، مهرباني، عشق و هیچ احساس مثبت ديگری نخواهد بود.

البته در اين سیارهی تخیلي هیچ احساس ناخوشايندی نیز وجود نخواهد داشت. نه تاسف، نه خشم، نه افسردگي و نه غم. زندگي در چنین سیارهای تنها به معني زنده بودن است.

اگر نتوانیم هیچ احساسي داشته باشیم زندگي خاكستری و صرفاً تبديل به انجام مراسمي از گهواره تا گور ميشود. به خاطر اين كه ميتوانید احساساتي داشته باشید شکرگزار باشید.

ولي آيا احساساتي هم بودهاند كه تمايل داشتهايد آنها را تجربه نکنید؟ اگر مثل ساير مردم بوده باشید در زندگي دورانهای تاريکي نیز داشتهايد. احتماالً به اضطراب و همین طور غم، خشم، ناامیدی و ترس دچار گشتهايد. شايد هم در زمانهايي تاسف، افسردگي،خودانگاری ضعیف، ناامیدی يا هر احساس ناخوشايند ديگری را تجربه كرده باشید.

ولي شايد متوجه نباشید كه برخي از احساسات ناخوشايندی كه مدتها پیش داشتهايد هنوز هم به شکلي نهفته و بسیار خطرناك برایتان مشکلساز هستند. ايموشن كد دربارهی كشف احساسات قديمي و خالصي از دست آنها برای همیشه است.

بخش بزرگی از رنجهای ما ناشی از انرژی احساسات ناخوشایندی است که در درون ما "گیر افتادهاند". ایموشن کد روشی ساده و قدرتمند برای یافتن انرژیهای گیر افتاده و رهایی از دست آنها است. بسیاری افراد دريافتهاند كه هرگاه خود را از دست احساسات گیر افتاده رها كنند ميتوانند زندگي سالمتر و شادتری داشته باشند. حتي يک احساس گیر افتاده نیز ميتواند هم مشکالت جسماني و هم مشکالت احساسي ايجاد نمايد.

مثالهای زير، كه همگي واقعي هستند، نشان ميدهند كه چگونه ميتوان انرژی احساسات گیر افتاده را با استفاده از روش ايموشن كد رها كرد و به لحاظ سالمتي جسماني و احساسي به نتايج سريع و خیرهكنندهای رسید: درد توانفرسايي كه آلیسون در ران چپش داشت فوراً برطرف گرديد و وی قادر گشت همان شب در يک برنامهی نمايشي برقصد...  بردلي نلسون فرهاد فروغمند ايموشن كد 6 افسردگي همیشگي و میل به خودكشي در لیندا ناپديد گرديد... اضطراب مزمن جنیفر برطرف شد و به همان درجهای از اعتماد به نفس، كه در آرزويش بود، رسید... شريل سرانجام توانست خشمي را كه نسبت به شوهر سابقش داشت كنار بگذارد و با مرد ديگری رابطهای عالي و سرشار از عشق برقرار نمايد... درد پای لری همراه با لنگیدنش ناپديد گشتند... حساسیتهای كاني برطرف شدند...

 

 

مدیر بازدید : 52 یکشنبه 08 دی 1398 نظرات (0)
دانلود جزوه خلاصه درس حقوق رسانه - بر اساس کتاب باقر انصاری - منبع رشته حقوق پیام نور

دانلود جزوه خلاصه درس حقوق رسانه - بر اساس کتاب باقر انصاری - منبع رشته حقوق پیام نور

دانلود جزوه خلاصه درس حقوق رسانه 

بر اساس کتاب باقر انصاری

منبع رشته حقوق پیام نور

شامل 51 صفحه با فرمت word و pdf ... قابل ویرایش

 

حقوق رسانه

حقوق رسانه یا ارتباط جمعی، حقوق آزادی ها و قواعد حقوقی راجع به ارتباطات جمعی را مطالعه می کنند.

چهار عنصر مهم در هر ارتباط جمعی وجود دارد که عبارتند از:

  • برقرار کننده ارتباط
  • دریافت کننده ارتباط
  • پیام یا محتوای ارتباط
  • وسیله ارتباط

هدف حقوق ارتباط جمعی آن است که ارتباطات جمعی و تعامل بین عناصر مذکور را تنظیم و تضمین کند.

بخش اول: بنیادهای نظریه حقوق رسانه

حق برخورداری از آزادی بیان بنیادی ترین حق رسانه ها است.

دیگر آزادی‌ها و حقوق رسانه ای همانند آزادی مطبوعات، حق دسترسی به اطلاعات، حق انتقاد، استقلال و رهایی از سانسور نیز ریشه در این آزادی دارند و به شدت از آن متاثرند.

آزادی بیان

فلاسفه و علمای سیاست غالباً از مطلق آزادی بیان سخن به میان می‌آورند اما حقوقدانان از حق آزادی بیان سخن میگویند. تفاوت این دو معنا در آن است که حق آزادی بیان در مقایسه با مطلق آزادی بیان چهارچوب و قلمرو روشن و مشخصی دارد. همانند سایر حق ها، دارنده این آزادی، طرف آن، محتوای آن، حدود آن، و ضمانت اجراهای آن تا حد زیادی مشخص است.

برخی نظریه ها و در برخی کشورها مثل آمریکا آزادی بیان شامل آزادی گفتار و نوشتار نیز می شود. بر این اساس طرز پوشش لباس، طرز برخورد در مناسبتهای مختلف اجتماعی و تشکیل اجتماعات و انجمن ها و برگزاری راهپیمایی ها مشمول مفهوم بیان می شود این می ‌توانند معنای عام آزادی باشد.

اما در معنای خاص آزادی بیان به آزادی در بیان عقیده و نظر از طریق وسایل ارتباطی گفته می شود این نظر در کشور های اروپایی همانند فرانسه و آلمان طرفدار دارد.

آزادی بیان در معنای خاص، سایر آزادی های رسانه ای نظیر آزادی مطبوعات، آزادی کلام و آزادی ارتباطات را نیز در بر می گیرد. این یعنی محدودیت و نظارت قبلی بر انتشار وجود نداشته باشد. این آزادی به آزادی انتشار نیست معروف است.

آزادی بیان یک حق طبیعی و سپس حق اساسی و سرانجام حق بشری است.

در مکتب حقوق طبیعی آزادی بیان الهی است برای ابنای بشر کسی که در مقام اعمال آزادی بیان است می ‌توانند به طور کامل از حق خود استفاده کنند و لازم نیست از دیگری اجازه بگیرد.

اهمیت آزادی بیان و حق برخورداری از آن بر قوانین اساسی همه کشورها به صراحت آمده است. آزادی بیان به منزله یک حق اساسی به این معناست که هیچ قانون عادی نمی توانند آن را حذف کنند. فقط به موجب قانون اساسی می توان در حق برخورداری از آزادی بیان محدودیت ایجاد کرد البته نمی‌توان محدودیتی بیش از آنچه که در قانون اساسی مجاز شمرده شده است اعمال کرد.

حقوق بشر حقوقی هستند که انسانها به صرف انسان بودن صرفنظر جنس، نژاد، قومیت، دین و مذهب دارند. عکس آزادی بیان جزوه حقوق مدنی و سیاسی است دولت ها برای تحقق این حق لازم نیست کاری انجام دهند و تکلیف دولت ایجاد کردن مانع در برابر اعمال این حق است

در اسناد بین المللی حقوق بشر همانند اعلامیه جهانی حقوق بشر، میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی و نیز در اعلامیه قاهره راجع به حقوق بشر اسلامی، حق برخورداری از آزادی بیان یکی از حقوق بشر شناخته شده است.

آزادی بیان بیش از هر چیز آزادی اندیشه وابسته است انسان ابتدا باید آزاد باشد تا به آنچه می خواهد فکر کنند و عقاید و نظرهای خود را شکل دهد. آزادی اندیشه با آزادی عقیده و نظر متفاوت است. آزادی اندیشه فرایند یا روندی است به عقیده و نظر محصولات آن است.

عمدتاً آزادی داشتن عقیده و نظر به معنی آزادی ابراز آن نیست. ممنوعیت مواخذه افراد به دلیل اندیشه یا داشتن عقیده و نظر خاص در همه اسناد بین المللی و قوانین اساسی کشورها به تصریح پیش‌بینی بینی شده است. اصل ۲۳قانون اساسی ما نیز تفتیش عقاید را ممنوع اعلام کرده است.

مدیر بازدید : 45 یکشنبه 08 دی 1398 نظرات (0)
خلاصه و نقد کتاب مهارت های معلمی نوشته محسن قرائتی برای مهارت آموزان

خلاصه و نقد کتاب مهارت های معلمی نوشته محسن قرائتی برای مهارت آموزان

خلاصه و نقد کتاب مهارت های معلمی نوشته محسن قرائتی برای مهارت آموزان ماده 28

 خلاصه کتاب مهارت های معلمی قرائتی

نقد کتاب مهارت های معلمی قرائتی

 کتاب مهارت های معلمی قرائتی

خرید خلاصه کتاب مهارت های معلمی نوشته محسن قرائتی

کتاب «مهارت معلمی» نوشته محسن قرائتی در ۲۸۸ صفحه با قطع وزیری و جلد شومیز انتشارات مرکز فرهنگی درس هایی از قرآن پاییز امسال منتشر شده است.

در مقدمه کتاب مهارت های معلمی آمده است: ارزش هر کار وابسته به انجام آن است. جراح و چاقوکش هر دو شکم را پاره می کنند؛ اما چون انگیزه شان متفاوت است، ارزش کارشان نیز متفاوت می شود.

این فایل برای دانش جویان و مهارت آموزان ماده 28 آماده شده است و بسیار کامل و دقیق می باشد

دو فایل نقد و خلاصه کتاب مهارت های معلمی نوشته محسن قرائتی

فایل خلاصه مهارت های معلمی 7 صفحه
فایل نقد مهارت های معلمی 9 صفحه



مدیر بازدید : 58 یکشنبه 08 دی 1398 نظرات (0)
خلاصه کتاب انسان‌شناسی محمود رجبی

خلاصه کتاب انسان‌شناسی محمود رجبی

خلاصه کتاب انسان شناسی استاد محمود رجبی به صورت جامع وکامل:

 

نوع فایل:

پی دی اف با قابلیت کپی کردن متن در ورد

 

تعداد صفحه:

36

 

بخشی از متن خلاصه شده:


فصل اول: مقدمات
تعريف انسان شناسي:
هر منظومه معرفتي كه به بررسي بعد يا ابعادي از وجود گروه يا قشر خاصي از انسان ها ميپردازد.
انواع انسان شناسي:
-1 براساس روش
الف) تجربي : تجربه و آزمايش
ب) عرفاني: سير و سلوك عرفاني و دريافت هاي شهودي
ج) فلسفي: تعقل و انديشه فلسفي
د) ديني: استمداد از متون ديني و روش تعقلي
-2 بر اساس نگرش
الف) كل نگر
ب) جزء نگر
اهميت انسان شناسي ( از دو منظر)
الف) انسان شناسي در چهار چوب انديشه بشري
-1 معنايابي زندگي:
معنا داري زندگي به تصوير هاي مختلفي از انسان بستگي دارد كه تحقيقات انسان شناختي در اختيار ما مي
گذارد.
٣۶ of ٢Page
-2 عقلانيت نظام هاي اجتماعي:
دليل وجودي نظام هاي اجتماعي، تأمين نياز هاي اساسي انسان است و در صورت تشخيص نياز هاي
اصلي، اين نظام از پشتوانه عقلي برخوردار است.
-3 موجوديت و اعتبار علوم انساني تبييني:
علوم انساني تبييني يعني: در تبيين پديده هاي انساني از حد توصيف صرف فراتر رفته و در صدد كشف
مكانيسم و قوانين حاكم بر پديده هاي انساني است.
-4 سوگيري علوم انساني و تحقيقات اجتماعي:
يعني تعيين قلمرو و سوگيري علوم انساني و تحقيقات اجتماعي با پاره اي از مباحث انسان شناسي پيوندي
نا گسستني دارند.
ب) انسان شناسي در چهارچوب معارف ديني:
-1 خدا شناسي و انسان شناسي:
شناخت حضوري و حصولي به انسان راهي براي شناخت حضوري وحصولي نسبت به خداوند است
(حضوري با تزكيه و حصولي با تدبر به دست مي آيد.)
-2 نبوت و انسان شناسي:
مثلا اثبات امكان نزول وحي بر انسان كه در انسان شناسي از آن بحث مي شود.
-3 معاد و انسان شناسي:
انسان در چهارچوب جهان مادي و يا داراي حياتي ابدي بعد از مرگ و تا اثبات حيات دوباره براي انسان
در مباحث انسان شناسي بحث نشود، معاد به اثبات نخواهد رسيد.
-4 تبيين احكام اجتماعي و انسان شناسي:
براي ارائه تبيين عقل پسندانه بخشي از احكام اجتماعي دين، مي توانيم از پاره اي مباحث انسان شناسي
سود جوييم.

..................

مدیر بازدید : 823 یکشنبه 08 دی 1398 نظرات (0)
269 بازی جنسی فوق العاده برای زوجهای جوان

269 بازی جنسی فوق العاده برای زوجهای جوان

آیا میدونید بیشترین آمار طلاق مربوط به زوجهایی هست که از رابطه جنسی خودشون راضی نیستن یا دچار سردی و روزمرگی در رابطه جنسی شدن؟!!!

 

کتاب 269 بازی جنسی فوق العاده نوشته شده

توسط هیو دی بیر برای افرادی که از زندگی زناشویی خودشون

راضی نیستن و زرق و برق و هیجان روزها یا حتی سالهای اول

رابطه شون رو از دست دادن طراحی شده.

 

این کتاب بیشتر برای زوج هایی که مدتی از زندگی مشترکشان می گذره فواید خودش رو نشون میده ولی همچنان افرادی هم که رابطه جدیدی رو شروع کردن میتونن از این کتاب استفاده کنن تا زندگی مشترکشون رو با خاطرات هیجان انگیز و فراموش نشدنی شروع کنن.

همچنین با عمل کردن به تکنیکهای این کتاب میتونید رابطه ی جنسی جذاب و همراه با نشاط رو با همسرتون داشته باشید.

اگر همسرتون دچار سردی رابطه جنسی شده شما میتونید با تکنیکهای این کتاب اون رو به یک رابطه جنسی شاد همراه با ارضای نیازهای جنسی و روحی دعوت کنید.

 

مدیر بازدید : 43 یکشنبه 08 دی 1398 نظرات (0)
نمونه سوالات فنی حرفه ای شیرینی پزی درجه 2

نمونه سوالات فنی حرفه ای شیرینی پزی درجه 2

این بسته پیشنهادی که توسط سایت حسام جمع آوری شده شامل:

400نمونه سوال تستی باجواب

 

نام محصول:نمونه سوالات فنی حرفه ای شیرینی پزی درجه 2
 

تعداد مجموع سوالات: 400نمونه سوال با جواب

 

آزمون ادواری نمونه سؤالات فنی حرفه ای شیرینی پزی درجه 2 می باشد که در ادامه می توانید دانلود کنید:

 

قابل استفاده برای مهارت آموزان،دانش آموزان ،متقاضیان آزمون های ادواری و مربیان

 



مدیر بازدید : 49 یکشنبه 08 دی 1398 نظرات (0)
مجموعه سوالات پودمان رشته مدیریت خانواده

مجموعه سوالات پودمان رشته مدیریت خانواده

نمونه سوالات پودمان مدیریت خانواده دروس عمومي
مشاوره خانواده
مديريت اقتصاد و برنامه ريزي در خانه
كاربري كامپيوتر
كاربرد و اصول نگهداري لوازم خانگي
روانشناسي و تعليم و تربيت كودكان
حقوق خانواده
جمعيت، بهداشت و فوريت‌هاي پزشكي
پرورش گلهاي زينتي در خانه
دكوراسيون و تزئينات داخل خانه
آشپزي و سفره‌آرايي
آداب معاشرت و همسر داري نمونه سوالات پودمان مدیریت خانواده دروس عمومي
مشاوره خانواده
مديريت اقتصاد و برنامه ريزي در خانه
كاربري كامپيوتر
كاربرد و اصول نگهداري لوازم خانگي
روانشناسي و تعليم و تربيت كودكان
حقوق خانواده
جمعيت، بهداشت و فوريت‌هاي پزشكي
پرورش گلهاي زينتي در خانه
دكوراسيون و تزئينات داخل خانه
آشپزي و سفره‌آرايي
آداب معاشرت و همسر داري



مدیر بازدید : 27 یکشنبه 08 دی 1398 نظرات (0)
خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر pdf

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر pdf

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر به صورت دست نوس در 19 صفحه با فرمت pdf

 خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر کلر

 کاتلر و کلر، مبحث مدیریت بازاریابی را با مفهوم تدوین برنامه بازاریابی یا Marketing Plan آغاز می‌کنند. البته مفاهیم برنامه بازاریابی، در ابتدای کتاب آنها به صورت نسبتاً کلی مطرح می‌شود و در ادامه به بررسی دقیق‌تر هر یک از اجزای آن پرداخته می‌شود.

 

 



مدیر بازدید : 46 یکشنبه 08 دی 1398 نظرات (0)
پکیج افزایش فالوور تضمینی برای اینستاگرام

پکیج افزایش فالوور تضمینی برای اینستاگرام

 

اگر به دنبال تعداد زیاد فالوور هستید

و از تمام روش ها ناامید شده اید

ما خرید این پکیج را به شما توصیه می کنیم

چندین فالوور (Follower) واقعی و  ایرانی و فعال بدست آورید.

 محدودیت های اینستاکرام را دور بزنید

 *

همراه آموزش کامل و پشتیبانی دائم

رازِ پیچ های بزرگ ایرانی

این روش همیشگی و تضمینی است

*

*

*هر فالوور فیک در اینستاگرام از 50 الی هزارتومان قیمت دارد

برای دریافت فالوور واقعی و غیر فیکِ ایرانی باید در پیج های مطرح تبلیغ کنید و نباید فراموش کنیم که تبلیغات در پیج های بزرگ بسیار هزینه بر است و ممکن است بازدهی نداشته باشد

با این پکیج می توانید برای پیچتان با هر موضوعی فالوور جذب کنید

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------

به ما و روش ما اعتماد کنید

----------------------------------------------------------

------------------------

--------

محتویات این آموزش : ۲۰ دقیقه فایل ویدیویی با زبان فارسی

+همراه خرید این بسته یک پیشنهاد ویژه نیز برای شما ارسال می شود.

*

تصویر ارسالی یکی از مشتریان

 

بعد از فروش فایل منتظر دیدگاه شما در قسمت پایین صفحه هستیم[گل]



تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 451
  • بازدید سال : 17,983
  • بازدید کلی : 77,772